Fitness Seller

Rooke's log : Disaster recovery

• Topic Starter Topic Starter
waarom zou ik die oefeningen niet doen? Misschien hier en daar nog wat assistance erbij maar dat is het dan.

Dat vroeg ik toch niet. Ik neem aan dat je andere dagen andere oefeningen neemt. Een andere dag een OH press ipv een bench press.

Als ik het goed begrijp heb je wat meer vrijheid bij dit schema dan bij een starter rippetoe.
Ik neem aan dat je niet iedere training deze oefeningen gaat doen. Hoe ga je je schema nu volledig opbouwen?
Dit is een vraag.

waarom zou ik die oefeningen niet doen? Misschien hier en daar nog wat assistance erbij maar dat is het dan.
Dit is je antwoord in de vorm van een vraag.

Zelf denk ik dat de starting strength beter voor het niveau zou zijn waar je nu zit. Suc6 met je schema.

****in' great :roflol: Rooke begint ziek te worden :( vanavond niet trainen. Hopen dat deze ellende snel over is.

vitC/eachina-boost!
Beterschap!

Vrijdag

Weer goed genoeg in orde om te trainen. Merkte wel aan mn scheenbenen dat 2x deadliften in de week pijnlijk is :D. Wat extra assistance gedaan omdat ik best snel klaar was met de eerste 3.

Squat:

8x30
5x50
1x65

BP:
8x20
5x30
1x35

Deadlift:

8x50
5x60
1x65

Preacher curl:
12x20
12x25
12x25

Triceps pushdown:
12x20
12x25
12x25

Side bends:

12x30
12x35

btw ik zit weer op 90kg :) zal binnenkort hier weer een vergelijkingsfoto neerzetten

Laatst bewerkt:
r1wzfr.png

Mooi dat je weer lekker aan het gainen bent bro.
Ik zie niet eens veel achteruitgang als ik kijk naar de laatste foto, beter toch?! Dan viel de schade toch nog mee...

Mooi dat je weer lekker aan het gainen bent bro.
Ik zie niet eens veel achteruitgang als ik kijk naar de laatste foto, beter toch?! Dan viel de schade toch nog mee...

Ben inderdaad op de goede weg maar op de 'begin' foto was ik toch wel klappie buffer dan nu. Het doel is om nu sowieso door te gaan tot 100-107 en de borst en schouders groter maken dan voorheen .

Je oogt wel een paar procentjes droger op die laatste pic, betere uitgangspositie voor je bulk ;)

Maandag

Training ging best lekker, had alles last van mn aanhechtingen aan de bovenkant van mn quads. Tevens stop ik met cable sideraises, daar krijg ik telkens last van in mn schouder van.

Squat:
5x5x55

Overhead press:
5x5x20

BOR:
5x5x30

Latheral side raises(machine):
2x12x25

Hanging knee raises:

3x12xbw

Ah jij bent dus degene van DJs;).

Haha, had me al een keer bij een eventtraining voorgesteld maar goed :roflol:

Ja ik wist wel wie je was maar niet wie je op het forum was:p.

Netjes Rooke
en weer lekker aan het knallen!

woensdag

Vandaag een recovery training, ik was binnen 60 minuten weer thuis :roflol: terwijl de heen-en terugreis bij elkaar al 24 minuten zijn. De aanhechting van bovenkant quads beginnen nu wel heel erg stram te worden. Ik weet niet precies wat ik ermee aanmoet zeker gezien het feit dat vrijdag de max dag op het programma staat.

Squat:

3x3x45

Incline bench:

3x3x30
com: was klaarblijkelijk bench-wednesday :(

Deadlift:

3x3x45

[edit]
Ohja had ook nog wat side bends gedaan :

15x35
15x40
15x45

Laatst bewerkt:
Vrijdag

Vandaag de squat overgeslagen na de 'pijntjes' van maandag en woensdag. Nog even de oefening zonder gewicht uitgevoerd maar bleef stramheid voelen dus even rustig aan met squat ondanks dat het een groot deel van mn schema bepaald. Voeding en het gainen gaat ook nog steeds goed, zitten nu al weer bijna tegen de 91 aan.

Squat:
-
-
-

Overhead press:
8x20
5x25
3x27,5 Met wraps

BOR:

8x25
5x30
3x40

Latheral raise:
12x25
12x25
12x25

Triceps pushdown,2 katrollen:
12x40
12x40
12x40

Hanging knee raises:

3x12xbw

Gewicht gaat ook weer best snel omhoog zeg! Hoe voel je je er zelf bij?

Terug
Naar boven