nightwarrior
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 91kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
inderdaad, waanzinnig, zijn rug is echt prachtig om te zien. Geen minpunten heeft ie eigenlijk zo te zien...zelfs flinke kuiten...ik hoop echt een topnotering bij de Arnold!

zelfs op MD forum en bb.com zijn ze van mening dat ie eigenlijk minimaal top 6 zou moeten kunnen pakken en dat ie de phoenix gewoon gewonnen had...
is t zo erg dan? hij voert de poses toch goed uit en die salto maakt het extra vet... of is zijn routine niet je van het?
Dat is de vrije posing, daar kijken ze minder naar. Het gaat meer over de mandatory poses. Daar zie je wel verschil tussen een veteraan en een rookie.

Ergens tussen de 7e en 10e plek zou heel mooi zijn voor hem als ik de deelnemerslijst zie. Top 6 zie ik dit jaar zeker niet gebeuren, maar dat gaat ongetwijfeld nog komen!
Prachtig, maar traint hij biceps met een laag gewicht? ik meende 12 kg te zien per arm? doen alle profs dat? Of heb ik me gewoon miskeken?
als je het fysiek laat spreken en niet de namen... (ok een utopie maar toch), gasten als Melvin etc, sorry maar als die voor roelly eindigen moet ik toch even lachen (als roelly zijn conditioning nailed that is)
zelfs op MD forum en bb.com zijn ze van mening dat ie eigenlijk minimaal top 6 zou moeten kunnen pakken en dat ie de phoenix gewoon gewonnen had...
Denk eerlijk gezegd dat je je daar echt op verkijkt...ik wil Roellie wel eens naast Anthony zien staan. Jongens als Heath, Greene, Jackson, Warren en Freeman zullen ongetwijfeld voor Roellie eindigen...en dan heb je nog Yamagishi (die altijd kei en keihard komt en daarmee de grotere jongens achter zich laat) en Rockel. Ik ben van mening dat een plek tussen 7 en 10 al prachtig zou zijn voor hem (op dit moment!). Vergeet niet dat dit zijn eerste pro wedstrijd is en dan ook nog de 2e beste ter wereld.