XXL Nutrition

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Hij is wel vooruitgegaan, dat is overduidelijk maar je gaat toch geen FDB vergelijken met een MM.. ???

Volgens mij vergeten er hier veel dat het net de conditionering is die het verschil maakt tussen de top en alles daar onder, het is gewoon heel moeilijk om daarin mee te kunnen. Er wordt gepraat over foto's in de bulkfase???

Wat een r*tard ben je ook "Robins"...

Moeten die vergelijkings/progressie pics je argument kracht bijzetten dat Roelly minimaal mee kan draaien met de top 5 van de Mr Olympia? Haha brutal discussion skills heb je...

Hhaha kom op man. DAt hij vooruit is gegaan de laatste jaren dat kan ik wel zien. Maar om te zeggen dat hij Top Pro waardig is, nee dat nog niet. Kan nog wel komen trouwens.

Laatst bewerkt:
In deze lineup laatste worden is nog gewoon geweldig , kijk die namen...

Al ben ik echt wel fan van zijn fysiek en shelestof,yamagishi,samuel die kunnen volgens mij al een puntje zuigen aan de fysiek van roelly.

Iedereen in die lineup heeft massa maar roelly staat echt 'O style compleet. als die zen chest ff lekker volzet dat die perfect aansluit met die delts in front poses is die redelijk flawless in mijn ogen en kan die wel top 5-6 worden

Helemaal mee eens;):D we gaan gewoon voor 1:p

hele sterke line-up. gewoon het feit dat je al naast hun mag staan op het podium, is als iets om trots op te wezen.

Moeten die vergelijkings/progressie pics je argument kracht bijzetten dat Roelly minimaal mee kan draaien met de top 5 van de Mr Olympia? Haha brutal discussion skills heb je...

Hhaha kom op man. DAt hij vooruit is gegaan de laatste jaren dat kan ik wel zien. Maar om te zeggen dat hij Top Pro waardig is, nee dat nog niet. Kan nog wel komen trouwens.

damn jij bent echt retarded lees mijn post nog eens na die jij quote probeer het dan nog een keer.

Enig idee hoe zwaar hij zal zijn als hij er droog bij staat?

Succes bij de arnold! :)

jongens jongens toch... laten we het gewoon afwachten... en gewoon met zn allen achter roelly en oma staan!! die weten heus wel waar ze mee bezig zijn.

Roelly komt dr heus wel.. twijfel ik niet aan met zn talent en een geweldig team achter zich:cool::D

jongens jongens toch... laten we het gewoon afwachten... en gewoon met zn allen achter roelly en oma staan!! die weten heus wel waar ze mee bezig zijn.

Roelly komt dr heus wel.. twijfel ik niet aan met zn talent en een geweldig team achter zich:cool::D

laat de discussie hier lekker gaan joh volgens mij is dit een forum???

Ja vind ik ook we zitten gewoon te discuseren ben blij dat we niet overal eens over zijn kunnen we lekker over kletsen vind ik zelf gezond en prettig

Oma stel hij komt niet bij een top 5 op de arnold.
Is het dan een nadeel of een voordeel dat de australian 7 dagen later is en waarom?

Nee hoor geen nadeel we zijn verplan 5wedstrijden in het pro circuit te draaien

Terug
Naar boven