- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha die laatste foto, beest die tekeer gaat met Mc. food.
Maar wat een rug! Ik vind het echt een van de betere ruggen op het moment.![]()

Roelly kan met triceps de vergelijking met de beste aan, en qua massa kan hij ook naast menig pro de vergelijking aan. Persoonlijk vind ik wel dat zijn borst "het minst goed"is. Ik zag volgens mij op een ander forum een vergelijk met een side chest van Arnold, en daar vond ik persoonlijk Arnold zijn borst veel beter.
Het is wellicht een vreemde vergelijking en je mag een sporter van nu niet vergelijken met een sporter van toen, de sport is nu veel verder. Maar qua borst is de sport ook niet heel veel beter geworden en wint roelly het op DAT punt nog niet.
Een iets vollere borst zou het plaatje afmaken. Maar dat gaat vast gebeuren. Het grootste talent sinds jaren. Niks anders dan complimenten.

je vergelijkt wel gelijk met iemand die 1 van de beste borst had aller tijden, maar indd borst zou misschien wel 1 van de zwakkere punten zijn van roelly maar jezus dit ziet er wel bruut uit.
zou em in het echt willen zien zonder een dikke jas die hij eerst aan had![]()