XXL Nutrition

Rooke's log : Disaster recovery

• Topic Starter Topic Starter
5/6 weken switchen per main lift is wel erg lang voor WS4SB. Zou maximaal 4 weken hanteren.

Helemaal vergeten maar gelukkig staat de teller nu op 5 weken waarin ik vorige week 2 trainingen heb overgeslagen. Fysiek voelt het allemaal nog prima aan daarom twijfel ik of ik nou eerst een deload pak volgende week of alleen mn oefeningen aanpas.

Laatst bewerkt:
Helemaal vergeten maar gelukkig staat de teller nu op 5 weken waarin ik vorige week 2 trainingen heb overgeslagen. Fysiek voelt het allemaal nog prima aan daarom twijfel ik of ik nou eerst een deload pak volgende week of alleen mn oefeningen aanpas.

WRONG!!! :roflol: Nog geen dag na deze post begonnen mn schouderblad,schouder en traps te zeuren als een gek.
Gezien het feit dat ik volgende week absoluut geen tijd heb om te trainen moet ik wel deloaden :) Aanstaande maandagnacht werken waardoor ik dinsdag ook niet aan trainen toe ga komen(althans niet op niveau) en donderdag heb ik examen dus dan ook niet :). Aanstaande vrijdag zal ik de ME ook nog aan mn voorbij laten gaan en maandag beginnen met nieuwe oefeningen.

Ik zag in ene topic je vraag of je gear wel echt is, Van plan kuurtje te pakken, bro?

Ik zag in ene topic je vraag of je gear wel echt is, Van plan kuurtje te pakken, bro?

Nee niet van plan om iets te pakken, had het maanden geleden gekocht toen het écht k*t ging en geen uitzicht had op verbetering. Wilde inderdaad wel weten of het echt was ja of nee, kan het immers niet meer un-kopen :roflol:

Nee niet van plan om iets te pakken, had het maanden geleden gekocht toen het écht k*t ging en geen uitzicht had op verbetering. Wilde inderdaad wel weten of het echt was ja of nee, kan het immers niet meer un-kopen :roflol:
:eek:

Pas maar op voor de roidsgestapo. Kraft en ik zijn daar deel van maar kraft hoort tot de elite zoals je ziet. :D

Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
We houden alles in de gaten. Zelfs op andere fora ;)

+1!

Had je topic ook gezien, maar daarna weer vergeten te vragen.
Hoe gaat ie nu met je schouders/traps?

Ho,Ho,Ho...not that fast.

Schouder is nog steeds niet best maar zeker geen aanleiding tot gebruik(niets op dit moment). Eerste training kan pas weer 24 mei plaatsvinden dus tot die tijd wat cardio en veel rust.

Heb hier vorig jaar ook wel eens last van gehad, met rust gaat dat ook wel weer over. Heeft ook met houding te maken :) maar als ik de juiste houding aanhoudt heb ik geen last van mn schouder maar wel van mn traps.

Houding gewoon de hele dag door, of houding tijdens trainen?
Nou ja, dan maar wat meer rust he. Wel balen want je was eigenlijk 'net' pas weer lekker begonnen...

Houding gewoon de hele dag door, of houding tijdens trainen?
Nou ja, dan maar wat meer rust he. Wel balen want je was eigenlijk 'net' pas weer lekker begonnen...
Waarschijnlijk heel de dag door, met trainen heb ik er geen last van. Daarnaast zijn mijn traps ook te dominant.
Komende week kan ik sowieso niet trainen door tijdsgebrek :) En het werken vannacht gaat ook niet positief uitwerken op de dinsdag en woensdag. Had sowieso moeten deloaden.

Laatst bewerkt:
Ik heb weer tijd om te trainen :) geen last meer van mn schouder :D
Dit is het schema voor de komende 4 weken, ik probeer er ook nog wat cardio bij te pakken want ik schrok een beetje van mn conditie (of beter het gebrek eraan).

Dag 1 : Max effort upperbody

Barbell incline benchpress: warm-up + 1x3-5 max
db benchpress: 2x15-20
Rear delt raises& BOR: 4x12 (superset)
Barbell shrugs: 4x8-15
barbell curls: 4x8-15

Dag 2: Dynamic effort lowerbody

Barbell reverse lunge: 3x8-10
Romanian deadlift:3x8-12
Hanging knee raises: 4x15

Dag 3: Reppetition upperbody

BB benchpress 60% 1RM: 3x rep out
Lat pulldown & seated db powercleans: 4x-8-12 (superset)
Cable latheral raise: 4x8-12
Barbell shrugs & db triceps extensions: 3x8-10 & 3x10-15 (superset)
Db hold for time: 3x max

Dag 4: Max effort lowerbody[/I]

Rackpull: warm-up + 1x3-5 max
Barbell lunges: 3x6-12
Leg curls: 3x6-12

Vandaag

Dynamic effort lowerbody

Barbell reverse lunge: 3x10x50
Romanian deadlift:3x8x60
Hanging knee raises: 4x15

Laatst bewerkt:
Dag 3: Reppetition upperbody[/I]

BB benchpress 60% 1RM: 3x8x50
Lat pulldown & seated db powercleans: 3x12x45 & 3x12x6 (superset)
Cable latheral raise: 4x12x5
Barbell shrugs & triceps pushdown: 3x8x50 & 3x15x25 (superset)
Db hold for time: 3x20x40sec

Dag 4: Max effort lowerbody[/I]

Rackpull: 5x60 5x90 5x110 3x130 2x140
Barbell lunges: 3x6x60
Leg curls: 3x15x35

knock knock! :D

Terug
Naar boven