Ik zit op 3100kcal waar mn onderhoud op 2,7k ligt...rustig opbouwen..Mooi plan die rippetoe maar ik zou flink gaan bulken als ik jou was. Eerst spiermassa terugwinnen.
Rippetoe is inderdaad de beste optie, heb ook nog aan smolov zitten denken maar gezien mn squat conditie nihil is...Ik heb zin om te knallenEen zeer goede keuze, Rippetoe. Op trainingsdagen kan je uiteraard boven de 3k gaan zitten, zelfs als je weer opbouwd. Succes mattie, dat je maar snel mijn records mag verpletteren![]()
volgens mij is de gym morgen dicht maar zondag ben ik er weer te vinden!!!Voordeel van rippetoe is ook dat ik mn techniek redelijk perfect kan houden.

het is een marker die ik wil zetten om het vetpercentage bij mezelf niet uit de hand te laten lopen. Imo kan je met een voedselschema en discipline groeien én je BF bewaken. De reden dat ik het rustig wil opbouwen is dat ik nu echt goed kan zien wat invloed heeft op mn fysiek.
maar we zullen zien wat het me de komende tijd gaat brengen..het is sowieso al beter dat ik weer fatsoenlijk ga eten en mn training door kan laten gaan.
Daarom heb ik morgen een afspraak staan met een sportarts in Rotterdam bij