MuscleMeat

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Die bor 70 was met rechte rug zowat vroeger. Maarja die squat he....nu heb ik relatief veel moeite met 100k terwijl ik vroeger 125x5 deed. Zelfde met bench..pakte ik smal 97.5x5 maar nu pak ik m zeker 1/1,5 hand breder.
Deads...heb ik regulier nog nooit eerder gedaan...wel een soort van romanian. MP heb ik nog nooit zo zwaar gedaan , in welke setting dan ooit.

Ik snap je punt maar ik heb niet het gevoel dat ik de boel flash
Nee, ik vind ook niet dat je de boel flasht. Het zijn wel Pr's, tot op zekere hoogte. Als je die squat binnenkort parallel 120 pakt, begint het ook ergens op te lijken. Ben benieuwd hoe je stats er over een maand of 4 uitzien, als je op deze manier doortraint :hedbang:
 
Nee, ik vind ook niet dat je de boel flasht. Het zijn wel Pr's, tot op zekere hoogte. Als je die squat binnenkort parallel 120 pakt, begint het ook ergens op te lijken. Ben benieuwd hoe je stats er over een maand of 4 uitzien, als je op deze manier doortraint :hedbang:

max trainingstijd met dit schema zal liggen op totaal 6 weken ;)
Ik ga binnenkort wel weer een paar pics schieten..
 
max trainingstijd met dit schema zal liggen op totaal 6 weken ;)
Ik ga binnenkort wel weer een paar pics schieten..
Ik doelde op de techniek, ongeacht van je schema ;) Neem aan dat dit niet het laatste schema is dat je gaat doorwerken... En aangezien je nauwelijks tot geen alcohol drinkt zal het aardig snel gaan voorspel ik zo (lees: k*t, boven mij uitstijgen ;))
 
Het gaat er zoals vaker is gezegd wat je met het gewicht doet. Roms waren voorheen niet full, dan kun je makkelijk 10 a 20kg zwaarder gaan. Maar je traint alleen je ego en niet je spieren ok misschien een deel van je spieren). Je ziet nu langzaam dat rooke aan het groeien is. Zijn spieren krijgen flinke klappen en dat moet ook. Helemaal top bezig maat!
 
het gaat er zoals vaker is gezegd wat je met het gewicht doet. Roms waren voorheen niet full, dan kun je makkelijk 10 a 20kg zwaarder gaan. Maar je traint alleen je ego en niet je spieren. Je ziet nu langzaam dat rooke aan het groeien is. Zijn spieren krijgen flinke klappen en dat moet ook. Helemaal top bezig maat!
+1 :)
 
Hoe is eigenlijk de verdeling van jouw/jullie schema door de week heen?
 
Hoe is eigenlijk de verdeling van jouw/jullie schema door de week heen?

CP1
Squat
Bench
BOR

CP1A
Squat
Incline press
Pendlay

CP2
Deads
MP
Chin

CP2A
Rack pull
MP
Chin

Opbouw zal dan CP1/CP2/CP1A/CP2A worden.

Iedere oefening zal bestaan uit 6 werksets met een reprange van 5/3/1.
Dus de opbouw zal dan als volgt zijn: 5/5/5/3/3/1

waarvan de tweede keer squat in de week 3x8 @40%
 
Oke, dus telkens dag trainen en dag rust om en om
 
maandag woensdag vrijdag
 
maandag woensdag vrijdag
Dan pak je iig genoeg rust. Ik moet morgen ook maar rusten, al heb ik verdomd veel zin om te sporten. Miss ff joggen :rolleyes:
 
Dan pak je iig genoeg rust. Ik moet morgen ook maar rusten, al heb ik verdomd veel zin om te sporten. Miss ff joggen :rolleyes:
Weet hoe het is. Dat is eigen aan een split. Bij een FB en zeker deze compounds moet ik er niet aan denken de dag erna weer te moeten trainen. Geeft je wat meer rust. En ben ik wat vaker bij mijn vrouwtje thuis, vindt zij ook fijn. :D
 
Weet hoe het is. Dat is eigen aan een split. Bij een FB en zeker deze compounds moet ik er niet aan denken de dag erna weer te moeten trainen. Geeft je wat meer rust. En ben ik wat vaker bij mijn vrouwtje thuis, vindt zij ook fijn. :D
Mijn vriendin staat me soms ook boos aan te kijken als ik savonds vermeld dat ik ga sporten :) Maar idd, ik heb serieus altijd zin om te trainen, op enkele uitzonderingen daar gelaten. Al vraag ik me af of dat weggaat als ik fullbody doe ;)
 
Huidige stats

Deadlift 135 4RM 140 1RM
Squat 80 8RM 100 1RM
Bench 77.5 6RM 80 1RM
Rack pull --- 160 1RM
Pendlay row 65 1RM
BOR 55 8RM 70 1RM
MP 50 6RM 50 1RM
Chin 0xbw
Incline press 60 8RM 62.5 1RM

Doelen (1RM):

Deadlift 160 20k to go
Squat 120 20k to go
Bench 100 20k to go
Rack pull 190 30k to go
Pendlay row 85 20k to go
BOR 70 Done
MP 65 15k to go
Chin 5x bw 5rm to go
Incline press 80 17.5k to go

Even een tussenstand tot nu toe. Zelf verwacht ik dat de Deadlift, squat en pendlay redelijk easy te halen zijn. De rest wordt hard bikkelen.
 
Mijn vriendin staat me soms ook boos aan te kijken als ik savonds vermeld dat ik ga sporten :) Maar idd, ik heb serieus altijd zin om te trainen, op enkele uitzonderingen daar gelaten. Al vraag ik me af of dat weggaat als ik fullbody doe ;)

mijn meisje vind het juist fijn nu dat ik wegga , want ze was de herrie zat boven op zolder:D

bij een split kan je rustig twee dagen achter elkaar trainen - bij compounds/fb , hoe je het ook wil noemen is lastiger - het kan wel omdat ik het vroeger ook gedaan heb , je ben dan alleen nog specifieker aan het trainen - isolatie komen dan ook regelmatig om de hoek kijken , en dat heb je bij compounds veel minder
 
:hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang::hedbang:


DL :
5x80
5x100
5x120 vanaf hier mixed
3x130
3x140 PR!!
1x150 PR!!


com: die 150 duurde lang om te locken maar uiteindelijke gelukt. Bij mn inrep werd het wazig voor de ogen maar toch gedaan.
Mn hams zijn wel helemaal naar de donder! Na de 2de rep op 140 moest ik ff alles losschudden....

MP :
5x30
5x35
5x40
3x42.5
3x45
1x52.5 PR!!
Com : eindelijk !!!

Chin/pulldown :

5x55
5x65
5x assisted chin
3x assisted chin
2x halve rep zelf. PR

com : ging lekker..stukje bij beetje pull ik meer.
 
Back
Naar boven