XXL Nutrition

Rock, Iron, Steel - ready for Strongman

zou ook niet mijn ding zijn zeg, wordt al moe als ik er aan denk pff, ga je zoiets vaker doen of is het eenmalig?

• Topic Starter Topic Starter
Thx all!

@Maurice: Ga het niet vaak doen ofzo, m'n doel is toch voornamelijk kracht. Maarja, een Strongman moet ook conditie hebben he? Dus zo nu en dan voor de variatie! ;)

goed gedaan man!!

Prepare for some serieus muscle ach!

Brute reps zo Ruben.

Wanneer is die wedstrijd in Landsmeer?

Prepare for some serieus muscle ach!

hehe, ik voel nu nog niet veel, maar ben alvast flink aan het vreten om mogelijke spierpijn te beperken.. :D

Brute reps zo Ruben.

Wanneer is die wedstrijd in Landsmeer?

Thx, die wedstrijd is begin september. Check anders ff op ...::: REAL DUTCH POWER - The power of Dutch strength athletes! - Alles over de sterkste man! - www.realdutchpower.nl :::...

Hell freezes over..... Lekker Ru-Ben :D

Ga je mee doen in landsmeer?

Lagge man, zit er ook aan te denken of ik daar mee wil doen.

Heb je je al ingeschreven, en wil je B of C klasse gaan doen?

Ben benieuwd wat je op die wedstrijd gaat doen! :thumb:

Wedstrijd in landsmeer ben ik ook zeker weer aanwezig(om te kijken). Ben ook benieuwd wat je op je eerste wedstrijd doet:thumbs:

Vond het maar eens tijd worden voor een nieuwe log, omdat m'n doelen toch wel erg veranderd zijn.

Doel is namelijk:
1. Sterker worden
2. Zwaarder worden (+- 100 kg)
3. Meedoen aan Sterkste Man wedstrijden

Laat het effe duidelijk zijn dat mijn doelen dus absoluut niks meer met 'boldy bilding' te maken hebben. Het hele idee achter die sport is in mijn opzicht totaal oninteressant. Mijn doel is om m'n trainingen voornamelijk te richten op deadlifts, squats en OH presses, opgevuld met assistance oefeningen. Hierbij is het gainen in spiermassa natuurlijk mooi meegenomen. Verder probeer ik regelmatig op Strongman-onderdelen te trainen, zodat ik deze ook beter onder de knie krijg.

Verder zal ik ook in zomerperioden niet meer echt gaan 'cutten'.. Waarom zou ik nog? Een acceptabel vetpercentage is voor mij meer dan genoeg. ;)

Stats op dit moment:

Borst: 128 cm
Bovenarm: 45 cm
Onderarm: 35 cm
Taille: 88 cm
Buik: 91 cm
Bovenbenen: 70 cm
Kuiten:42 cm
bf: 15% ?
Gewicht: 94 kg

Pushpress: 90 kg
Deadlift: 220 kg
Squat: 180 kg

Kinderachtige uitspraak. Paar jaar geleden sprak je nog wel anders.

ieder zijn ding....

He has joined the dark side....niets meer aan te doen Ryu

:clap:

Kinderachtige uitspraak. Paar jaar geleden sprak je nog wel anders.

De gedachte om ongeloofelijke hoeveelheden kg's te verplaatsen op zoveel mogelijk manieren lijkt me een leuker vooruitzicht dan ingeolied in een string het podum op.

Terug
Naar boven