MuscleMeat

Roelly Winklaar's road to the AC PRO

normal_Wesel210210_%286%29.jpg

Eindelijk iemand die flyes doet zoals ze moeten en die er geen halve db press van maakt !

Go Roelly ! !

eh? op deze pic lijken het juist die halve db pressen die je bedoelt... maar je ziet alle pro's ze zo uitvoeren heb nog nooit een pro gezien die ze met armen bijna gestrekt deed dus dit zal ook wel goed zijn:p

Denk eerlijk gezegd dat je je daar echt op verkijkt...ik wil Roellie wel eens naast Anthony zien staan. Jongens als Heath, Greene, Jackson, Warren en Freeman zullen ongetwijfeld voor Roellie eindigen...en dan heb je nog Yamagishi (die altijd kei en keihard komt en daarmee de grotere jongens achter zich laat) en Rockel. Ik ben van mening dat een plek tussen 7 en 10 al prachtig zou zijn voor hem (op dit moment!). Vergeet niet dat dit zijn eerste pro wedstrijd is en dan ook nog de 2e beste ter wereld.

Inderdaad, velen praten hier al alsof hij bijna Mr O is. Tuurlijk, hij heeft een super goed fysiek en gaat waarschijnlijk nog veel laten zien, maar laten we eerst de wedstrijd maar eens even afwachten!

Veel pro's maken er een bijna dp press van. Alleen hebben ze hun polsen gedraaid zoals bij flyes.

Op verschillende video's van oa Dexter Jackson en Jay Cutler noemen ze het flyes, terwijl het echt meer db press is.

Natuurlijk kun je bij heel zware gewichten je armen niet echt strekken.
Lichtere gewichten pakken (en de ego's laten varen) is dan de oplossing.

Dorian Yates legde in One week in the Dundon uit dat de armen veel meer gestrekt moeten worden bij flyes ,maar dat weinig mensen dat doen.

Arnold Schwarzenegger zei ooit eens " Bij db flyes moet je je armen houden alsof je een grote boom onhelst... "

Dit zijn flyes :
http://www.youtube.com/watch?v=A88TFNAvgN8

bij deze oefening krijg ik echt dikke striemen op me borst . scheurt gewoon uit. niet omdat ik groot ben. Maar door de rek.

Ik heb gelezen dat Roelly waarschijnlijk ook de Aussie Pro gaat doen na de AC :)

Competitor Lijst:

Bannout, Moe Lebanon
Hill, Daniel Germany
Jeffers, Rusty USA
Kingsnorth, Michael New Zealand
Paunovic, Dragan Serbia
Taylor, Quincy USA
ZaaZaa, Fadi Lebanon
Eddie Abbew UK
Kefalianos, Michael Australia / Greece
Hong, Wong Malaysia
Jackson, Dexter USA
Greene, Kai USA
Sadek, Ivan Australia **
Lionel Beyeke France **
Roelly Winklaar Holland **

** to be absolutely confirmed

Ik heb gelezen dat Roelly waarschijnlijk ook de Aussie Pro gaat doen na de AC :)

Competitor Lijst:

Bannout, Moe Lebanon
Hill, Daniel Germany
Jeffers, Rusty USA
Kingsnorth, Michael New Zealand
Paunovic, Dragan Serbia
Taylor, Quincy USA
ZaaZaa, Fadi Lebanon
Eddie Abbew UK
Kefalianos, Michael Australia / Greece
Hong, Wong Malaysia
Jackson, Dexter USA
Greene, Kai USA
Sadek, Ivan Australia **
Lionel Beyeke France **
Roelly Winklaar Holland **

** to be absolutely confirmed

top 3 is een MR O..
eigenlijk alleen dexter en Kai zijn grote namen

het zou me niets verbazen als roelly hier een olympia ticket mee sleept.
Ik hoop het echt voor hem,die jonge verdiend het gewoon.

Ik hoop het ook voor hem, en anders pakt hij hem volgend jaar..

Leuk filmpje. Ik wens ze beide het beste op de AC!
Aan de moeite en tijd die er is ingestopt zal het in ieder geval niet liggen. Ze zien er top uit!

Dit jaar nog niet denk,zou het ni kunnen geloven dat ie in zijn eerste prof jaar zou winnen.Volgend jaar miss.Wens het hem wel.Ben wel een belg,maar we spreken hetzelfde taaltje.Als iemand van de lage landen hoog kan eindigen zoveel te beter

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Zou eigenlijk is willen weten hoeveel en welke sups ze bij nemen

Dit jaar nog niet denk,zou het ni kunnen geloven dat ie in zijn eerste prof jaar zou winnen.Volgend jaar miss.Wens het hem wel.Ben wel een belg,maar we spreken hetzelfde taaltje.Als iemand van de lage landen hoog kan eindigen zoveel te beter

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Zou eigenlijk is willen weten hoeveel en welke sups ze bij nemen

haha, waarom?

idd misschien kan Oma iets zeggen over wat voor supps ze gebruiken...
Ben wel benieuwd hoe ze met name carbs en aminos rondom de training gebruiken

heeft oma laatst nog allemaal precies gepost.

voor de luie die nooit zelf iets opzoeken :D

dit is rondom zijn training:

75gr vitargo
bcaas
vitc

75 gr vitargo
glutamine
vitc

Laatst bewerkt:
Sibil kan je uitleggen waarom die curl op 0.45 zo uitgevoerd word??

normaal gesproken word toch gezegd je ellebogen langs je lichaam te houden maar

Terug
Naar boven