Fitness Seller

Rooke's trainingslog

denk je dat ik mijn 180 lachend afwerk - die komen ook uit mijn tenen - je hebt hem getrokken dat is het belangrijkste - nog effe en je gaat mc voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
stevige schoenen kan geen kwaad - ik heb ook van die halfhoge zwarte schoenen - van nike dacht ik zo - sterk en stabiel

dat meen je niet - tijd voor nieuwe schoene rooke

succes ermee , ik ga the rise of the lycans kijken - mazzel man

denk je dat ik mijn 180 lachend afwerk - die komen ook uit mijn tenen - je hebt hem getrokken dat is het belangrijkste - nog effe en je gaat mc voorbij
Heheh zo zie ik het wel voor me. Zo'n lachende suriman. :D

Vergeet niet dat Rooke een aantal maanden terug juist zwaardere gewichten trok op de deads dan ik. ;)
ssssst:rolleyes:

Zit wel te denken aan powerliftschoenen want met bor gaat mn hamstring ook altijd werken :mad:
Heb een pm gestuurd naar iemand die daar verstand van moet hebben. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte.
dat meen je niet - tijd voor nieuwe schoene rooke
Ik doe mijn sportschoenen uit en van die rubberen surf schoenen aan. De zool is van heel dun rubber zodat ik niet kan uitglijden.

• #1.990
Heheh zo zie ik het wel voor me. Zo'n lachende suriman. :D

Vergeet niet dat Rooke een aantal maanden terug juist zwaardere gewichten trok op de deads dan ik. ;)

Heb een pm gestuurd naar iemand die daar verstand van moet hebben. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte.

Ik doe mijn sportschoenen uit en van die rubberen surf schoenen aan. De zool is van heel dun rubber zodat ik niet kan uitglijden.

Ho ho ho ik trok nooit van de grond he...altijd romanian/rackpull achtig iets. Zit denk ik nog maar iets van 5k marge in...dus voorbij ga ik m niet meer.

voor mij geen optie dat laaste omdat ik normaal altijd zolen aanheb en dan met die surfschoenen ga wankelen.

Als je op die schoentjes van mij staat sta je in feite op je blote voeten. Maar dat lost jou probleem idd niet op. Heb je een pm gestuurd over die schoenen.

• #1.992
zal is kijken :D

gruwelijke spierpijn in mn onderrug,lats, rc's, biceps en onderarmen :hedbang:

wij mannen praten denk ik ook overal over - heb je ze al rooke?

Brute vrijdag training man, goed bezig! :hedbang:

• #1.997
Brute vrijdag training man, goed bezig! :hedbang:

voel het nog steeds...die pogingen op chin hebben mn biceps ook wel gepakt..damn :D

Voedings is vandaag ook goed in orde :) Morgen Squat,Incline bench en Pendlay. Ik voorzie 1 a 2 pr's :D

• #1.998
voel het nog steeds...die pogingen op chin hebben mn biceps ook wel gepakt..damn :D

Voedings is vandaag ook goed in orde :) Morgen Squat,Incline bench en Pendlay. Ik voorzie 1 a 2 pr's :D

3 pr's :D:D:D:D:D:D

Ik voelde me al goed vandaag, weet niet waarom maar het was zo. Heel de dag al in een opper beste stemming. Eenmaal thuisgekomen slaat er een koppijn in maar deze heb ik vakkundig om zeep geholpen met een sloot koffie.
Eenmaal in de gym aangekomen wist MC me ervan te overtuigen dat toppen op de squat niet slim is met het loodzware programma achter de rug en voor de boeg. Ondanks dat toch nog een rep pr gepakt:) hoewel er vandaag toch zeker 110/120 1rm in had gezeten :rolleyes::o

Squat paralel :
5x70
5x70
5x80
5x80
5x90 PR!!

Incline bench :

5x40
5x50
5x55
3x60 tot zover easy as hell
3x62.5 hier moest ik me fatsoenlijk inspannen
1x67.5 PR!!langzaam maar gehaald.

Pendlay row :

5x40
5x45
5x50
3x55
3x62.5
1x70 PR!!voor deze rep ongv 5-10 minuten rust gepakt en strekken en rekken. Onderrug werd hard..

• #1.999
Voeding :
8:00
100gr brinta +40gr whey+150ml melk
11:00
Maaltijd met 5 eieren,50gr brinta,250ml melk.
13:45
50 gr rookvlees + 4boterhamme + whey shake
15:45
50 gr rookvlees + 4boterhamme + whey shake
16:45
1 grapefruit
17:30
100gr rijst 150 gr broccoli 100gr kip
18:30
pre workout bakkie koffie
21:00
Megagrow

Nice!
Mag ik al trots zijn op mezelf wanneer ik de helft haal per oefening?

Terug
Naar boven