MuscleMeat

Rooke's log : Disaster recovery

• Topic Starter Topic Starter
ff een update tussendoor :

Afgelopen drie dagen twee keer naar de gym geweest voor wat cardio en oefeningen van de fysio. Echter heb ik de oefeningen 3x zo zwaar gedaan en alles houdt zich net zo goed als de oefeningen bij de fysio....dus ik verwacht dat m'n pols weer wat kan hebben binnenkort. Het is nu enkel nog die muizen van de hand die irritaties geven...

Langzaam maar zeker..... :)

Je gaf een veel belovende hand gisteren (stuk steviger). Dat is hoopvol.

Afgezien van die irritatie voel ik me ook goed. Mindset is goed en het plan ligt al klaar om weer te gaan trainen.

Kom net bij de fysio vandaan...hij was er eerst niet echt blij mee dat ik met 3kg oefeningen had gedaan ipv 1 maar bij de oefeningen zag hij dat de vorm nog steeds perfect was. Nu moet ik nog 1x dezelfde oefeningen doen en daarna mag ik BP/MP,curls gaan doen zolang mn polsen het houden :D
Zaterdag dus :D:D:D:D

Goed bezig, wel rustig aan doen he.;)

dfgh

Laatst bewerkt:
Zo eindelijk weer eens lekker, intens getraind.

Dag 1

Back Squat
(full)
12x20
12x30
12x35
com: bij rep 3 van de laatste set krampte mn quad al :roflol:

Leg curl :
12x25
12x25
12x25

DB Shoulder press :
12x6
12x6
12x6

Latheral raise(machine) :

12x20
12x20
12x0

Yates Row :

12x20
12x20
12x20

Hier en daar mn schema wat aangepast zoals de yates row erbij en een db shoulderpress omdat de bb bezet was.

Lekker kerel :)

Fijn dat je eindelijk weer eens lekker hebt kunnen trainen!

Nice training baas.

Fijn dat je eindelijk weer eens lekker hebt kunnen trainen!

Thnx:)

Dag 2

Deadlift:

12x20
12x40
12x40

Lat pulldown:

12x20
12x30
12x30

BOR

12x20
12x25
12x25

Calf raises

12x50
12x50
10x50

Intens.

Voeding :

9:00 - 75gr brinta+300ml half volle melk+40gr whey
11:00 - 2 EiwitPannenkoeken +2 rijstwafels
Training
13:30 - Dextro + whey
15:00 - 100gr rijst +150gr kip+200gr brocolli

Welkom terug Rooke :thumb:

It's been a while...

En totaal geen last gehad van die 2 trainingen tot nu toe? Zou veelbelovend zijn!

Tijdens het trainen heb ik sowieso weinig last.
Aangegeven bij de fysio dat ik wel klachten blijf houden met de muizen van mn duimen maar dat was logisch bij press oefeningen,volgens hem.(dat is ook waarom ik initieel naar een fysio ben gestapt)
Belangrijkste volgens hem was dat mn polsen geen pijn gingen doen en dat het gewricht stabieler werd. Mijn inziens is die vermeende instabiliteit nooit een probleem geweset.
De afgelopen dagen was de pijnlijk/drukkend/zeurend gevoel in beide muizen wat me bijna weer deed beslissen andere middelen te gebruiken maar het stabiliseert zich weer vandaag.

Laatst bewerkt:
Tijdens het trainen heb ik sowieso weinig last.
Aangegeven bij de fysio dat ik wel klachten blijf houden met de muizen van mn duimen maar dat was logisch bij press oefeningen,volgens hem.(dat is ook waarom ik initieel naar een fysio ben gestapt)
Belangrijkste volgens hem was dat mn polsen geen pijn gingen doen.
De afgelopen dagen was de pijnlijk/drukkend/zeurend gevoel in beide muizen wat me bijna weer deed beslissen andere middelen te gebruiken maar het stabiliseert zich weer vandaag.

Dus de pijn in je muizen is toch ietsje erger na het trainen?

Dus de pijn in je muizen is toch ietsje erger na het trainen?

Na press-oefeningen voel ik wel duidelijk verschil, maar na een pull dag als vandaag voel ik eigenlijk niet veel. Ik kan ook prima een db van 5 kilo een minuut static holden, waar het dan uiteindelijk op failt zijn mn onderarmen.
Als oefening heb ik ook een paar weken in klei moeten kneden maar daar werd die muis echt extreem gestresst van.
Dus resumerend is het niet beter geworden in al die weken, het enige verschil is dat ik toestemming heb van een fysio om te gaan trainen.

Terug
Naar boven