Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Haha die laatste foto, beest die tekeer gaat met Mc. food. :D
Maar wat een rug! Ik vind het echt een van de betere ruggen op het moment. :thumbs:

goed in shape en een flinke hap :P

In mijn ogen ziet zijn lichaam er in evenwicht uit. niet echt iets wat achterloopt .. maar amai . die triceps pakt hij punten wat een kanonne!

En wat een dikte in de rug!

Laatst bewerkt:
Mevr.Peters veel succes met Roelly, het ziet er echt gruwelijk uit wat een fysiek !

Roelly vs Phill Heath side tricep pose lijkt me echt te ziek voor woorden.. :D

Die Roellie word gewoon een bruut massa monster:p Hij is echt mega vooruit aan het gaan zeg!!!!

Roelly kan met triceps de vergelijking met de beste aan, en qua massa kan hij ook naast menig pro de vergelijking aan. Persoonlijk vind ik wel dat zijn borst "het minst goed"is. Ik zag volgens mij op een ander forum een vergelijk met een side chest van Arnold, en daar vond ik persoonlijk Arnold zijn borst veel beter.

Het is wellicht een vreemde vergelijking en je mag een sporter van nu niet vergelijken met een sporter van toen, de sport is nu veel verder. Maar qua borst is de sport ook niet heel veel beter geworden en wint roelly het op DAT punt nog niet.

Een iets vollere borst zou het plaatje afmaken. Maar dat gaat vast gebeuren. Het grootste talent sinds jaren. Niks anders dan complimenten.

Laatst bewerkt:
....

IMG_1113.jpg

Sprake-loos...

Roelly kan met triceps de vergelijking met de beste aan, en qua massa kan hij ook naast menig pro de vergelijking aan. Persoonlijk vind ik wel dat zijn borst "het minst goed"is. Ik zag volgens mij op een ander forum een vergelijk met een side chest van Arnold, en daar vond ik persoonlijk Arnold zijn borst veel beter.

Het is wellicht een vreemde vergelijking en je mag een sporter van nu niet vergelijken met een sporter van toen, de sport is nu veel verder. Maar qua borst is de sport ook niet heel veel beter geworden en wint roelly het op DAT punt nog niet.

Een iets vollere borst zou het plaatje afmaken. Maar dat gaat vast gebeuren. Het grootste talent sinds jaren. Niks anders dan complimenten.

je vergelijkt wel gelijk met iemand die 1 van de beste borst had aller tijden, maar indd borst zou misschien wel 1 van de zwakkere punten zijn van roelly maar jezus dit ziet er wel bruut uit.

zou em in het echt willen zien zonder een dikke jas die hij eerst aan had :D

Hehe Sibil, zijn rug pose wordt ook steeds beter;)
En damn, die rug is wel enorm verbeterd zeg. Zijn dikte is gruwelijk te noemen, en hij wordt al erg snel hard nu!

Hij heeft geen slechte borst. Rest is alleen zo groot:D
Om het af te maken, zou de borst misschien wat groter mogen zijn, maar zie het niet als een minpunt.

Toprug-->:thumbs:

op hoeveel % staat hij nu?

Damm wat een rug en die aders die erbij komen kijken :O

Gwn gruwelijk fysiek..
echt respect !

Top fysiek, gaat er wel komen denk ik.

Terug
Naar boven