AndroidHealthClinic

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Wow wat een focking beest!
Geen kansmaker voor de AC Pro? Dus duidelijk wel!

Ik denk dat hij de beste NL'se pro wordt/is sinds jaren!

topper!!

• Topic Starter Topic Starter
@ Xtralarge..

promoten, nee joh hebben ze toch niet nodig,dacht laat me hier ook de wedstrijd jongens neer zetten,maar als het niet welkom is ,kunnen gewoon op alle topic's van mij op slot

@ Xtralarge..

promoten, nee joh hebben ze toch niet nodig,dacht laat me hier ook de wedstrijd jongens neer zetten,maar als het niet welkom is ,kunnen gewoon op alle topic's van mij op slot

Nee man, laat de foto's / filmpjes maar komen, hartsikke mooi

Damn, die tattoo zit wel op een klote plaats zeg... Verstoort zo op het eerste oog echt het zicht op de buik. IK neem aan dat een goede jury daar wel doorheen kan kijken, maar ik moest echt effe twee keer knipperen.

En progressie? Hij is gewoon ****ing verdubbeld! :D

Heeft ie niet meegedaan?

AC 2010 weer als het goed is

Zie ik daar een 260 kilo squat? :)

Moet je eens voor de lol de laatste paar seconden van het bicep filmpje een aantal keer achter elkaar kijken :D WHhahaha!

Ja 260... Beestachtig en nog op herhaling haha.

Mooi man.
Ben benieuwd hoe hij er staat op AC 2010.

Je moet maar durven rekenen op dat vrouwtje (oma?) ;)

Iig brute progressie gemaakt en samen met khalid de grootste bb'ers van Nederland.

Yep, Khalid en Roelly zijn definitief doorgedrongen tot het grote bb-Mekka:cool:, Nederland spreekt weer een woordje mee internationaal gezien, kijk ook maar eens naar de recente prestaties van de amateurs de laatste tijd.
Het lijkt er op dat we weer aansluitingen hebben bij de Russen, Duitsers, Polen in Europa, die zo'n beetje alles pakken.
De laatste 3 jaar is de cultuur, mogelijkheden veel beter geworden door teams als, Team Performance, Team InShape, Team Bodyimprovement, Flexx Gym en natuurlijk Team XXL + dat de bond serieuzer werk maakt van een aantal zaken.

Mooi dat er in Nederland weer een echte bb-cultuur is:cool:.

Heerlijk om dat te zien gewoon. Die gast is een werkelijke beest en een inspiratie!
Dave Hawk je hebt helemaal gelijk, Nederland is de afgelopen tijd weer terug in de BB-scene na lange tijd van afwezigheid. Daar gaan Roelly en Khalid een mooie verandering in brengen!

Echt een heftige vooruitgang, dan zie je wat t verschil is tussen een hele goeie behoorlijk grote BB`er en een top bodybuilder, wat hij nu is.

ga hem zeker in de gaten houden.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag in Veldhoven geweest bij Harry ,flink wat inkopen mee genomen en uiteraard deze kanjer ontmoet

Kopie van IMG_1035.jpg

Kopie van IMG_1062.jpg

Roelly "Arms" Winklaar :D

Terug
Naar boven