MuscleMeat

Ron501 Bigger legs Log

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
goed gedaan ron, heel netjes man
op de foto's is inderdaad goed te zien dat de concurrentie niet mis was, die gast op de eerste foto naast je en die man met baard op de achtergrond zijn ook super.
 
Is er nog een pagina van de atlascup? Mijn neefje tweede geworden.
 
Vind je rug erg goed man.
 
Heel netjes, Ron. Proficiat!
Thanks, ik ben ook zeer tevreden over mijn bouwjaar. Benen blijft een aandachtspunt.
goed gedaan ron, heel netjes man
op de foto's is inderdaad goed te zien dat de concurrentie niet mis was, die gast op de eerste foto naast je en die man met baard op de achtergrond zijn ook super.
Die naast me is een Belg Hasan genaamd. Enorme vriendelijke reus, maar wel een reus. De caller noemde hem al de nieuwe Kevin Levrone.
Echt super die gast. Deed voorheen al op Europees niveau mee en moet nu opnieuw beginnen. Tja.
Maar zonder schrik heb ik mijn poses gedaan.
Is er nog een pagina van de atlascup? Mijn neefje tweede geworden.
Niet dat ik weet. Kijk gewoon op facebook en instagram.
Vind je rug erg goed man.
Dankjewel, vind ikzelf ook. Maar goed ik zie mijn rug nooit.
Mijn hams zijn ook vreselijk vooruit gegaan, meer definitie

Thanks all voor de complimenten..
 
Dit vind ik de mooiste.

bijn1x.jpg
 
Al op facebook gemeld dat je er toppie uit ziet. Respect voor je instelling waarmee je je duidelijk je fysiek verbeterd hebt. Het bewijs dat leeftijd maar een getal is.
 
Al op facebook gemeld dat je er toppie uit ziet. Respect voor je instelling waarmee je je duidelijk je fysiek verbeterd hebt. Het bewijs dat leeftijd maar een getal is.
En zo is het Grosje. Age is just a number.
Knallehhhhh en groeien.
Enne kijk naar jezelf man, gaat ondanks alles wel okay.
 
Nog 5 dagen en dan op het podium van Artemis. :thumbs: En daarna :eatmeat: :eating: :meal: :mc: :pepsi:om een dag erna weer normaal te gaan doen.
 
Oh, nog een keer vlammen. Succes man!
Ik kan me voorstellen dat je daarna even helemaall los gaat op het eten :)
 
Two days to go.
Artemis it is.
 
Huidige shape.
a1tgkw.jpg

kcdnau.jpg


Zondag Artemis. Ik ga er keihard voor knokken. Mijn dag no matter what. :woot: :exactly:
 
Damn... ziet erg goed uit. Goed aan denken om die hams en kuiten aan te spannen zoals bij de 2e foto, de massa zit er echt wel!
Succes!!
 
Damn... ziet erg goed uit. Goed aan denken om die hams en kuiten aan te spannen zoals bij de 2e foto, de massa zit er echt wel!
Succes!!
Op die triceps pose sta ik iets te rechtop, waardoor ik slechter de hams tegen mijn knie aan kan duwen.
Ga ik zeker op letten. En thanks voor de complimenten. :o
Veel succes zondag, Ron!
Dankjewel en ik zal ook veel lol maken hahaha :p
 
Succes en veel plezier!
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven