jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
we zullen zien wat hij te zeggen heeft! Ik ga hem zeker vragen naar ALLE mogelijkheden..er is op dit moment weinig dat ik schuw te gebruiken/nemen om van die klote polsen af te komen.
Vanavond probeer ik wel weer te trainen, al is het soms met wrist wraps...

Je gaat zijn advies toch wel posten, wie weet heeft hij nog een paar goede tips!![]()

Goed dat er nu hoogstwaarschijnlijk wel de juiste diagnose is gesteld.
Paar weken niet trainen met het vooruitzicht op verbetering is dan niet zo erg toch?![]()

Nee dat klopt jerns! Het verhaal wat hij vertelde klopte voor mn gevoel als bus. Die 6 weken kunnen er ook nog wel bij
Enige is wel dat ik nu mn eigen huisarts het liefst ondersteboven aan een judaskruis zie branden![]()

Hij moet gecorrigeerd worden!
Tegenwoordig kan je denk ik in de gevangenis ook wel goed aan KT doen![]()
Had hij ook een verklaring hoe je pols ineens instabiel is geworden?
We hebben toch maanden lang nog aardig zwaar getraind op de compounds zonder een enkel probleem.
Moet namelijk ook even van dat reumatraject af aangezien de huisarts de initiator van dat dat verhaal is!
Denk dat ik nu maar weer cardio ga doen 3x per week.
wel voorgeschreven maar ik heb er nooit in geloofd dus ook nooit genomen.
Als je pols altijd instabiel is geweest dan hadden we dat wel eerder gemerkt. Bij de BP of MP heb ik je in het begin nooit horen klagen over je pols. Ik blijf het een mysterie in de medische wereld vinden. In elk geval suc6 met de revalidatie.
Klinkt idd beter dan die reuma-meds-geluiden...
Zou ook andere huisarts nemen... daar heb je toch geen vertrouwen meer in, en volgens mij voel je je ook nie serieus genomen... gaat iets verder dan "oh sorry, ik zat er even naast... of - misschien heeft die andere huisarts wel gelijk..."