AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

wat ik me afvraag: wat weegt hij nu en wat is zijn streefgewicht voor op het podium? ik heb namelijk het idee dat hij gigantisch massa aan het bijpakken is zonder al teveel in vet% te stijgen.

Nee hoor geen nadeel we zijn verplan 5wedstrijden in het pro circuit te draaien

Zo, dat is aardig wat. Gaat dat niet ten koste van de training? Dan moet hij weer cutten en erna weer bulken. En welke wedstrijden wilden jullie draaien. Zoiezo The Arnold Classic toch en ook de Olympia?

Zo, dat is aardig wat. Gaat dat niet ten koste van de training? Dan moet hij weer cutten en erna weer bulken. En welke wedstrijden wilden jullie draaien. Zoiezo The Arnold Classic toch en ook de Olympia?

nee hoor ik ken zijn lichaam en weet hoe ik ermee moet omgaan
de wedstrijden liggen dan ook dicht op elkaar

---------- Toegevoegd om 19:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:13 ----------

wat ik me afvraag: wat weegt hij nu en wat is zijn streefgewicht voor op het podium? ik heb namelijk het idee dat hij gigantisch massa aan het bijpakken is zonder al teveel in vet% te stijgen.

hij weegt nu 121,2kg en de bedoeling is om 10kg zwaarder te staan als vorige ac
112/113kg

hij pakt idd kilo's en zijn vet is nu aan het dalen

Denk dat dit ongeveer de uitslag word, mijn mening:

2010 Arnold Classic Competitors

1. Phil Heath (Als zijn wijdte goed is, is hij gewoon niet te verslaan)
2. Branch Warren (Als Phil iets mist wint hij gewoon, te veel harde spieren voor Roelly op dit moment.)
3. Kai Greene (Wint het gewoon op massa en natuurlijk dankzij zijn wow-factor)
4. Dexter Jackson (Een ouderwetse goede Dexter, ongeveer gelijk aan Roelly maar wint op bekendheid)
5. Silvio Samuel (Totaalpakket met conditie pakt Roelly nog net)
6. Roelly Winklaar (Mooie top 6 notering)
7. Toney Freeman (Pakt Roelly alleen met meer massa op zijn fysiek en een goede conditie)
8. Ronny Rockel
9. Melvin Anthony
10. Hidetada Yamagishi
11. Johnnie Jackson

Te weinig van te zien om te kunnen beoordelen, kunnen daarom nog hoger komen.:
Robert Piotrkowicz
Sergey Shelestov
Tarek Elsetouhi

Denk dat dit ongeveer de uitslag word, mijn mening:

2010 Arnold Classic Competitors

1. Phil Heath (Als zijn wijdte goed is, is hij gewoon niet te verslaan)
2. Branch Warren (Als Phil iets mist wint hij gewoon, te veel harde spieren voor Roelly op dit moment.)
3. Kai Greene (Wint het gewoon op massa en natuurlijk dankzij zijn wow-factor)
4. Dexter Jackson (Een ouderwetse goede Dexter, ongeveer gelijk aan Roelly maar wint op bekendheid)
5. Silvio Samuel (Totaalpakket met conditie pakt Roelly nog net)
6. Roelly Winklaar (Mooie top 6 notering)
7. Toney Freeman (Pakt Roelly alleen met meer massa op zijn fysiek en een goede conditie)
8. Ronny Rockel
9. Melvin Anthony
10. Hidetada Yamagishi
11. Johnnie Jackson

Te weinig van te zien om te kunnen beoordelen, kunnen daarom nog hoger komen.:
Robert Piotrkowicz
Sergey Shelestov
Tarek Elsetouhi

Een mooie droom..

olympia zouden we idd graag mee pakken maar zo werkt het niet.
hij moet bij de ac bij de eerste zes zitten
of bij andere pro wedstrijden bij de eerste drie

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:19 ----------

tarek(2008) ik ben gek van zijn fysiek een atleet die absoluut niet uit het oog verloren mag gaan
denk zelf dat deze atleet hoge ogen kan gaan scoren mits hij deze shape heeft ,maar mijn:D favoriet:D blijft toch Roelly;):p

tarek 2008.jpg

Laatst bewerkt:
En wat wil je daar mee zeggen?

Tot een jaar of 3-4 terug had niemand nog van Roelly gehoord.
Toen won hij gewoon vrij makkelijk het NK.

Hij ging vorig jaar naar de AC amateurs, en iedereen zei dat de Amerikanen en Oost bloklanden zouden winnen, zouden veel harder komen, groter enz enz en hij had geen naamsbekendheid bladieblabla.

Won gewoon de overall en Sibil had dat een dag van te voren (na de weging) gewoon voorspeld.

Roelly zal gewoon weer in shape op het podium staan, met een kleine 10 kg meer als bij de amateurs. Die stats zijn goed genoeg bij de pro's. Er zijn er altijd een paar out of shape dus die kan hij sowieso pakken. Hij heeft iets charismatisch wat ik ook bij een Kevin Levrone of een Flex Wheeler heb/had. Ik was absoluut geen fan van Flex, maar hij had wel iets waardoor ik hem altijd bij de kanshebbers zette.

Top 5 zal het worden!

Ik hoop het, hebben we toch weer iemand uit Nederland op de Olympia!!

zijn fysiek vind ik nu al beter dan velen die al eerder op de olympia top 10 hebben gehaald.

lijkt me ook vet als hij de olympia haald!

denk dat velen toch even onderschatten wat het verschil is tussen een pro die je alleen ziet poseren of naast andere pro's. hij is er nog niet maar als hij zo doorgaat zal hij er zeker komen, de progressie die hij doormaakt is enorm en dat het zo goed te volgen is maakt het alleen maar leuker.

denk dat velen toch even onderschatten wat het verschil is tussen een pro die je alleen ziet poseren of naast andere pro's. hij is er nog niet maar als hij zo doorgaat zal hij er zeker komen, de progressie die hij doormaakt is enorm en dat het zo goed te volgen is maakt het alleen maar leuker.

Denk dat dat verschil niet zo groot is. Vorig jaar was dat verschil al niet zo heel groot meer. Jaar verder, massa erbij, kwaliteit verbeterd.

Beste mensen,

Neem de herinneringen van 2009 vandaag, rustig in je op....
Laat daarna de minder goede daarvan in 2009 achter, en neem de mooie herinneringen mee naar het nieuwe jaar. Dat is mijn advies aan jullie voor het begin van een goed nieuwjaar.
!!!!!Beste Wensen voor 2010!!!!!

team winklaar

Laatst bewerkt:
Jij ook.....en iedereen, maak er het beste van. ;)

Beste mensen,

Neem de herinneringen van 2009 vandaag, rustig in je op....
Laat daarna de minder goede daarvan in 2009 achter, en neem de mooie herinneringen mee naar het nieuwe jaar. Dat is mijn advies aan jullie voor het begin van een goed nieuwjaar.
!!!!!Beste Wensen voor 2010!!!!!

Jij ook Sibil ik wens je al het geluk en dat al je atleten maar vele prijzen mogen winnen en 2010!(en vooral Roellie:D)

Alle atleten he, dus jouw lelijke kop willen we ook onstage zien :D

Terug
Naar boven