Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
maar ik heb gewoon geen tijd om meer te trainen.
Ik zou niet nu gaan cutten, nu je maar 2x per week kan trainen. Cutten moet gepaard gaan met zo'n beetje elke dag cardio, dus niet cutten op 2x/weeks trainen zou echt verspilde moeite zijn. Ga gewoon cutten als je weer wat meer tijd hebt. Ik heb het voorlopig ook druk, heb de boel ff uitgestippeld, kan komende maanden echt maar 3x weeks trainen; dus ik ga gewoon ergens volgend jaar april in de cut, en niet eerder. Als je goed cut heb je het vet er zo weer af, zou ik me nu niet druk om maken. En laat dat brouwtje maar zeiken 
Doe het dan gelijk ff, pannekoek**** nu ben ik eigenlijk nog een energizer vergeten..te bestellen.
Online bij xxl nutrition, zoals het hoort 
Ik ga misschien ook wel wat cardio doen naast de krachttraining, heb op de onderste buikspieren ook heel wat overtollig vetweefsel zitten. Hoe plannen jullie cardio in? Na de training, of op een aparte dag?
schakel je sneller over op vetIemand heeft zijn huiswerk gedaanerna want dan zijn je koolhydraat voorraden al legerschakel je sneller over op vet

Gezien deze maffe zin en het feit dat hij 4.50 uur is gepost, neem ik aan dat je bezopen was

Als je 3x per week 1 uur max aan krachttraIning wil doen, zou ik zeker fullbody doen. Aangezien een 3daagse split zou betekenen iets in de trend van dag 1 borst triceps dag 2 rug onderarmen biceps dag 3 benen schouders, red je nooit allemaal fatsoenlijk in 1 uurtje tijd per keer (zeker dag 3 niet). Plus dat ik ook zeker een voorstander ben van 3x weeks compounds (3x bench, 3x squat).
Mogelijke split zou nog kunnen zijn dag 1 borst/triceps/voorkant schouders, dag 2 Rug biceps onderarmen achterkant schouders dag 3 benen zijkant schouders; zo heb je de boel beter verdeeld (eerst was de benen/schouders dag beduidend langer in tijdsduur dan de rest). Alleen ik heb nog nooit bewezen gezien dat zo'n schouder opdeling effectief is.
Ik zou dus gewoon voor de fullbody gaan!
(toch ook wel, bij nader inzien)