Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

Wat een kanon is die gozer zeg!

booh! gruwelijke foto`s! ziet er waanzinnig uit! als roelly nu geen punten gaat scoren dan weet ik ook niet meer waar het heen moet met de geloofwaardigheid van de jury

als ik zijn MM vergelijk met die van de meestan op de Phoenix pro dit weekend kan ik alleen maar vinden dat hij een van de bruutste mm's heeft opt dit moment :D

shittttt!.jpg

schouders en armen zijn dan ook zijn sterkste spiergroepen. klein beetje meer borst zou welkom zijn

staan hier gewoon in de pro sectie. even goed kijken, melvin heeft gewonnen (hint)

Als roelly de phoenix pro had gedaan had ie hem gewoon gewonnen staat er nu veel beter bij dan iedereen op de Phoenix Pro, kijk maar naar de winnaar

Als roelly de phoenix pro had gedaan had ie hem gewoon gewonnen staat er nu veel beter bij dan iedereen op de Phoenix Pro, kijk maar naar de winnaar

Foto's zijn niet te vergelijken. Foto's van de Phoenix Pro is echt rotslechte belichting.
Dat Roelly het heel goed zou hebben gedaan ontken ik echter niet.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Enorme triceps maar omdat zijn schouder op de aanhecht plek ook zo mooi dik is overpowered die totaal niet :) (Probleem waar Phil Heat naar eigen zeggen last van had, schouders oogde klein door zijn enorme armen).

1.jpg

2.jpg

Laatst bewerkt:
Kunnen jullie die foto niet ff anders uploaden.
Kan ze nu niet zien.

schouders en armen zijn dan ook zijn sterkste spiergroepen. klein beetje meer borst zou welkom zijn

Ik snap dat niet hoor. Doe jij eens zo een MM en span je borst aan. Weg borst! Ligt puur aan de pose, zijn side chest had die wel een brute borst.

Hij staat er gewoon ziekelijk bij, props naar roelly en oma, weet toch.

Ik vind z'n pecs niet klein ogen bij die MM.. ik vind dit mooier dan zo'n overpowering chest.

Terug
Naar boven