- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Friet, met shoarma, en een dikke laag gesmolten kaas eroverheen![]()
damn dat klinkt goed

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Friet, met shoarma, en een dikke laag gesmolten kaas eroverheen![]()

Zolang volgehouden, grapje zekergast, je hebt gister gepost dat je shoarma hebt gegeten, en de dag daarvoor macdonalds... En nu een frietje kapsalon
Ik cheat in mijn bulk nog minder, en jij zit in de cut
![]()
....Neem voortaan wel weightgainer mee in mn auto
zometeen weer trainenWeightgainer in je cut? Dat zijn echt bar slechte koolhydraten... Als ik jou was zou ik ff een sticky lezen over wat te eten in je cut - en wat nietach...betere slechte kcals dan geen kcals....Neem voortaan wel weightgainer mee in mn auto
zometeen weer trainen
Haha
Ik probeer je weer ff te motiveren, je was zo goed bezig, had prima plannen, op de afgelopen dagen na dan 
Maar mn voeding is best wel in orde denk ik..Sochtends flink bord brinta, 10 uur kwark, 1230 4 boterhammen met paardenrookvlees + whey shake , 1500 rijst met tonijn . Dus dat heb ik nu weer aardig op de rails. Training motivatie is er weer helemaal.
)

)ben dat gezeik zat joh....gewoon nu eerst niet janken en massa kweken. Zo erg is dat vet niet , enkel wat buik trainen(al maanden niet meer gedaan). Dna is het gewoon weer goed.mss nu procentje of 14

Dat gaat er komend jaar toch weer terug af