Fitness Seller

Rooke's log : Disaster recovery

Hopelijk mag je blijven trainen van de sportarts!

• Topic Starter Topic Starter
Hopelijk mag je blijven trainen van de sportarts!

we zullen zien wat hij te zeggen heeft! Ik ga hem zeker vragen naar ALLE mogelijkheden...een half jaar is gewoon debiel.
Vanavond probeer ik wel weer te trainen, al is het soms met wrist wraps...

Laatst bewerkt:
we zullen zien wat hij te zeggen heeft! Ik ga hem zeker vragen naar ALLE mogelijkheden..er is op dit moment weinig dat ik schuw te gebruiken/nemen om van die klote polsen af te komen.
Vanavond probeer ik wel weer te trainen, al is het soms met wrist wraps...

Je gaat zijn advies toch wel posten, wie weet heeft hij nog een paar goede tips! :)

Maandag

Heel de dag spanning in mn onderarmen en polsen maar tijdens het trainen nergens last van. Ik kan nu al niet meer wachten tot morgen 1 uur want dan zit ik bij een sportarts...

Squats :
2x10x20
3x5x30

MP :
5x5x20

BOR :

5x5x20

Dinsdag

Dinsdag,d-day, judgement day....noem het hoe je het wil noemen.
Ik ben net terug van het sport medisch centrum met eigenlijk wel een opgelucht gevoel. De arts daar stelde de diagnose 'instabiele polsgewrichten' , dit klonk mij bekend in de oren want dat had ik ~4-5 maanden geleden ook al gehoord van een vervangende huisarts.
Mijn eigen huisarts daarentegen veegde die diagnose compleet van tafel en heeft ervoor gezorgd dat ik in een heel ander tracject terecht ben gekomen...iets met reumatologen en medicijnen.
Ik begin volgende week met een traject voor mn pols wat de stabiliteit terug moet brengen helaas mag ik tijdens die periode(6-12 weken) niet trainen. De arts zei wel dat als alles na 3 weken al goed is dat ik weer mag beginnen.

Dus mn rippetoe mag weer even de ijskast in:cool:

Goed dat er nu hoogstwaarschijnlijk wel de juiste diagnose is gesteld.
Paar weken niet trainen met het vooruitzicht op verbetering is dan niet zo erg toch? :)

Goed dat er nu hoogstwaarschijnlijk wel de juiste diagnose is gesteld.
Paar weken niet trainen met het vooruitzicht op verbetering is dan niet zo erg toch? :)

Nee dat klopt jerns! Het verhaal wat hij vertelde klopte voor mn gevoel als bus. Die 6 weken kunnen er ook nog wel bij:D

Enige is wel dat ik nu mn eigen huisarts het liefst ondersteboven aan een judaskruis zie branden :fire:

Succes man ;) je komt er echt wel weer bovenop

Nee dat klopt jerns! Het verhaal wat hij vertelde klopte voor mn gevoel als bus. Die 6 weken kunnen er ook nog wel bij:D

Enige is wel dat ik nu mn eigen huisarts het liefst ondersteboven aan een judaskruis zie branden :fire:

Hij moet gecorrigeerd worden!

Tegenwoordig kan je denk ik in de gevangenis ook wel goed aan KT doen ;)

Hij moet gecorrigeerd worden!

Tegenwoordig kan je denk ik in de gevangenis ook wel goed aan KT doen ;)

Moet namelijk ook even van dat reumatraject af aangezien de huisarts de initiator van dat dat verhaal is!

Denk dat ik nu maar weer cardio ga doen 3x per week.

Laatst bewerkt:
Had hij ook een verklaring hoe je pols ineens instabiel is geworden?
We hebben toch maanden lang nog aardig zwaar getraind op de compounds zonder een enkel probleem.

Had hij ook een verklaring hoe je pols ineens instabiel is geworden?
We hebben toch maanden lang nog aardig zwaar getraind op de compounds zonder een enkel probleem.

De pols is waarschijnlijk altijd al instabiel geweest maar op het moment van die wrist/curl schoot er iets verkeerd weet je nog ? Dat heeft de irritatie aan mn pezen veroorzaakt , de rust die daarop volgde heeft het wel rustig gemaakt maar ook slap.

Klinkt idd beter dan die reuma-meds-geluiden...
Zou ook andere huisarts nemen... daar heb je toch geen vertrouwen meer in, en volgens mij voel je je ook nie serieus genomen... gaat iets verder dan "oh sorry, ik zat er even naast... of - misschien heeft die andere huisarts wel gelijk..."

Als je pols altijd instabiel is geweest dan hadden we dat wel eerder gemerkt. Bij de BP of MP heb ik je in het begin nooit horen klagen over je pols. Ik blijf het een mysterie in de medische wereld vinden. In elk geval suc6 met de revalidatie.

Als je pols altijd instabiel is geweest dan hadden we dat wel eerder gemerkt. Bij de BP of MP heb ik je in het begin nooit horen klagen over je pols. Ik blijf het een mysterie in de medische wereld vinden. In elk geval suc6 met de revalidatie.

Ja ik weet het ook niet. Ten tijde van de BP en MP had ik natuurlijk geen geïrriteerde pezen maar ik ga nu maar lekker revalideren.

Klinkt idd beter dan die reuma-meds-geluiden...
Zou ook andere huisarts nemen... daar heb je toch geen vertrouwen meer in, en volgens mij voel je je ook nie serieus genomen... gaat iets verder dan "oh sorry, ik zat er even naast... of - misschien heeft die andere huisarts wel gelijk..."

dat dacht ik..

Hopelijk ben je snel weer de oude man!

En huisartsen, tja...

Terug
Naar boven