Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat vroeg ik toch niet. Ik neem aan dat je andere dagen andere oefeningen neemt. Een andere dag een OH press ipv een bench press.
maar inderdaad de andere dag met OH en BOR.Dit is een vraag.Als ik het goed begrijp heb je wat meer vrijheid bij dit schema dan bij een starter rippetoe.
Ik neem aan dat je niet iedere training deze oefeningen gaat doen. Hoe ga je je schema nu volledig opbouwen?
Dit is je antwoord in de vorm van een vraag.waarom zou ik die oefeningen niet doen? Misschien hier en daar nog wat assistance erbij maar dat is het dan.
****in' greatRooke begint ziek te worden
vanavond niet trainen. Hopen dat deze ellende snel over is.

. Wat extra assistance gedaan omdat ik best snel klaar was met de eerste 3.
zal binnenkort hier weer een vergelijkingsfoto neerzettenMooi dat je weer lekker aan het gainen bent bro.
Ik zie niet eens veel achteruitgang als ik kijk naar de laatste foto, beter toch?! Dan viel de schade toch nog mee...
terwijl de heen-en terugreis bij elkaar al 24 minuten zijn. De aanhechting van bovenkant quads beginnen nu wel heel erg stram te worden. Ik weet niet precies wat ik ermee aanmoet zeker gezien het feit dat vrijdag de max dag op het programma staat.