MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
deed altijd... als ik naar 77.5 toe wilde 45 50 60 72.5 77.5

We raken je toch niet kwijt he rooke :D? Post weer es wat materiaal!

kwijt is een groot woord :d Ik train nu 2x per week full body (voor elke spiergroep 2 oefeningen 3x8 tot max). Ik beweeg nu ook gewoon minder met deze job maar heb nog wel super honger. Dus nu heb ik het idee dat ik wat vet aan kom. Zat zelf te denken aan selsa van aplied nutrition. Ik wil niet vet worden :D maar ik heb gewoon geen tijd om meer te trainen.

Das echt klote... Dat product dat je net noemde ken ik niet, is dat net zo'n vetburner als lipo-6 ofzo?

reviews gelzen...tis k*t. Heb meer vertrouwen in Animal CUTS. Want ik heb echt altijd super honger. Maarja 2x trainen is niet optimaal bij mn inname maarja anders val ik om.

Ik krijg er de laatste tijd ook wel wat vet bij, maar das mannelijk ;) Ik zou niet nu gaan cutten, nu je maar 2x per week kan trainen. Cutten moet gepaard gaan met zo'n beetje elke dag cardio, dus niet cutten op 2x/weeks trainen zou echt verspilde moeite zijn. Ga gewoon cutten als je weer wat meer tijd hebt. Ik heb het voorlopig ook druk, heb de boel ff uitgestippeld, kan komende maanden echt maar 3x weeks trainen; dus ik ga gewoon ergens volgend jaar april in de cut, en niet eerder. Als je goed cut heb je het vet er zo weer af, zou ik me nu niet druk om maken. En laat dat brouwtje maar zeiken ;)

ja opzich gelijk idd...maar ik erger me echt kapot aan dat vet joh :P....ik zit nu te kijken of ik ergens tijd kan vinden om 3 keer te gaan 1 uur kracht en dan 30 min cardio, dan ben ik ook wel wat vet kwijt.

zou ik ook doen - kracht + cardio werkt goed hoor

**** nu ben ik eigenlijk nog een energizer vergeten..te bestellen.

Ik ga misschien ook wel wat cardio doen naast de krachttraining, heb op de onderste buikspieren ook heel wat overtollig vetweefsel zitten. Hoe plannen jullie cardio in? Na de training, of op een aparte dag?

Ik ga misschien ook wel wat cardio doen naast de krachttraining, heb op de onderste buikspieren ook heel wat overtollig vetweefsel zitten. Hoe plannen jullie cardio in? Na de training, of op een aparte dag?

erna want dan zijn je koolhydraat voorraden al leger:D schakel je sneller over op vet

:$ morgen voedsel schema bouwen en trainingsschema, harm wat denk je? kga 3x per week 1 uur + 30min cardio. Full body of toch split?

Als je 3x per week 1 uur max aan krachttraIning wil doen, zou ik zeker fullbody doen. Aangezien een 3daagse split zou betekenen iets in de trend van dag 1 borst triceps dag 2 rug onderarmen biceps dag 3 benen schouders, red je nooit allemaal fatsoenlijk in 1 uurtje tijd per keer (zeker dag 3 niet). Plus dat ik ook zeker een voorstander ben van 3x weeks compounds (3x bench, 3x squat).

Mogelijke split zou nog kunnen zijn dag 1 borst/triceps/voorkant schouders, dag 2 Rug biceps onderarmen achterkant schouders dag 3 benen zijkant schouders; zo heb je de boel beter verdeeld (eerst was de benen/schouders dag beduidend langer in tijdsduur dan de rest). Alleen ik heb nog nooit bewezen gezien dat zo'n schouder opdeling effectief is.

Ik zou dus gewoon voor de fullbody gaan!

Zat nu te denken aan zoiets : db press,squat/lunges ,rows, side raises,biceps en dips en dan 30 min cardio. En dan 4*8-12

Als je 3x per week 1 uur max aan krachttraIning wil doen, zou ik zeker fullbody doen. Aangezien een 3daagse split zou betekenen iets in de trend van dag 1 borst triceps dag 2 rug onderarmen biceps dag 3 benen schouders, red je nooit allemaal fatsoenlijk in 1 uurtje tijd per keer (zeker dag 3 niet). Plus dat ik ook zeker een voorstander ben van 3x weeks compounds (3x bench, 3x squat).

Mogelijke split zou nog kunnen zijn dag 1 borst/triceps/voorkant schouders, dag 2 Rug biceps onderarmen achterkant schouders dag 3 benen zijkant schouders; zo heb je de boel beter verdeeld (eerst was de benen/schouders dag beduidend langer in tijdsduur dan de rest). Alleen ik heb nog nooit bewezen gezien dat zo'n schouder opdeling effectief is.

Ik zou dus gewoon voor de fullbody gaan!

+1 , 3xl verdeelt zijn schouder-partij ook over zijn trainingen , ik heb het ook wel eens gedaan - of het een verbetering was weet ik niet , ik zag het als een variatie in training

Om dan te variëren op bill starr bedoel je? Hmm, ik zou dan eerder voor die dumbbell press een incline dumbbell press pakken, dan idd squat/lunges, rows, naast sides zou ik dan ook front raises pakken, en dan biceps en dips, heb je alles wel te pakken, denk ik zo.

Behalve je blokjuhs ;) (toch ook wel, bij nader inzien)

Terug
Naar boven