AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

HarmH heeft volkomen gelijk!
 
Zonde jongen, vervalt je hele geschiedenis. Niet doen, is leuk om later es terug te kijken, blijf bij de originele en gooi die startpost maar weg ;)

dan verbouw ik mn startpost en copy ik m hier :). laat de mods de afgelopen 3 pagina;s cleanen. Je hebt wel gelijk dat dan heel mn geschiedenis pleite is :(
 
dan verbouw ik mn startpost en copy ik m hier :). laat de mods de afgelopen 3 pagina;s cleanen. Je hebt wel gelijk dat dan heel mn geschiedenis pleite is :(
Ik weet niet of de mods daaraan willen meewerken; das meestal alleen als anderen je log vervuilen, jij vervuilt je log zelf het meest dude :P
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]

Geachte aanwezigen,


Nadat ik tot de conclusie kwam dat mijn huidige log elke vorm van structuur miste start ik bij deze opnieuw(ook vaak door eigen toedoen, maar dat terzijde).
Om een overzichtelijk log te creëren en houden zullen een aantal regels opgesteld worden.
  • Geen offtopic gelul, ik ga wellicht een enkele keer offtopic in het commentaar op mijn eigen training omdat dit mogelijk van invloed was op deze training.
  • Alleen vragen en opmerkingen mbt training, uitvoering,voeding,rust en mijn fysiek. Al het overige is BS en niet wenselijk.
Ik vertrouw erop dat ik jullie voldoende heb geïnformeerd,

Met vriendelijke groet,


Rooke



Iet wat formeel misschien, maar wel duidelijk ! :D
Goed , dat gezegd hebbende..........
 
ik ben trots op je ;)
 
Ik leut wel koffie verder in je profiel ;)
Wanneer is je volgende training?
 
Ik leut wel koffie verder in je profiel ;)
Wanneer is je volgende training?

Zie je daar!
Morgen is de eerst volgende training : Volume squat, incline bench en pendlay.

Ik hoop op de incline een PR te kunnen zetten en op de pendlay verwacht ik een pr te zetten.:cool:
 
[afbeelding niet meer beschikbaar]





Iet wat formeel misschien, maar wel duidelijk ! :D
Goed , dat gezegd hebbende..........
:roflol:
Ik zal weer ontopic gaan als je me een ding belooft.








Morgen pr's te breken!
 
:roflol:
Ik zal weer ontopic gaan als je me een ding belooft.








Morgen pr's te breken!

hmm pr's op die squat sowieso niet he ;) daarnaast heb ik al de godganze dag last van steken in mn linkerlies.:eek: dus geen squat. Hoop die pendlay wel te kunnen doen.
 
Zoo....de hele dag zitten wachten om het beest los te laten :D Een geweldig training achter de rug, mede dankzij het vertrouwen in MC en zijn mathematische skillz :D.
Zoals als eerder aangegeven , rustig aangedaan met squat : 4x5 maar wel fulls.

Squat :

2x5x60
2x5x70

com: geen last van mn lies, 5de setjes laten schieten.


Incline bench :
5x30
5x40
5x50
3x60
3x65 relatief easy nog, goed strict.
1x80 met spot.

com : MC en ik dachten dat het 70 was :o vorig pr stond op 67.5:rolleyes:

Pendlay row :

5x45
5x55
5x65
3x70
3x75 relatief easy
1x80 PR!!

com : had veel rust nodig , mn hams trokken constant tussen mn reps kramp.
com 2 : had ter plekke mijn sets en reps verzonnen, had een nieuw boekje dus ik wist mn geschiedenis niet :P vorige PR stond op 70KG :rolleyes:


Jammer van die spot op de incline anders daar ook een pr kunnen zetten maar voor de rest een beestachtige pomp en voldoening :D:D:D:D :hedbang:
 
Zie je hoe mentaal het spelletje is. Denken dat het maar 70kg is en dan toch 80kg drukken. Terwijl hij bij de flat bench bijna net zoveel moeite met dit gewicht heeft. Er netjes kerel.
 
Zoo....de hele dag zitten wachten om het beest los te laten :D Een geweldig training achter de rug, mede dankzij het vertrouwen in MC en zijn mathematische skillz :D.
Zoals als eerder aangegeven , rustig aangedaan met squat : 4x5 maar wel fulls.

Squat :

2x5x60
2x5x70

com: geen last van mn lies, 5de setjes laten schieten.

Incline bench :
5x30
5x40
5x50
3x60
3x65 relatief easy nog, goed strict.
1x80 met spot.

com : MC en ik dachten dat het 70 was :o vorig pr stond op 67.5:rolleyes:

Pendlay row :
5x45
5x55
5x65
3x70
3x75 relatief easy
1x80 PR!!

com : had veel rust nodig , mn hams trokken constant tussen mn reps kramp.
com 2 : had ter plekke mijn sets en reps verzonnen, had een nieuw boekje dus ik wist mn geschiedenis niet :P vorige PR stond op 70KG :rolleyes:

Jammer van die spot op de incline anders daar ook een pr kunnen zetten maar voor de rest een beestachtige pomp en voldoening :D:D:D:D :hedbang:
Netjes! gebruik je geen magnesium? Werkt perfect tegen die k*t kramp.
 
Netjes! gebruik je geen magnesium? Werkt perfect tegen die k*t kramp.
zat gewoon nog flink wat spanning op van de deads van maandag :D heb normaal ook altijd wel last van korte hams maar ditmaal te erg.
 
zat gewoon nog flink wat spanning op van de deads van maandag :D heb normaal ook altijd wel last van korte hams maar ditmaal te erg.
Ik heb het vaak word ik s'nachts wakker van de kramp in mijn hamstring en dan moet je hem strekken, kan je het je voorstellen in mijn waterbedje met het vrouwtje naast me die op een heuvel ligt omdat ik bijna 2 x zo zwaar ben dan lig ik te schokken als een of andere epeleptie patient terwijl zij bijna tegen het plafond schiet.:D
 
Ik heb het vaak word ik s'nachts wakker van de kramp in mijn hamstring en dan moet je hem strekken, kan je het je voorstellen in mijn waterbedje met het vrouwtje naast me die op een heuvel ligt omdat ik bijna 2 x zo zwaar ben dan lig ik te schokken als een of andere epeleptie patient terwijl zij bijna tegen het plafond schiet.:D

hahah kramp in mn slaap heb ik gelukkig niet meer :)
 
incline bench is netjes.
 
Leuke training.
Voortaan toch maar een rekenmachine mee? :D
 
Back
Naar boven