Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
apparaat gaat niet harder :D volgende week freeweight !!! Hoop ik wel 240 te doen, benen altijd al mn sterkere spieren geweest

Ik deed eerst altijd met melk, nu doe ik het met water, omdat ik in de cut zit. Als het hard werd heb je er niet genoeg water bij gedaan. Als je gaat zeggen dat je het met water niet lekker vind, ben je een p*ssy ;)

dat zuigt dus:D dikke drp

Hehe. Die squats moeten echt weer omhoog, 60 kg gebruik ik om warm te draaien ;)

je lijkt mn baas wel...die benadrukt ook enkel het negatieve haha...

Ik dacht nl dat jij altijd net wat sterker was dan ik, maar alles wat je nu doet ligt onder mijn stats, ben je ineens teruggevallen ofzo tijdje geleden?

waarin dan? Ik ben een heel stuk sterker geweest inderdaad maar dat was geloof ik 2 ziektes geleden en daarbij ook nog een drukke studie tijd.
Nu ben ik weer aan het bouwen en hoop binnenkort weer op mn oude niveau te acteren.

Ok, good luck man!

maar inderdaad ik was toen goed bezig met :
squat
DL
bench
BOR

Maar die tijden gaan ongetwijfeld weer komen, kdoe nu zo veel mogelijk met dumbbells om alles netjes symetrisch te krijgen want ik heb namelijk lengte verschil in mn armen dus vandaar.

maar inderdaad ik was toen goed bezig met :
squat
DL
bench
BOR

Maar die tijden gaan ongetwijfeld weer komen, kdoe nu zo veel mogelijk met dumbbells om alles netjes symetrisch te krijgen want ik heb namelijk lengte verschil in mn armen dus vandaar.
Das ****ed :( Maar die 6x10 frontraise, is dat werkelijk een PR van je? Heb je eerder niet meer gedaan?

niet per arm :) heb wel eens iets gedaan met 10 maar dat wat met 2 handen

Ok. Ik denk dat je 6x12 ook zeker kan, als je 18 kilo shouder pressed... Push it to the limit :D

kga eerst is proberen om 3x6x10 te doen daarna pas 12 :D Tot de limit ga ik zeker ja :P Komende week ook weer deadlift :P (vorige week kon niet omdat ik mn onderrug verdoet had bij het squaten :mad: )

Zo...vooraf gezegd...beetje rustig aan gedaan met DL wil mn onderrug nog beetje ontzien :D Ben voor de rest wel helemaal af :P

Training :

One arm db row :
8x12 warmup
8x14 warmup
8x18
8x20
8x22 PR
8x24 PR

DL :
8x60
6x80
7x80
8x60
PR staat op 117 :roflol: schijntje dit dus haha.

Close grip pull down :
8xx55
8x60
8x65
8x70 met hulp de laatste reps

Wide grip pull down :
8x65
8x75
8x80
7x85 PR
6x90 PR

Upperback row :
8x40
8x45
6x52.5
6x55

Scott curl :
8x14
8x16
8x18
8x20
8x22 PR

Hammer curl(voor body langs) :
8x10
8x12
5x14 PR

5 minuten cardio ;)

Vandaag ook voor het eerst begonnen met M-stak...ben iig minder down dan van die NOX pump.:D wel een allejezus dikke pomp :P

Hehehe klinkt super gozer! Je hebt de m-stak, of ook de pomp? Ik heb nu uiteindelijk de no-xplode van bsn besteld, lekker veel caffeine, goed in de cut. Ik begrijp nog steeds niet wat de m-stak inhoud, of dit nou een hormonale uitwerking heeft, het is voor extra massa (en dus een bulk middel), of slechts een sterke multivitamine en dus voor bulk en/of cut?

Iig netjes die vooruitgang, ga zo door

mstak zijn geen hormonen. Wat het wel doet weet ik nog niet helemaal....Ik heb alleen M-stak geen Pump :D.Pietje zegt dat het volgende week helemaal gaat knallen ben benieuwd.

Zou cool zijn! Ik heb 8 verschillende supplementen besteld bij XXL nutrition zojuist, ze zouden een standbeeld voor me op moeten richten :D:D:D

ja leuk :D zeg wat je heb besteld dan :roflol:

Uw bestelling:

Burn-it L-Carnitine 500 ml
DextroJuice 1500 gr,
Xtend 390 gr,
Whey Protein Instant 1 kg (Banaan),
Omega 3 100 Caps,
CLA 100 Caps,
NO-Xplode AVPT 820 gr,
Booster Cafeine 200 Tabs,

Terug