arnold heeft toch als 1 van de 2 nl mannen de olympia gedraaid ?
kan ff niet zo snel op die 2e naam komen.
Berry de Mey.
Maar ik dacht dat er nog wel iemand meegedaan had...
Misschien dat Sibil dit weet.
Misschien een Glen Gravenbeek ofzo.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arnold heeft toch als 1 van de 2 nl mannen de olympia gedraaid ?
kan ff niet zo snel op die 2e naam komen.
Berry de Mey.

geweldig, als ik een puntje van kritiek moet vinden is het dat zijn borst bij de MM en de front latspread wat weggedrumd worden door het armen/schouder geweld.
volgens mij kan hij zen lats ook nog beter laten uitkomen. (door beter poseren bedoel ik dan vooral want zen rug is from the backside ook insane)
poseren grrrr
Berry de Mey.
de naam van zijn zoon
Rob ik denk aan een ballet danceres die weten er even iets meer uit te halen,kijk maar naar arnold en berry de mey ,filmpjes zijn ergens nog wel terug te vinden

Rob ik denk aan een ballet danceres die weten er even iets meer uit te halen,kijk maar naar arnold en berry de mey ,filmpjes zijn ergens nog wel terug te vinden

Of gewoon een tv voor zijn neus en dan met een camera filmen die rechtstreeks uitzend op de tv en hem dan zelf laten kijken. Dan weet ie ook wanneer hij het precies uitvoert en wat hij ervoor moet doen. Mooi poseren is leuk, maar vind vooral goed poseren en laten zien wat je in huis hebt belangrijk.
Hij word ondertussen ook zo groot dat ie niet meer met R&B, rap of klassiek moet poseren, maar gewoon een lekkere beat/beuk erin en die poses eruit knallen![]()