Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx jij ook!
Maandag start de fysiotherapie voor mn polsen, cant wait! Tot het allemaal over is zal het wel weer alleen cardio worden, hoewel dat geen overbodige luxe is na de december bulk maand.

t*ring. Huisartsen blaffen ook allemaal wat door elkaar, simpel omdat over de meeste aandoeningen nog niet genoeg bekend is om met zekerheid uitspraken over te doen (precise medicine vs intuitive medicine). Daarom zou ik altijd ook voor een second opinion gaan voordat je bijvoorbeeld dat reuma traject ingaat. Maar die medicijnen had je dus al niet genomen. Nu is het gewoon symptomen herkennen, en met een combinatie van ervaring, opleiding, en een handvol geluk een uitspraak doen. Zoals chick al zei, klopt iets niet helemaal. Uitspraken over instabiele polsgewrichten die je altijd al zou hebben gehad terwijl je eerst zwaar kon gaan op benchpress e.d. Mooi ****ed up weer.
ohja, enne, happy newyear![]()

rond de 83-85 zowel daar als in mn fysiek zit niet veel schommeling.
Dan ben je weer aangekomen dus? Naja, chillen iig dat je niet verder zakt, toch?
zit nu ongeveer tegen mn nieuwe ondergrens...als ik meer zou zakken maakt het me nog niets uit want er is toch niets wat ik kan doen 
de feestdagenbelastingzit nu ongeveer tegen mn nieuwe ondergrens...als ik meer zou zakken maakt het me nog niets uit want er is toch niets wat ik kan doen
![]()

Morgen 3de keer fysio, mn handen voelen nu een stuk relaxter.
Moet nu dagelijks 30 minuten kneden met soort van klei om de pezen/kapsels weer sterker te krijgen en daarnaast 2x per week met wat gewichtjes oefeningen doen.
'Gelukkig' heb ik het druk met mn werk en opleiding dat ik het trainen niet echt mis![]()
Ik moet maar een voorbeeld aan jou nemen ben ik misschien minder gefrustreerd![]()

Wat bedoel je precies met spanning? Omschrijf dat gevoel eens wat beter. Is het een pijn? Is het zeurend, drukkend of stekend? Is het een spier/pees of gewricht?
dus er zit weer schot in. Tevens ga ik met een trackbal werken om te voorkopen dat ik in mn muis knijp, dat bleek ik dus te doen waardoor er geen ontspanning plaats vindt.