AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

ik weet denk ik al wat het met mn knie is...en denk dat het over 2 weken helemaal over is :D Wij hebben op kantoor van die promoties stress poppetjes...en ik heb de goede gewoonte om die te onthoofden en dan die hoofdjes met alle kracht door het pand heen te schieten :P
 
Binnenkort in het nieuws: 'agressieve medewerkers IT-bedrijf op straat gezet.'
 
dit is mn laatste werkdag schat ;) dus dat zal wel meevallen hehehe
 
ik weet denk ik al wat het met mn knie is...en denk dat het over 2 weken helemaal over is :D Wij hebben op kantoor van die promoties stress poppetjes...en ik heb de goede gewoonte om die te onthoofden en dan die hoofdjes met alle kracht door het pand heen te schieten :P
:duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh::duh:
 
Ik bespeur toch ietwat agressie in je:cool:
 
klopt.....zwaar aggressief :) agressie die ik nergens anders kon botvieren.
 
Zo training....wilde erg graag :rolleyes:

Squat :

5x60
5x70
5x80
3x90
3x100 PR!!
Fx120
1x110 PR!!

BOR :

5x30
5x40
5x50
5x60 lol...moest 3x zijn maar trok 5 :roflol:
3x65
1x72.5 PR!!

Bench :

5x40
5x50
5x60
3x70
3x75
1x77.5

Com....kvond het een lekkere training tot bench...ik maak mezelf gek met de gewichten. Kga vandaag of morgen is wat pics schieten om de progressie in het oog te houden.
 
Goed zo, eindelijk eens luisteren naar ome chick. :lol:
 
Goed zo, eindelijk eens luisteren naar ome chick. :lol:

jajajajajjaja

moet mn resultaten loskoppelen van die van jou...dat zou denk ik ook een hoop schelen. Maar bench blijft gewoon een pokke oefeninng:rolleyes:
 
Je hebt grote stappen gemaakt op de bench qua uitvoering. Dat is al enorme progressie. Ik kan ook zeggen dat je qua fysiek vooruit gaat, echter moet je het zelf ook kunnen zien. Is altijd lastig dat voor jezelf te oordelen. Normaal zijn kilo's ook helemaal niet belangrijk, wat je ermee doet is belangrijk als bb-er. Komt helemaal goed maat, beetje rust voor jezelf inbrengen is belangrijk.... kleine stapjes. ;)
 
Zo training....wilde erg graag :rolleyes:

Squat :

5x60
5x70
5x80
3x90
3x100 PR!!
Fx120
1x110 PR!!

BOR :

5x30
5x40
5x50
5x60 lol...moest 3x zijn maar trok 5 :roflol:
3x65
1x72.5 PR!!

Bench :

5x40
5x50
5x60
3x70
3x75
1x77.5

Com....kvond het een lekkere training tot bench...ik maak mezelf gek met de gewichten. Kga vandaag of morgen is wat pics schieten om de progressie in het oog te houden.

beste rooke , als ik op mijn werk zit te kijken en via mijn mob een bericht stuur dan zal dat nooit lang zijn -

ik ga jou training nl niet elke keer analyseren - hou eens op zeg - het is jou training/progressie of wat dan ook - ik kan alleen maar zien of je progressie maakt t.a.v gewichten/oef/schema's - je moet van mij geen ingewikkelde conclussie's - zo ben ik niet - er zijn mensen die hier op elke training hele theorieen op los laten - moet je ook niet bij mij zijn - het gros ervan is onzin vind ik

ik hou van hard trainen - en niet zoveel lullen - daarentegen als ik mijn maatje train , kan ik dingen veel anders beoordelen , want ik ben wel een techniekmens , die met details bezig is - Ik zie jou niet - dus kan ik dat niet beoordelen

vandaar dat ik als ik kijk naar de training - goed gedaan/goeie oef - niks meer niks minder:)
 
Lekkere trainingen. PR's te over en die 3 die 5 hh werd is helemaal super. Ken het verhaal van de stresspoppetjes. Zou dat bij mijn vorige werkgever liever met echte mensen die daar werkten doen.:eek:;) Keep it up!:)
 
beste rooke , als ik op mijn werk zit te kijken en via mijn mob een bericht stuur dan zal dat nooit lang zijn -

ik ga jou training nl niet elke keer analyseren - hou eens op zeg - het is jou training/progressie of wat dan ook - ik kan alleen maar zien of je progressie maakt t.a.v gewichten/oef/schema's - je moet van mij geen ingewikkelde conclussie's - zo ben ik niet - er zijn mensen die hier op elke training hele theorieen op los laten - moet je ook niet bij mij zijn - het gros ervan is onzin vind ik

ik hou van hard trainen - en niet zoveel lullen - daarentegen als ik mijn maatje train , kan ik dingen veel anders beoordelen , want ik ben wel een techniekmens , die met details bezig is - Ik zie jou niet - dus kan ik dat niet beoordelen

vandaar dat ik als ik kijk naar de training - goed gedaan/goeie oef - niks meer niks minder:)

zwaar geagiteerd door die fail op bench en squat gozer....;)text doet het anders over komen.

roid rage jwt :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Is ook onmogelijk via internet goed analyses of conclusies te trekken. Enige wat je wel eens kunt doen is vragen hoe iemand de oefening uitvoert of waar je op moet letten. Dat vind ik het mooie van dit forum, daar heb ik weer flink wat van geleerd. Het dwingt je om kritisch te zijn en af en toe weer eens in de boeken te duiken.

Maar je boekt vrijwel iedere training progressie, alleen de bench wilt nog niet helemaal lukken vanwege de angst die in je hoofd bleef hangen voor je schouders. Laatste setje nam je een goede mentale stap en voelde je niets meer aan je schouders. Die mentaliteit vasthouden en ervoor zorgen dat je de bench heerlijk gaat vinden.
 
Back
Naar boven