MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

eens benieuwd wie hij allemaal gaat verslaan van deze sterke lineup toch wel

Top 5 gaat die halen:D
Ik heb vertrouwen in Roelly en Oma!

Zware tegenstanders, dat zeker.

Sibil, welke plek denken jij en roelly dat reeël zal zijn??

haha dat snap ik. Ik denk alleen dat hij er niet veel zal verslaan, jij wel dan?

Ik denk dat dit jaar een grote uitdaging zal zijn voor hem.

Maar ik durf er geld op te zetten dat als deze jongen zo doorgaat dat wij nog heel veel van hem gaan horen de komende jaren en daarmee bedoel ik een top 5 kunnen halen op de MR.O.

Laatst bewerkt:
Ben benieuwd hoe hij staat naast massa monsters als Branch en Kai. Zijn fysiek is gruwelijk.

Maar ik durf er geld op te zetten dat als deze jongen zo doorgaat dat wij nog heel veel van hem gaan horen de komende jaren en daarmee bedoel ik een top 5 kunnen halen op de MR.O.

Voor een top 5 op de Mr.O moet hij minimaal Phil Heath verslaan..

In deze lineup laatste worden is nog gewoon geweldig , kijk die namen...

Al ben ik echt wel fan van zijn fysiek en shelestof,yamagishi,samuel die kunnen volgens mij al een puntje zuigen aan de fysiek van roelly.

Iedereen in die lineup heeft massa maar roelly staat echt 'O style compleet. als die zen chest ff lekker volzet dat die perfect aansluit met die delts in front poses is die redelijk flawless in mijn ogen en kan die wel top 5-6 worden

living in the land of delusion

living in the land of delusion

Wat een r*tard ben je ook "Robins"...

2005

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2009

21j56ah.jpg

Ik ben het met iedereen eens dat hij zeer goed kan scoren, maar we moeten wel reëel blijven. Hij heeft nog nooit naast de pro's gestaan op een wedstrijd, dus het is afwachten of hij echt kan meekomen.

De top 5 zal hoogstwaarschinlijk bestaan uit; dexter, branch, phil, freeman en kai. Persoonlijk denk ik dat hij dit jaar de strijd zal aangaan met jongens als silvio, hidetada, melvin en rockol. Als hij deze allemaal weet te verslaan zit er misschien een top 6 in, wat een super prestatie zou zijn! En als er geen top 6 in zit, dan zal hij zich wel kwalificeren via de australian grand prix, alhoewel de line up nog niet bekend is! :D

dan zal hij zich wel kwalificeren via de australian grand prix,

+1 maar die line up van de Australian kan nooit zo zwaar zijn als deze vanzelfsprekend!

Het is trouwens wel heel snel na elkaar ---> 13th March 2010 werkt dat wel in zijn voordel er zit maar 1 week tussen toch?

Terug
Naar boven