Fitness Seller

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

dan ga je (in kindertaal gezegd) de laatste dagen weer meer eten (carbs) om je glycogeen depots aan te vullen zodat je voller komt en je huid nog strakker trekt, als je dat combineert met een goed protocol om water te verliezen zie je er opeens nog een pak harder en voller uit :)

Die back lat spread: WTF :eek:

die triceps blijven verbazingwekkend

als hij in topconditie kan verschijnen zijn er heus geen 6 completer dan hij:

op de phoenix had die gewoon al meegedaan voor de overwinning (als we de politics buiten beschouwing laten)

:bow: die gast is echt de BOM gewoon!

Wat een genadeloos fysiek!

Echte perfectie in my opinion!

Daaamnnn, wat een zieke vooruitgang in 2/3 jaar :eek: Niet te geloven zeg !
Ik voorspel dat het een hele grote gaat worden binnen een paar jaar nog:)
Future Mister Olympia:D

Van de laatste 5 foto's "latspread" + "side triceps" INSAINE!

Goed voor nederland dat ze weer zo'n pro hebben. Heeft zoveel potentie en super genen. Iemand die ik zeker al graag in de top 5 zou zien zitten , jammer genoeg in BB wedstrijden wordt er vaak niet helemaal eerlijk beoordeeld. Hij is in ieder geval al één van m'n favorieten.

Laatst bewerkt:
[Link niet meer beschikbaar]

Verschil in 3 jaar = amazing?

Daarom volgen we hem hier ook al een tijdje ;)

ziekelijk wat een verschil...net als toen bij dennis wolf, 2 jaar later en 20kg zwaarder...

edit: Verschil met 3 jaar geleden was stuk groter dan van 2jaar terug naar nu :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Binnen 3 jaar.. weet niet wat hij heeft gedaan maar het is iig ****ing effectief geweest

Vind hem er goed bij staan. Enig minpunt is denk ik zijn borst. In hoeverre ze hem daar op gaan afrekenen weet ik niet. Op MD die vergelijking met dex is ook mooi.
Voorkant wint hij gewoon(minus borst), maar achterkant vind ik dex weer wat beter uitzien

hij staat daar helemaal scheef dus hoe kun je dat nou beoordelen

WTF!

Doet ie goed in 5 jaar!

:bow:

Van wanneer zijn die pics, is dat niet van rond de amateur wedstrijd van vorig jaar? Toen had dexter (of een andere pro maar d8 dexter) namelijk voorgesteld dat als hij informatie zocht hij welwillend was te helpen omdat hij vond dat Roelly hoge ogen kon gaan gooien.

Terug
Naar boven