MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Goed...training vandaag.

Rack pulls :

5x90
5x110
5x130
3x150
1x160
2x150

MP :

5x30
5x35
5x40
3x45
1x50
3x47.5

Pulldown /chin

5x50
5x60
5x70
3xbw assisted
3xbw assisted
1xbw assisted

mooi mooi mooi! sterke rack pulls!

• #1.943
moet alleen goed aan mn techniek gaan werken want bij zwaardere sets laat dat het afweten helaas.

Lekker toch die rack pulls. Van onder de knie neem ik aan?

Als je die chins toch assisted doet, hoezo maak je dan niet wat meer reps?
6 ofzo. Laat je spotter je ietsje meer helpen, dat je een failure bij 6 hebt. Dan voel ik hem persoonlijk wat beter dan 3 reps of lager.

• #1.945
beetje aan het kijken hoe ik het met die chins ga doen...dus beetje experimenteren.

Rack pulls inderdaad van onder de knie.

moet alleen goed aan mn techniek gaan werken want bij zwaardere sets laat dat het afweten helaas.
Techniek is het idd. Weet zeker dat je de kracht had om 3x 160kg te trekken maar je brains werken tegen. Iets in je hoofd zegt dat je vanuit je armen moet tillen. Komt omdat we dit ons hele leven doen, en dat is moeilijk uit te schakelen. Je ziet Rooke bij de laatste sets zijn armen buigen en dat werkt dan niet. De rug krijgt vanaf begin geen goede spanning en dus kun je de kracht niet opbouwen.
Lekker toch die rack pulls. Van onder de knie neem ik aan?

Als je die chins toch assisted doet, hoezo maak je dan niet wat meer reps?
6 ofzo. Laat je spotter je ietsje meer helpen, dat je een failure bij 6 hebt. Dan voel ik hem persoonlijk wat beter dan 3 reps of lager.
Eerste set help ik meer mee en de laatste laat ik hem bijna alles alleen doen. Ik bepaal dus hoe zwaar de chins voor hem zijn. Maar ja qua kilo's kan ik moeilijk een schatting maken.

Eerste set help ik meer mee en de laatste laat ik hem bijna alles alleen doen. Ik bepaal dus hoe zwaar de chins voor hem zijn. Maar ja qua kilo's kan ik moeilijk een schatting maken.

maar ik zie dat hij maar 3 reps maakt en jij zelfs 1.
Is dat niet wat aan de magere kant voor ons "strevers naar hypertrofie" ?

We gaan momenteel puur voor kracht. Na een maandje komen de reps weer.

• #1.949
zo de energie is helemaal weg na die pulls...licht gaat uit hier :D

toptraining rooke - goeie gewichten

• #1.951
hmmmz morgen squat...ik heb al dagen "last" van mn knieën bij het opstaan en traplopen. Denk dat ik ze nu gewoon maar minder diep doe. Niet full maar paralel of iets daarboven.

luister naar je lichaam - knieen/schouders/gewrichten moet je heel houden - succes mattie

hmmmz morgen squat...ik heb al dagen "last" van mn knieën bij het opstaan en traplopen. Denk dat ik ze nu gewoon maar minder diep doe. Niet full maar paralel of iets daarboven.
Das minder. Het zou ook aan wat anders kunnen liggen. Je topsets waren wel erg hoog laatst 95kg. Dat is 15kg zwaarder dan we de weken ervoor deden. Vandaar dat ik ook voorstelde om wraps op de topset te gebruiken.

Maar idd ff op parallel aankijken dan.

• #1.954
Das minder. Het zou ook aan wat anders kunnen liggen. Je topsets waren wel erg hoog laatst 95kg. Dat is 15kg zwaarder dan we de weken ervoor deden. Vandaar dat ik ook voorstelde om wraps op de topset te gebruiken.

Maar idd ff op parallel aankijken dan.

het loopt gewoon k*t...moet gewoon niet zo diep meer gaan.

Goed...training vandaag.

Rack pulls :

5x90
5x110
5x130
3x150
1x160
2x150

MP :

5x30
5x35
5x40
3x45
1x50
3x47.5

Pulldown /chin

5x50
5x60
5x70
3xbw assisted
3xbw assisted
1xbw assisted
Die chins komen wel makker :) Ik ga vandaag ook de 50 kg op de MP proberen aan te tikken, heb er goed vertrouwen in. Succes met de poten, misschien helpt het idd om niet meer full te squatten, maar daar durf ik niks over te zeggen; zijn veel argumenten voor én tegen te verzinnen

50kg mp is netjes, chins up's komen wel idd.

• #1.958
Squat paralel :

5x70
5x80
5x85
3x90
3x92.5
1x100 :hedbang: PR!!
com : zat zeker meer in :D chick denkt van niet maar ik ga die 120 pakken!!
Minder tot geen last van mn knieën :P

Bench :
5x50
5x60
5x70
3x70
3x75
1x80

com: volgende keer beter doseren want bij 5x70 ging ik al kapot.

BOR :
5x30
5x40
5x50
3x60
3x65
1x70 PR!!

com : bruut :hedbang: wilde nog een rep pakken maar wilde me aan het schema houden.

Lekker weer die PR's, maar ik sta er skeptisch tegenover omdat je je oude pr'en heb geschrapt. Wel een lekkere training, en die 70 op de BOR had je voorheen nog niet aangeraakt of wel (in je oude trainingssetting?)

• #1.960
Lekker weer die PR's, maar ik sta er skeptisch tegenover omdat je je oude pr'en heb geschrapt. Wel een lekkere training, en die 70 op de BOR had je voorheen nog niet aangeraakt of wel (in je oude trainingssetting?)

Die bor 70 was met rechte rug zowat vroeger. Maarja die squat he....nu heb ik relatief veel moeite met 100k terwijl ik vroeger 125x5 deed. Zelfde met bench..pakte ik smal 97.5x5 maar nu pak ik m zeker 1/1,5 hand breder.
Deads...heb ik regulier nog nooit eerder gedaan...wel een soort van romanian. MP heb ik nog nooit zo zwaar gedaan , in welke setting dan ooit.

Ik snap je punt maar ik heb niet het gevoel dat ik de boel flash

Terug
Naar boven