XXL Nutrition

Rooke's log : Disaster recovery

• Topic Starter Topic Starter
Goddamn wat een drama met die kies.

Ik heb hier al bijna een jaar een uitnodiging liggen voor het trekken van m'n verstandkiezen. Ik verzin iedere keer weer wat nieuws om het uit te stellen. :D

Terecht! Naja na 22 december ben ik er voor goed vanaf, dan gaat de laatste eruit.

Vanaf een uur of 4 is alles weer rustig, ik voel het nog wel maar het is te doen. Daarvoor zelfs met een zonnebril op proberen te slapen :roflol: ....

Niet vanwege mn kies maar omdat mn orthopeed het beter vindt dat ik nog eventjes rust houd.

Je hebt bij hem aangegeven dat het nu beter gaat nu je eindelijk weer eens sport en hij zegt dan dat je dat nu nog niet mag doen?

Je hebt bij hem aangegeven dat het nu beter gaat nu je eindelijk weer eens sport en hij zegt dan dat je dat nu nog niet mag doen?

Omdat het nog maar heel kort is dat ik pijn vrij ben gewoon heel rustig blijven, en het liefst geen spanning op die polsen. Sinds enkele weken is de pijn verhuisd van de pezen naar de muis van de hand. Dat is makkelijker te beheersen.

Zo bedoel ik het niet.

Rooke kan al met een barbell trainen dat heeft hij nu al 2x gedaan. Dus imo kan hij eindelijk weer eens lekker beginnen. Nu vind ik het vreemd dat hij 3 weken niets doet vanwegen een kies.

Oh vandaar!
Ik heb het antwoord inmiddels gelezen.

Spekkoek en lempers zijn ook best wel zacht toch?! ;)

Omdat het nog maar heel kort is dat ik pijn vrij ben gewoon heel rustig blijven, en het liefst geen spanning op die polsen. Sinds enkele weken is de pijn verhuisd van de pezen naar de muis van de hand. Dat is makkelijker te beheersen.

eum... wat is de muis van je hand...:o

Kan wel begrijpen hoor, beter dat je te lang rust en geen risico's neemt dan te snel weer aan de bak gaat... als het dan fout gaat, dan ben je helemaal in de aap gelogeerd, en dat slaapt echnie fijn!

Welkom dames:D

Spekkoek en lempers zijn ook best wel zacht toch?! ;)
Helaas niet in huis :( maar kon vandaag al weer redelijk goed(langzaam) aan het brood, had met de lunch honger als een beer : 10 boterhammen:rolleyes::D
eum... wat is de muis van je hand...:o

Kan wel begrijpen hoor, beter dat je te lang rust en geen risico's neemt dan te snel weer aan de bak gaat... als het dan fout gaat, dan ben je helemaal in de aap gelogeerd, en dat slaapt echnie fijn!
Definitie van de muis vd hand

Zeker nu het einde van mn herstel in zicht lijkt ben ik nog voorzichtiger..as we speak heb ik weer last van beide muizen van de hand...Maar met wat rust en massage is dat snel weer weg.
slurp ja dat is goed te doen rooke :D mjam stur het anders maar op naar moi :p
Hahaha zal er aan denken G.

---------- Toegevoegd om 17:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Je hebt toch last van je kiezen en niet je polsen?

nog even hierop terug komen :) Bij elke stap die ik zet voel ik mn kaak dus KT/cardio zit er nu ff niet in totdat die kaak wat rustiger is.
Voor de visueel insgestelde ; het lijkt wel alsof er een A-cup op mn wang zit(zonder tepel ofc :D)...maar is nu al weer stukken minder ten opzichte van gisteren.

Ja... ik zie hem... die A-cup... zonder tepel... Maar dat in combinatie met KT en cardio... levert een nog vreemder beeld op...

"De muis is een gevoelige plek. In het verleden werden kinderen wel gestraft door ze hard in de muis te knijpen. De plek blijft daarna nog lang gevoelig."
:(

Hoe gaat het met je mooie uitbouw Rooke leave? al ietsje beter? ;)

:lick:

images[4].jpg

Ja... ik zie hem... die A-cup... zonder tepel... Maar dat in combinatie met KT en cardio... levert een nog vreemder beeld op...

"De muis is een gevoelige plek. In het verleden werden kinderen wel gestraft door ze hard in de muis te knijpen. De plek blijft daarna nog lang gevoelig."
:(
tis echt een waardeloze plek....
Hoe gaat het met je mooie uitbouw Rooke leave? al ietsje beter? ;)
Vrijdag was ik al pijnvrij :D
:meal:

Ooh gelukkig! Nog wezen trainen?

Dinsdag

Vandaag weer voor het eerst in 2 weken in de gym geweest,het ging opzich wel lekker maar ik moest mn work-out weer redelijk snel afronden omdat mn standby-dienst riep...
Overigens zal er in 2009 niet gek veel getraind worden aangezien ik dit weekend weg ben en de 22ste mn verstandskies getrokken wordt...

Leg Press :
3x10x70

Leg Curl :
3x15x20

Yates Row :
3x12x15

Cable row :
1x12x15
2x12x20

Biceps curl :
3x12x3 :roflol:

Er zat weer heerlijk bloed in mn rug,delts en biceps!

Voordeel was dat ik bij geen enkele oefening last had van mn blessure, ondanks dat ga ik van de week toch nog wel even naar de dokter om naar 'de muis' van mn hand te kijken...

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Ben af en toe hard bezig met een nieuw strijdplan te maken maar het heeft niet echt veel zin zolang mn blessure nog steeds daar is :(

Netjes jongen, lekker getrained! ;)

Verbluffend :roflol: wanneer gaan we samen trainen ;)

Sorry :o plagen was niet gepast.....

Hou die motivatie erin, zeker om een strijdplan te maken. 2010 gaat jou jaar worden!

Terug
Naar boven