Sport2000
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 29
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee hoor geen nadeel we zijn verplan 5wedstrijden in het pro circuit te draaien
Zo, dat is aardig wat. Gaat dat niet ten koste van de training? Dan moet hij weer cutten en erna weer bulken. En welke wedstrijden wilden jullie draaien. Zoiezo The Arnold Classic toch en ook de Olympia?
wat ik me afvraag: wat weegt hij nu en wat is zijn streefgewicht voor op het podium? ik heb namelijk het idee dat hij gigantisch massa aan het bijpakken is zonder al teveel in vet% te stijgen.
Denk dat dit ongeveer de uitslag word, mijn mening:
2010 Arnold Classic Competitors
1. Phil Heath (Als zijn wijdte goed is, is hij gewoon niet te verslaan)
2. Branch Warren (Als Phil iets mist wint hij gewoon, te veel harde spieren voor Roelly op dit moment.)
3. Kai Greene (Wint het gewoon op massa en natuurlijk dankzij zijn wow-factor)
4. Dexter Jackson (Een ouderwetse goede Dexter, ongeveer gelijk aan Roelly maar wint op bekendheid)
5. Silvio Samuel (Totaalpakket met conditie pakt Roelly nog net)
6. Roelly Winklaar (Mooie top 6 notering)
7. Toney Freeman (Pakt Roelly alleen met meer massa op zijn fysiek en een goede conditie)
8. Ronny Rockel
9. Melvin Anthony
10. Hidetada Yamagishi
11. Johnnie Jackson
Te weinig van te zien om te kunnen beoordelen, kunnen daarom nog hoger komen.:
Robert Piotrkowicz
Sergey Shelestov
Tarek Elsetouhi
Zo, dat is aardig wat. Gaat dat niet ten koste van de training? Dan moet hij weer cutten en erna weer bulken. En welke wedstrijden wilden jullie draaien. Zoiezo The Arnold Classic toch en ook de Olympia?
favoriet
blijft toch Roelly

Volgens mij vergeten er hier veel dat het net de conditionering is die het verschil maakt tussen de top en alles daar onder, het is gewoon heel moeilijk om daarin mee te kunnen. Er wordt gepraat over foto's in de bulkfase![]()

op dit ogenblik is tie 18kilo zwaarder
en dan erbij bedenken dat er nog veel meer kg nu bij zitten
denk dat velen toch even onderschatten wat het verschil is tussen een pro die je alleen ziet poseren of naast andere pro's. hij is er nog niet maar als hij zo doorgaat zal hij er zeker komen, de progressie die hij doormaakt is enorm en dat het zo goed te volgen is maakt het alleen maar leuker.
Beste mensen,
Neem de herinneringen van 2009 vandaag, rustig in je op....
Laat daarna de minder goede daarvan in 2009 achter, en neem de mooie herinneringen mee naar het nieuwe jaar. Dat is mijn advies aan jullie voor het begin van een goed nieuwjaar.
!!!!!Beste Wensen voor 2010!!!!!
)Alle atleten he, dus jouw lelijke kop willen we ook onstage zien![]()