AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

zozo competitie mc met een andere chick - stel je prioriteiten daar houden chicks van:D
 
Of hou je niet van filmpjes van meiden in de sportschool?

:p

stuur je filmpjes maar ter beoordeling :rolleyes:

maar ik denk niet dat je een squatreet krijgt van rackpulls ;) t zal ongetwijfeld helpen in het geheel maar....
 
Vandaag voelde ik me redelijk goed maar halverwege kwamen er steken in mn hams en stroeve knieën dus dat was zwaar minder....
Voeding was ook goed...zat goed in kcals :D

Rack pulls :
5x80
5x100
5x120 laatste rep mix3d grip
5 a 6 minuten rust gepakt onderrug werd keihard..na die rust gelijk bar gepakt en begonnen.
3x140 easy
3x150 easy
1x165 yeahhhhhh baby PR!!

MP :
5x30
5x35
5x40
3x45
3x50
1x55 zwaar spot.

Pulldown :
5x40
5x50
5x60
3x70

Chin :


3xbw 1 halve attempt en 2xassisted
1xbw assisted.


Overal comment : Lekkere training
 
Jammer van de steken. Mooie PR en mooie training.
 
goeie training bikkel - scheelt maar 10 kgtjes met mc - so come on boy - you can do this
 
Jij begint echt wel een grote eigendunk te krijgen hé chick :D
 
grote bek altijd....maar het is angst :D
 
Ik denk het ook :p hij voelt jouw adem in zijn nek rooke (spreekwoordelijk dan of je moest op een stoel staan :p) :D
 
zoveel groter is die niet hoor :) ik heb gewoon een kleine bouw
 
Weet ik veel :p zei maar wat :D
 
:roflol:


echt focked op irritant...mn hamstring steekt gewoon..
 
Laatst bewerkt:
Jij begint echt wel een grote eigendunk te krijgen hé chick :D
Beetje dollen, moet kunnen toch. Anders krijg ik nog de stempel dat ik altijd serieus ben.

Ohhh nog een leuke vandaag in de gym. Roy het beest van onze gym komt mij ff oppeppen voor een set, terwijl Rooke juist aan de beurt was. Zeg ik tegen die gast, pep die jongen (Rooke) eens goed op. Krijgt hij toch een klap op zijn schouders. Rooke schrok er gewoon van. :roflol:
 
de beste man is net zo lang als chick en heeft een kilo of 15k meer spiermassa dan chick.Dus niet zo heel gek ;) ohja en die rackpull trok die ook zo ff met de vraag of die m 8 keer moest doen. Juist...met beide beentjes op de grond
 
Powerliften is wel de nieuwe hype in de bb logjes merk ik. Groteman9, Mc Chick en jij ook al.

Goede training :thumb:
 
Lekker die rack pull ! ! !

En no worries, binnenkort ben jij het beest in de sportschool ;)
 
Powerliften is wel de nieuwe hype in de bb logjes merk ik. Groteman9, Mc Chick en jij ook al.

Goede training :thumb:

scheelt ook een hoop dat MC en ik samen trainen ;) maar thnx beest:)
 
Back
Naar boven