AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

appie steenbeek

• Like
Waarderingen: Sue
Ben Herder

zeker goed om dit even te volgen!

BOEM, geweldig. Zou wel graag naar de Arnold Classic willen.

Berry de Mey.
Maar ik dacht dat er nog wel iemand meegedaan had...
Misschien dat Sibil dit weet.
Misschien een Glen Gravenbeek ofzo.

Nee glen niet. Op de site van roelly staat het wel ergens wie allemaal op de o gestaan hebben. Waren er 5 iig. Kan het nu ff niet meer vinden

Volgens mij heeft hij zijn borst ook een heel stuk bij getrokken. Die side tricep is idd ****ing sick

Zeker een bruut fysiek, wat weegt Roelly nu ongeveer?

Denk toch zeker zo'n 120 kg als ik het zo zie.

geweldig, als ik een puntje van kritiek moet vinden is het dat zijn borst bij de MM en de front latspread wat weggedrumd worden door het armen/schouder geweld.
volgens mij kan hij zen lats ook nog beter laten uitkomen. (door beter poseren bedoel ik dan vooral want zen rug is from the backside ook insane)

dat is zijn grootste min punt:Dposeren grrrr;)

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:49 ----------

Berry de Mey.
Maar ik dacht dat er nog wel iemand meegedaan had...
Misschien dat Sibil dit weet.
Misschien een Glen Gravenbeek ofzo.

zijn jongere broertje arthur (bartje) heeft ook op de olympia gestaan misschien bedoel je die

en roy menig

---------- Toegevoegd om 21:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

hoezo jammer het is zijn trots ;)de naam van zijn zoon
trouwens kijk even terug als die ingebruind staat of je de tattoo nog zie ;)

ik vind de tattoo juist mooi en vooral eentje met betekenis..

als het van mijn geloof mocht had ik de naam van mijn zoontje ook getattoeerd

Roelly is en blijft koning. Respect

dat is zijn grootste min punt:Dposeren grrrr;)

Is idd zn grootste minpunt. Maar neem aan dat jullie daar heel hard mee bezig zijn? Misschien een idee om ook iemand erbij te halen die heel mooi kan poseren, bv iemand als Paul Lans. Denk dat hij daar op dat gebied veel van kan leren.

Maar verder dan dat echt heel goed!! Als hij zn poseren perfect onder de knie krijgt en KEIhard komt zal een top 10 er wel inzitten voor hem...en daar zou hij heel trots op mogen zijn in zo'n line-up!

Laatst bewerkt:
Rob ik denk aan een ballet danceres die weten er even iets meer uit te halen,kijk maar naar arnold en berry de mey ,filmpjes zijn ergens nog wel terug te vinden

Of gewoon een tv voor zijn neus en dan met een camera filmen die rechtstreeks uitzend op de tv en hem dan zelf laten kijken. Dan weet ie ook wanneer hij het precies uitvoert en wat hij ervoor moet doen. Mooi poseren is leuk, maar vind vooral goed poseren en laten zien wat je in huis hebt belangrijk.

Hij word ondertussen ook zo groot dat ie niet meer met R&B, rap of klassiek moet poseren, maar gewoon een lekkere beat/beuk erin en die poses eruit knallen:D

Rob ik denk aan een ballet danceres die weten er even iets meer uit te halen,kijk maar naar arnold en berry de mey ,filmpjes zijn ergens nog wel terug te vinden

denk dat dit wel belangrijk is als je hem een eigen sT wilt laten ontwikkelen. wanneer je iemand die niet uitblinkt in posen laat instrueren door een goede BB-poser loop je eerder de kans dat het een slap aftreksel wordt van diens sT als dat er een nieuwe, verfrissende posing-routine uitkomt imo

Of gewoon een tv voor zijn neus en dan met een camera filmen die rechtstreeks uitzend op de tv en hem dan zelf laten kijken. Dan weet ie ook wanneer hij het precies uitvoert en wat hij ervoor moet doen. Mooi poseren is leuk, maar vind vooral goed poseren en laten zien wat je in huis hebt belangrijk.

Hij word ondertussen ook zo groot dat ie niet meer met R&B, rap of klassiek moet poseren, maar gewoon een lekkere beat/beuk erin en die poses eruit knallen:D

Of gewoon een spiegel? :roflol:

Terug
Naar boven