Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Of gewoon een tv voor zijn neus en dan met een camera filmen die rechtstreeks uitzend op de tv en hem dan zelf laten kijken. Dan weet ie ook wanneer hij het precies uitvoert en wat hij ervoor moet doen. Mooi poseren is leuk, maar vind vooral goed poseren en laten zien wat je in huis hebt belangrijk.

Hij word ondertussen ook zo groot dat ie niet meer met R&B, rap of klassiek moet poseren, maar gewoon een lekkere beat/beuk erin en die poses eruit knallen:D

Hebben we gedaan
eerst even kijken of de ballet dame er wat uit kan halen

denk dat dit wel belangrijk is als je hem een eigen sT wilt laten ontwikkelen. wanneer je iemand die niet uitblinkt in posen laat instrueren door een goede BB-poser loop je eerder de kans dat het een slap aftreksel wordt van diens sT als dat er een nieuwe, verfrissende posing-routine uitkomt imo

daarom ook een balletdanseres die weet de souplesse erin te verwerken (roelly's eigen sT)en die kijkt er heel anders tegen aan als een bb

richard harde muziek gaat hem niet worden daar houd hij niet van,dus zal wel een usher of een soort van worden ,en dat vind ik ook bij hem passen voelt hij zich lekker bij

...

IMG_0848.JPG

Prachtig die traps als hij voorover leunt!

Mooie pose komt zijn borst al veel beter uit of komt dat door die goede training?:D

Ziet er goed uit, hij gaat nog steeds vooruit:) Goed werk 'trainer from hell', en Roelly zelf natuurlijk;)

ik voel het zelf verzuren als ik die supersets zie, man dat moet afzien zijn :D

oma kunt u een deadlift filmpje regelen

dank je

op welke manier wil je ze zien zijn verschillende uitvoeringen die roelly doet

Wanneer is de wedstrijd?
Triceps are bigg!

Sibil, ik zie bij u veel supersets , waarom kiest u hiervoor als ik vragen mag, de gedachte hierachter. want vind het zelf ook fijn trainen maar dit gebeurt ook in het off seizoen?

Borst komt inderdaad goed uit in die pose maar ik heb wel gemerkt dat bij Roelly z'n borst nog achterloopt tegenover z'n schouders etc.

Terug
Naar boven