Fitness Seller

Rooke's log : Disaster recovery

Netjes hoor, beginnen weer goede trainingen te worden!
Hoe is het met je hams?

Weeg je alweer 92k, of zijn die stats oud?

En je was down to 83k, das dus 9 kilo increase. Whatup?

• Topic Starter Topic Starter
82k was het dieptepunt.All roids baby :)
Ik probeer gewoon goed te eten zonder dat ik met een mega overschot aan kcal's zit, zo'n 3000kcal.

Ik weet nog goed dat jij zwaarder was, zorg dat je me weer gaat inhalen. :D

16kg :roflol: dat duurt nog wel een tijdje, dat is overigens wel mn streefgewicht 108

Helemaal niet beledigend bedoeld, maar hoe komt het dat je BP, SQ en Deads redelijk laag zijn.
Zeker als je ziet dat je 92kg weegt, dan ben je toch al redelijk buff.

Als je een beetje mn log had doorgekeken had je het geweten ;) Kort samengevat heb ik een blessure van 8 maanden gehad en ben pas weer een week of 6-7-8 aan het trainen.

Ik doelde op deze post. Kheb 'em wel even diagonaal doorgenomen.

Ik ben vorig jaar (rond maart2009) begonnen met mn techniek op orde brengen, vandaar.Daarvoor was mn techniek helemaal om te huilen, squats niet diep genoeg, geen volledige roms met squats e.d.

Hoe gaat het momenteel met je pols(en) eigenlijk? Wat vindt je er zelf van? Fail je nu hier en daar op kracht of op pols-pijn?

Hoe gaat het momenteel met je pols(en) eigenlijk? Wat vindt je er zelf van? Fail je nu hier en daar op kracht of op pols-pijn?

Ik fail niet meer op pols-pijn, enkel nog op spierkracht. Het is overigens goed gekomen met die pols, net op tijd:)dark-side was callin'
Denk dat ik deze week mn onderarmen ook weer meepak in het programma.

Maandag

Gisteren door fijne internetstoringen nog niet gepost :) Had super zin om volume te draaien en de gewichten weer 5k omhoog gegooid althans bijna allemaal. Het ging opzich lekker, goed intense training maar kon er gewoon niet tevreden mee zijn. Daarnaast beginnen die rippetoe trainingen mij echt de keel uit te hangen. Die zeiktrainingen op woensdag en ik leg voor mn gevoel te weinig stress schouders en borst terwijl juist deze twee dat veel nodig hebben.

Full Squat:
5x5x50

OH:
2x5x35
3x5x32.5

BOR:
5x5x50

Ik denk dat jij maar eens een WS4SB van DeFranco moet gaan doen. Daarbij train je alles. Je pakt kracht maar ook massa. Perfect schema voor jou.

Daar ga ik zeker even naar kijken! De betekenis van WS4SB is ook al schitterend "Westside for Skinny Bastards A modified lifting program for "Hardgainers""
Ik ben op maandag gewoon al down omdat ik weet dat ik woensdag weer zo'n @#%@# training op het programma heb staan.

Ik wilde gisteren gaan squaten waren de racks bezet ,wat uberhaupt al een unicum is, door 2 curlende mafkezen.

WS4SB staat bij mij ook op de planning voor als ik eindelijk weer eens wat kan doen :rolleyes:
Zou idd zeker ook wat voor jou kunnen zijn ja.

Vrijdag:

Vandaag begonnen met WSB4SB, morgen tik ik wel even mn schema uit. Vandaag slecht gegeten en snachts diarree dus zeker niet ideaal. die 3x100 viel me alles mee.

Deadlift:

5x60
5x80
3x100

BB Lunges:

3x12x20

Goodmornings:

3x8x25

WSB4SB a la Rooke

Schema gaat worden: Ma-Di-Do-Vrij

Dag 1 : Max effort upperbody

Barbell benchpress: warm-up + 1x3-5 max
Incline db press: 2x15-20
Seated powercleans & Dumbbell rows: 4x12 (superset)
Barbell shrugs: 4x8-15
Hammer curls: 4x8-15

Dag 2: Dynamic effort lowerbody

Vertical jumps:
8x3(bw)
Barbell reverse lunge: 3x8-10
Romanian deadlift:3x8-12
DB side bends: 4x15

Dag 3: Reppetition upperbody

Flat db benchpress: 3x rep out
Straight arm pulldown & rear delt raises: 4x-8-12 (superset)
Db military press: 4x8-12
Barbell shrugs & tricpes pushdown: 3x8-10 & 3x15-25 (superset)
HC grippers: 3x rep out

Dag 4: Max effort lowerbody

Deadlift: warm-up + 1x3-5 max
Barbell lunges: 3x6-12
Goodmornings: 3x6-12

Terug
Naar boven