MuscleMeat

Rooke's log : Disaster recovery

Happy newyear! Op naar een blessurevrij 2010 :)

• Topic Starter Topic Starter
Happy newyear! Op naar een blessurevrij 2010 :)

Thnx jij ook!

Maandag start de fysiotherapie voor mn polsen, cant wait! Tot het allemaal over is zal het wel weer alleen cardio worden, hoewel dat geen overbodige luxe is na de december bulk maand.

• Like
Waarderingen: Sue
Thnx jij ook!

Maandag start de fysiotherapie voor mn polsen, cant wait! Tot het allemaal over is zal het wel weer alleen cardio worden, hoewel dat geen overbodige luxe is na de december bulk maand.

Hahaha, je hebt er toch wel van genoten he! Succes met je doelen dit jaar, idd op naar een blessurevrij jaar!

Zet'm op Rooke en maak er een knallend jaar van ;)

t*ring. Huisartsen blaffen ook allemaal wat door elkaar, simpel omdat over de meeste aandoeningen nog niet genoeg bekend is om met zekerheid uitspraken over te doen (precise medicine vs intuitive medicine). Daarom zou ik altijd ook voor een second opinion gaan voordat je bijvoorbeeld dat reuma traject ingaat. Maar die medicijnen had je dus al niet genomen. Nu is het gewoon symptomen herkennen, en met een combinatie van ervaring, opleiding, en een handvol geluk een uitspraak doen. Zoals chick al zei, klopt iets niet helemaal. Uitspraken over instabiele polsgewrichten die je altijd al zou hebben gehad terwijl je eerst zwaar kon gaan op benchpress e.d. Mooi ****ed up weer.

ohja, enne, happy newyear :P

t*ring. Huisartsen blaffen ook allemaal wat door elkaar, simpel omdat over de meeste aandoeningen nog niet genoeg bekend is om met zekerheid uitspraken over te doen (precise medicine vs intuitive medicine). Daarom zou ik altijd ook voor een second opinion gaan voordat je bijvoorbeeld dat reuma traject ingaat. Maar die medicijnen had je dus al niet genomen. Nu is het gewoon symptomen herkennen, en met een combinatie van ervaring, opleiding, en een handvol geluk een uitspraak doen. Zoals chick al zei, klopt iets niet helemaal. Uitspraken over instabiele polsgewrichten die je altijd al zou hebben gehad terwijl je eerst zwaar kon gaan op benchpress e.d. Mooi ****ed up weer.

ohja, enne, happy newyear :P

Het is inderdaad vaak de perceptie van een arts..helaas zit het altijd zo in elkaar.
Echter heb ik wel flexibele gewrichten door mn indo achtergrond...wellicht dat het daardoor komt maar het is imo altijd gissen wat er nou aan de hand is. Ik heb vertrouwen in het traject wat nu gaat volgen en verwacht in februari toch wel weer te gaan trainen aangezien ik in het dagelijks leven niet beperkt wordt door mn blessure.
Nu ik op deze zondag een beetje foto's aan het doorspitten was, erken ik pas dat ik in mei-juni toch wel redelijk groot was voor mijn doen. Dat is dan weer het meest schrale waarmee je 'getroost' kan worden.....Zoals gezegd staan we ergens in februari gewoon weer lekker in de gym om die 14kg vvm op te halen!

Morgen 3de keer fysio, mn handen voelen nu een stuk relaxter.
Moet nu dagelijks 30 minuten kneden met soort van klei om de pezen/kapsels weer sterker te krijgen en daarnaast 2x per week met wat gewichtjes oefeningen doen.
'Gelukkig' heb ik het druk met mn werk en opleiding dat ik het trainen niet echt mis:rolleyes:

Hoe staat het met je gewicht?

Dan ben je weer aangekomen dus? Naja, chillen iig dat je niet verder zakt, toch?

de feestdagenbelasting :) zit nu ongeveer tegen mn nieuwe ondergrens...als ik meer zou zakken maakt het me nog niets uit want er is toch niets wat ik kan doen :P

de feestdagenbelasting :) zit nu ongeveer tegen mn nieuwe ondergrens...als ik meer zou zakken maakt het me nog niets uit want er is toch niets wat ik kan doen :P

Ik moet maar een voorbeeld aan jou nemen ben ik misschien minder gefrustreerd :D

Morgen 3de keer fysio, mn handen voelen nu een stuk relaxter.
Moet nu dagelijks 30 minuten kneden met soort van klei om de pezen/kapsels weer sterker te krijgen en daarnaast 2x per week met wat gewichtjes oefeningen doen.
'Gelukkig' heb ik het druk met mn werk en opleiding dat ik het trainen niet echt mis:rolleyes:

Fijn dat de fysio helpt zeg. Klinkt grappig, dat klei kneden.

Ik moet maar een voorbeeld aan jou nemen ben ik misschien minder gefrustreerd :D

Vergeefse moeite :)

Laatst bewerkt:
Rooke man, ik wacht in smart op je keiharde comeback van 2010 :)

Hoe gaan de vorderingen bij jou?

Op het moment niet gek hard, nog steeds last van spanning op de muis van mn hand, ben wel met oefeningen bezig maar de spanning blijft. Zolang die spanning er is mag ik niet trainen.
Mogelijk komt het ook door mn beroep dus ik ga de komende dagen met links muizen en met tussenposen van 45 minuten.
Ben gisteren wel even wat cardio wezen doen maar dat was het 'bumpen' van dit log niet waard :D

Laatst bewerkt:
Wat bedoel je precies met spanning? Omschrijf dat gevoel eens wat beter. Is het een pijn? Is het zeurend, drukkend of stekend? Is het een spier/pees of gewricht?

Wat bedoel je precies met spanning? Omschrijf dat gevoel eens wat beter. Is het een pijn? Is het zeurend, drukkend of stekend? Is het een spier/pees of gewricht?

Het is dus de muis van mn hand dus spier/pees. Het is geen pijn maar misschien drukkend, kan het ook niet echt beschrijven. Dat deel van mn hand is hard.

Maar ik ga dinsdag als het goed is bij de fysio bankdrukken :) dus er zit weer schot in. Tevens ga ik met een trackbal werken om te voorkopen dat ik in mn muis knijp, dat bleek ik dus te doen waardoor er geen ontspanning plaats vindt.

Terug
Naar boven