Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben vandaag al begonnen met de cellmass om vanaf maandag/dinsdag de M-stak los te laten![]()

Ik zie er vanaf, maar dat omdat ik nu ff krap zit. M-stak kan volgens mij goed in de cut en is geen bulkmiddel, maar dat moet je ff aan pietje vragen. Volgens mij is het gewoon een multivitamine (met caffeine pre workout booster, rode pil). Caffeine kan trouwens prima in de cut...thnx man...!!! Kga het morgen is proberenNu je in de cut bent ga je zeker ook niet aan de m-stak?
Hmm ik heb het in het begin gebruik, nos ether. Had toen al eerder wat andere crea's gebruikt, die zeer hard aansloegen, toen ik aan nos begon was deze ramp up al zo'n beetje afgestorven dus het deed niet veel voor mij, alleen dit kan dus ook aan die eerdere creatine liggen, die ik al een tijdje gebruikte toen. Dat XXL nutrition er zo'n hype van heeft gemaakt, is ook alleen maar commercieel technisch, niet omdat het werkelijk wonderen verricht. Net als die JP8 shit die ze proberen te hypen, nog niet veel goeds over gehoord... Behalve van de mensen die ervoor betaald krijgen om te zeggen dat het goed isdat NOS ETHER deed niets voor mij ..heb nu nog nieuwe pot staan damn

Marktplaats, of stiekem in een nos ether topicja inderdaad..heb het alleen niet via XXLdat ether het ik van BB.com Naast dat het niet werkt is het ook nog is super vies. Ik ga gewoon terug naar de basis.
Harm heb jij enig id waar ik die nos shizzle kan verkopen?

5 minuten cardio