Sammy_V
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je ze zo zien (nog nooit op deze manier een foto op dbb gezet dus weet niet zeker wat het doet zo..)?

beste nederlandse BodyBuilder ooit imo.
hopen dat ze geen fouten maken op de laatste dagen.
en dat er geen vocht verschijnt...
als alles goed verloppt zie ik toch een top5 in het verschiet....misschien wel meer met deze fysiek..![]()

Ben met je eens dat Roelly er echt gruwelijk bij staat maar beste nl ooit.. nee.
Berry de mey![]()
Jep top nu!
Roelly gaat er een paar laten schrikken op de AC
Ze hebben het goed op de rit staan
---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------
Ga hem nu maar ff een veer in zijn reet duwen met het volgende compliment.
Hij is de nieuwe Kevin Levrone, echter met top benen
Ik weet dat Sibil ook fan van een Levrone is.
Heeft dezelfde sterke punten als Levrone (schouders triceps). Ook de mooie rondingen van Levrone.
En zijn benen zijn beter.
Kevin werd 4x 2e op de O.
Ben benieuwd wat Roelly gaat laten zien de aankomende jaren![]()
! En zijn broertje doet me denken aan ronnie coleman hahaik weet bijna zeker dat roelly top 6 gaat kraken kan egt niet anders
Ik snap dat niet hoor. Doe jij eens zo een MM en span je borst aan. Weg borst! Ligt puur aan de pose, zijn side chest had die wel een brute borst.
Hij staat er gewoon ziekelijk bij, props naar roelly en oma, weet toch.
top 6 zit er denk ik niet in.
Gruwelijke fysiek maar is denk ik nog te vroeg om in de top 6 te eindigen als je zit wat er allemaal op de AC staat.
niets mis mee, want dit is zijn profdebuut dus hij komt er heus wel!!

Natuurlijk moet hij nog laden, hij moet eerst nog droger

Jezus hij heeft wel brute concurrentie zeg.
Als je het politieke spelletje in gedachten neemt dan denk ik dat top 6 wel erg rooskleurig is hoor.

Jezus hij heeft wel brute concurrentie zeg.
Als je het politieke spelletje in gedachten neemt dan denk ik dat top 6 wel erg rooskleurig is hoor.