uit de tenen GSM....had er verdomd veel moeite mee. Daarbij zijn mijn hams de beperkende factor denk ik.
Mn rug is mn sterkste punt...schouders en borst moet erop!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
denk je dat ik mijn 180 lachend afwerk - die komen ook uit mijn tenen - je hebt hem getrokken dat is het belangrijkste - nog effe en je gaat mc voorbij

stevige schoenen kan geen kwaad - ik heb ook van die halfhoge zwarte schoenen - van nike dacht ik zo - sterk en stabiel

Heheh zo zie ik het wel voor me. Zo'n lachende suriman.denk je dat ik mijn 180 lachend afwerk - die komen ook uit mijn tenen - je hebt hem getrokken dat is het belangrijkste - nog effe en je gaat mc voorbij

Heb een pm gestuurd naar iemand die daar verstand van moet hebben. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte.ssssst
Zit wel te denken aan powerliftschoenen want met bor gaat mn hamstring ook altijd werken![]()
Ik doe mijn sportschoenen uit en van die rubberen surf schoenen aan. De zool is van heel dun rubber zodat ik niet kan uitglijden.
Heheh zo zie ik het wel voor me. Zo'n lachende suriman.
Vergeet niet dat Rooke een aantal maanden terug juist zwaardere gewichten trok op de deads dan ik.
Heb een pm gestuurd naar iemand die daar verstand van moet hebben. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte.
Ik doe mijn sportschoenen uit en van die rubberen surf schoenen aan. De zool is van heel dun rubber zodat ik niet kan uitglijden.
Pijn is fijnzal is kijken
gruwelijke spierpijn in mn onderrug,lats, rc's, biceps en onderarmen![]()

wij mannen praten denk ik ook overal over - heb je ze al rooke?
ben ook begonnen met rekoefeningen in de morgen 

Morgen Squat,Incline bench en Pendlay. Ik voorzie 1 a 2 pr's 
voel het nog steeds...die pogingen op chin hebben mn biceps ook wel gepakt..damn
Voedings is vandaag ook goed in ordeMorgen Squat,Incline bench en Pendlay. Ik voorzie 1 a 2 pr's
![]()

hoewel er vandaag toch zeker 110/120 1rm in had gezeten