XXL Nutrition

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

beste nederlandse BodyBuilder ooit imo.
hopen dat ze geen fouten maken op de laatste dagen.
en dat er geen vocht verschijnt...

als alles goed verloppt zie ik toch een top5 in het verschiet....misschien wel meer met deze fysiek..:eek:

Kan je ze zo zien (nog nooit op deze manier een foto op dbb gezet dus weet niet zeker wat het doet zo..)?

Jep top nu!
Roelly gaat er een paar laten schrikken op de AC:D
Ze hebben het goed op de rit staan:)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Ga hem nu maar ff een veer in zijn reet duwen met het volgende compliment.

Hij is de nieuwe Kevin Levrone, echter met top benen:D

Ik weet dat Sibil ook fan van een Levrone is.
Heeft dezelfde sterke punten als Levrone (schouders triceps). Ook de mooie rondingen van Levrone.
En zijn benen zijn beter.
Kevin werd 4x 2e op de O.
Ben benieuwd wat Roelly gaat laten zien de aankomende jaren:D

ik weet bijna zeker dat roelly top 6 gaat kraken kan egt niet anders

beste nederlandse BodyBuilder ooit imo.
hopen dat ze geen fouten maken op de laatste dagen.
en dat er geen vocht verschijnt...

als alles goed verloppt zie ik toch een top5 in het verschiet....misschien wel meer met deze fysiek..:eek:

Ben met je eens dat Roelly er echt gruwelijk bij staat maar beste nl ooit.. nee.

Berry de mey :bow:

Ben met je eens dat Roelly er echt gruwelijk bij staat maar beste nl ooit.. nee.

Berry de mey :bow:

ok , in zijn tijd , maar zet ze even naast elkaar en je ziet dat Roelly veel beter is , alhoewel ik ook meer fan ben van Berry zijn fysiek toen ie top was bij de Bond van Vince McMahon , en net ervoor zen laatste Olympia.

Jep top nu!
Roelly gaat er een paar laten schrikken op de AC:D
Ze hebben het goed op de rit staan:)

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

Ga hem nu maar ff een veer in zijn reet duwen met het volgende compliment.

Hij is de nieuwe Kevin Levrone, echter met top benen:D

Ik weet dat Sibil ook fan van een Levrone is.
Heeft dezelfde sterke punten als Levrone (schouders triceps). Ook de mooie rondingen van Levrone.
En zijn benen zijn beter.
Kevin werd 4x 2e op de O.
Ben benieuwd wat Roelly gaat laten zien de aankomende jaren:D

Heb ik ook al eens gezegd op een ander forum, hij doet me echt denken aan levrone idd :D! En zijn broertje doet me denken aan ronnie coleman haha

ik weet bijna zeker dat roelly top 6 gaat kraken kan egt niet anders

top 6 zit er denk ik niet in.
Gruwelijke fysiek maar is denk ik nog te vroeg om in de top 6 te eindigen als je zit wat er allemaal op de AC staat.
niets mis mee, want dit is zijn profdebuut dus hij komt er heus wel!!

Ik snap dat niet hoor. Doe jij eens zo een MM en span je borst aan. Weg borst! Ligt puur aan de pose, zijn side chest had die wel een brute borst.

Hij staat er gewoon ziekelijk bij, props naar roelly en oma, weet toch.

ik bedoel het ook niet zo, zijn borst is groot dat ontken ik niet, maar
vergeleken met de rest van zijn lichaam,
vergeleken met andere pro's,
bekeken met een zeer kritisch oog mag er imo nog een beetje borst bij

---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:12 ----------

top 6 zit er denk ik niet in.
Gruwelijke fysiek maar is denk ik nog te vroeg om in de top 6 te eindigen als je zit wat er allemaal op de AC staat.
niets mis mee, want dit is zijn profdebuut dus hij komt er heus wel!!

mee eens

Die verhoudingen van Rockel zijn echt perfect!

Dan blijven we het op die manier doen :)

Blijft bruut die enorm massieve armen :D

1.jpg

2.jpg

En hij moet nog gaan loaden toch?
Prachtige rug!

Natuurlijk moet hij nog laden, hij moet eerst nog droger

Jezus hij heeft wel brute concurrentie zeg.

Als je het politieke spelletje in gedachten neemt dan denk ik dat top 6 wel erg rooskleurig is hoor.

Als je het politieke spelletje in gedachten neemt dan denk ik dat top 6 wel erg rooskleurig is hoor.

De spijker op zijn kop.. Het blijft een jurysport.. en ook nog eens een sport met veel sponsors en politieke spelletjes...

Roelly zal dus nog lang geen top 5 zijn als het aan bepaalde mensen ligt... Echter als ze op shape gaan beoordelen, waar bodybuilding toch om draait, dan kan hij wel eens hoog komen lijkt mij ;)

Jonge jonge, dat politieke gezeik valt bij de AC reuze mee.. veel erger bij de O ..

als hij in topconditie kan verschijnen zijn er heus geen 6 completer dan hij:

op de phoenix had die gewoon al meegedaan voor de overwinning (als we de politics buiten beschouwing laten)

hamstrings.JPG

latspread.JPG

mostmuscular.JPG

quads.JPG

triceps.JPG

Terug
Naar boven