XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
heb ik geen tijd voor :D al een keer geprobeerd met kip.

Ik zit nu zo rond de 200-250 eiwitten op een dag..moet ook wel maar toch :D

Lambal. Ik snap niet wat je ouders zeiken, anyway, koop dan zelf je rookvlees als het daarom gaat. Bij de aldi iets van 0,69 euro per 100 gram, goed te eten. Anders idd kipfilet, rosbief, kalkoenfilet, ook kan je zalmfilet kopen, paling (allemaal goed betaalbaar tegenwoordig). Bak een aantal eiwitten, mogelijkheden zat

ik koop mn voedsel ook zelf ouwe :D Enig idee voor een vervanging van brood dat zou helemaal top zijn. Rookvlees van de aldi is imo taai maar wel kwalitatief goed, koop al mn beleg bij de aldi.

Dan hebben je ouders helemaal niks te zaniken :D Vervangen voor brood, brinta ofcourse. Je kan best meerdere keren brinta per dag eten. Tip: warm het niet op - hoeft ECHT niet - maakt geen reet uit voor de opname, en zo wordt het niet dik waardoor je het in een keer kan wegdrinken

met water of met melk? want ik had een keer met water gedaan dat werd namelijk beton.koud

Ik deed eerst altijd met melk, nu doe ik het met water, omdat ik in de cut zit. Als het hard werd heb je er niet genoeg water bij gedaan. Als je gaat zeggen dat je het met water niet lekker vind, ben je een p*ssy ;)

over lekker vinden had ik het geen eens :D Ik had 600ml water met brinta..hoeveel brinta pak je dan?

70 gram, is niet veel, maar genoeg imo. Hier doe ik 40 gram whey bij en 500 ml water, en is vloeibaar.... Als Water :D

ok...mss push ik het wel te hard. Ben vandaag al begonnen met de cellmass om vanaf maandag/dinsdag de M-stak los te laten :D

Ik heb geen afweeg shit, dus pak een pak brinta, deel het op in 7 porties, stop dat in zakjes, en eten maar. Preety damn gay, maar helpt wel ;)

thnx man...!!! Kga het morgen is proberen :D Nu je in de cut bent ga je zeker ook niet aan de m-stak?

dat NOS ETHER deed niets voor mij ..heb nu nog nieuwe pot staan damn

thnx man...!!! Kga het morgen is proberen :D Nu je in de cut bent ga je zeker ook niet aan de m-stak?
Ik zie er vanaf, maar dat omdat ik nu ff krap zit. M-stak kan volgens mij goed in de cut en is geen bulkmiddel, maar dat moet je ff aan pietje vragen. Volgens mij is het gewoon een multivitamine (met caffeine pre workout booster, rode pil). Caffeine kan trouwens prima in de cut...

dat NOS ETHER deed niets voor mij ..heb nu nog nieuwe pot staan damn
Hmm ik heb het in het begin gebruik, nos ether. Had toen al eerder wat andere crea's gebruikt, die zeer hard aansloegen, toen ik aan nos begon was deze ramp up al zo'n beetje afgestorven dus het deed niet veel voor mij, alleen dit kan dus ook aan die eerdere creatine liggen, die ik al een tijdje gebruikte toen. Dat XXL nutrition er zo'n hype van heeft gemaakt, is ook alleen maar commercieel technisch, niet omdat het werkelijk wonderen verricht. Net als die JP8 shit die ze proberen te hypen, nog niet veel goeds over gehoord... Behalve van de mensen die ervoor betaald krijgen om te zeggen dat het goed is :rolleyes:

ja inderdaad..heb het alleen niet via XXL :) dat ether het ik van BB.com Naast dat het niet werkt is het ook nog is super vies. Ik ga gewoon terug naar de basis.
Harm heb jij enig id waar ik die nos shizzle kan verkopen?

ja inderdaad..heb het alleen niet via XXL :) dat ether het ik van BB.com Naast dat het niet werkt is het ook nog is super vies. Ik ga gewoon terug naar de basis.
Harm heb jij enig id waar ik die nos shizzle kan verkopen?
Marktplaats, of stiekem in een nos ether topic ;)

zoooo weer hardcore pr's gezet:hedbang::hedbang: ...ff mn schriftje pakken:cool:

de motivatie is helemaal weer terug...we gaan harder dan ooit te voren. Dit is echt top,kom je thuis met het gevoel dat je alles hebt gegeven.

Squat :

1x8x40
1x8x50
1x8x50
1x8x60
Vorige week ging het verkeerd met squat vandaar rustig aan weer opbouwen.

Liggende ham curl :
1x8x25
1x8x30
1x8x33 PR
1x8x35 PR

Legg press :

1x8x150
1x8x170
1x8x190
1x8x200

Standing calve raises :

1x9x40