MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Beste mensen,

Neem de herinneringen van 2009 vandaag, rustig in je op....
Laat daarna de minder goede daarvan in 2009 achter, en neem de mooie herinneringen mee naar het nieuwe jaar. Dat is mijn advies aan jullie voor het begin van een goed nieuwjaar.
!!!!!Beste Wensen voor 2010!!!!!

team winklaar

Dank u voor de mooie woorden! U ook een heel goed 2010 en dat het een mooi (BB) jaar mag worden.

Pak hem a.s woensdag ff goed aan met de rug training. Een flinke straftraining lijkt mij zeer gepast......

Oh wacht ff die moet ik dan ook ondergaan :)

Ibo owned zich zelf hier eff:D

• Like
Waarderingen: D77
dit zou echt een te gek verjaardags kado zijn;) of niet x

Roelly%20The%20Beast%20Silverback%20copy.jpg

Ik zie hier steeds pics met BR logo's erop. Zou jammer zijn als die foto's hierom steeds verwijderd worden. Heb je ze niet zonder logo?

Ik zie hier steeds pics met BR logo's erop. Zou jammer zijn als die foto's hierom steeds verwijderd worden. Heb je ze niet zonder logo?

Ik pluk ze van die site. Zou het jammer vinden als ze hier verwijderd worden ik krijg dat logo er niet af.....Oma weet u dat?

Logo kan je er ook niet zomaar 'uit' halen. Je zou wel een stuk van de foto af kunnen knippen met een fotobewerkingsprogramma.

Of de mensen hier zien BR niet als concurent maar als collega's!Dan kunnen de fotol;s gewoon blijven staan!

Heeft voor het forum alleen voordelen, so who care's?

wvshgj.jpg

Even mijn iPhoto skillz testen. :roflol:

Mooie foto!
Ik hoop dat roelly ver gaat komen... hebben wij als kikkerlandje einelijk ook eens een bekende naam in amerika wat betreft bodybuilding.

...rug uitzetten gaat nog niet zoals het hoort ,maar we blijven oefenen:p

IMG_1092.jpg

IMG_1095.jpg

IMG_1096.jpg

IMG_1098.jpg

Terug
Naar boven