Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Techniek is het idd. Weet zeker dat je de kracht had om 3x 160kg te trekken maar je brains werken tegen. Iets in je hoofd zegt dat je vanuit je armen moet tillen. Komt omdat we dit ons hele leven doen, en dat is moeilijk uit te schakelen. Je ziet Rooke bij de laatste sets zijn armen buigen en dat werkt dan niet. De rug krijgt vanaf begin geen goede spanning en dus kun je de kracht niet opbouwen.moet alleen goed aan mn techniek gaan werken want bij zwaardere sets laat dat het afweten helaas.
Eerste set help ik meer mee en de laatste laat ik hem bijna alles alleen doen. Ik bepaal dus hoe zwaar de chins voor hem zijn. Maar ja qua kilo's kan ik moeilijk een schatting maken.Lekker toch die rack pulls. Van onder de knie neem ik aan?
Als je die chins toch assisted doet, hoezo maak je dan niet wat meer reps?
6 ofzo. Laat je spotter je ietsje meer helpen, dat je een failure bij 6 hebt. Dan voel ik hem persoonlijk wat beter dan 3 reps of lager.
Eerste set help ik meer mee en de laatste laat ik hem bijna alles alleen doen. Ik bepaal dus hoe zwaar de chins voor hem zijn. Maar ja qua kilo's kan ik moeilijk een schatting maken.
Das minder. Het zou ook aan wat anders kunnen liggen. Je topsets waren wel erg hoog laatst 95kg. Dat is 15kg zwaarder dan we de weken ervoor deden. Vandaar dat ik ook voorstelde om wraps op de topset te gebruiken.hmmmz morgen squat...ik heb al dagen "last" van mn knieën bij het opstaan en traplopen. Denk dat ik ze nu gewoon maar minder diep doe. Niet full maar paralel of iets daarboven.
Das minder. Het zou ook aan wat anders kunnen liggen. Je topsets waren wel erg hoog laatst 95kg. Dat is 15kg zwaarder dan we de weken ervoor deden. Vandaar dat ik ook voorstelde om wraps op de topset te gebruiken.
Maar idd ff op parallel aankijken dan.
Die chins komen wel makkerGoed...training vandaag.
Rack pulls :
5x90
5x110
5x130
3x150
1x160
2x150
MP :
5x30
5x35
5x40
3x45
1x50
3x47.5
Pulldown /chin
5x50
5x60
5x70
3xbw assisted
3xbw assisted
1xbw assisted
Ik ga vandaag ook de 50 kg op de MP proberen aan te tikken, heb er goed vertrouwen in. Succes met de poten, misschien helpt het idd om niet meer full te squatten, maar daar durf ik niks over te zeggen; zijn veel argumenten voor én tegen te verzinnenzo de energie is helemaal weg na die pulls...licht gaat uit hier![]()

PR!!
chick denkt van niet maar ik ga die 120 pakken!!
wilde nog een rep pakken maar wilde me aan het schema houden.Lekker weer die PR's, maar ik sta er skeptisch tegenover omdat je je oude pr'en heb geschrapt. Wel een lekkere training, en die 70 op de BOR had je voorheen nog niet aangeraakt of wel (in je oude trainingssetting?)