AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
das best wel een lijst...Die extend zit weinig in, ik heb zelf purple wraath als amino product :) dat is spul is echt niet op te krijgen :roflol: begin juli mee begonnen en nu nog steeds niet halverwege haha

das best wel een lijst...Die extend zit weinig in, ik heb zelf purple wraath als amino product :) dat is spul is echt niet op te krijgen :roflol: begin juli mee begonnen en nu nog steeds niet halverwege haha
Hmm die xtend scivation is in amerika zwaar populair, dus dacht probeer hem es. Purple wraath is 250% duurder....

Ik heb voor mezelf besloten om aan het end van dit jaar een foto te posten :D Dat geeft me ruim voldoende tijd om keihard te beasten. Trainen met dat in je achterhoofd kom je er wel :D

th_95156_Fysiek_voor_2008_122_572lo.jpg
Dit was ik in maart 2008...verdoet ge-edit maar goed :P Kan nu al zeggen dat ik er qua stats en fysiek beter bij sta

ben benieuwd wat het je allemaal gaat brengen bro
anders ik wel, anders ik wel. Hoop op wat minder spierpijn (ik train nu doordeweeks 5x KT, zaterdag tennis, zondag voetbal). Vooral aan voetbal houd ik flinke spierpijn over, dus hoop op wat sneller herstel iig, en een extra boost in de vetverbranding. Verder wat extra motivatie en mentale focu om te gaan trainen, moet het pakketje wel kunnen opbrengen denk ik zo.

Ik ga echt onge****inglofelijk hard op die MSTAK :D Alleen beetje jammer dat ik door de studie wat korter heb geslapen...zeg niet dat de resultaten daar aan liggen maar wilde het toch even gezegd hebben :rolleyes:

DB press flat :

1x12x18
1x8x20
1x8x22
1x8x24
1x7x26 fail

Overhead db pull (denkik :D, zelfde als vorige week iig)

1x8x28
1x8x30
1x8x32
1x8x36

DB incline flyes

1x8x12
1x8x14
2x8x16

Incline chestpress (afmakertje)
1x8x40
1x6x65

Triceps extensions incline barbell
1x9x15
1x8x17.5
2x8x20 (waarvan 1 standing, dus niet incline ;))

Dippen tussen 2 bankjes:
1x6xbw
1x8xbw
1x11xbw
1x9xbw

Cable pushdown :
1x8x25
1x8x30
1x6x35

En als afmakertje om toch die vleugel te krijgen :
Low pulley
1x8x35
1x8x45
1x8x50

Cardio :
10 minuten lopen.

netjes goed gebeuld met borst en triceps :thumb:

Ik liep ook na de training met huge borst en kloppende tricpes :roflol: zoals het hoort. Heb me 2 weken geleden voorgenomen om elke training,elke setje en desnoods elke herhaling te beulen tot ik er bij neer val.

Laatst bewerkt:
Goede voornemens jongeman. En sterke training! Alleen die dips moeten toch echt op een diprek, en niet tussen 2 bankjes :gay:

wat er is niet is....:rolleyes:

Wordt je hard van ;)

ik ga elke training tot het einde :D heerlijk is dat...jammer dat ik morgen pas weer kan....vandaag proberen heel de dag aan de studie :rolleyes:

Goede voornemens jongeman. En sterke training! Alleen die dips moeten toch echt op een diprek, en niet tussen 2 bankjes :gay:

:orly:

Ik heb ook lang gedipt met mn armen op een bankje en weights op mn schoot, is hartstikke hardcore joh! :hedbang:

scheelt...t voelt namelijk ook echt hardcore :D Inderdaad gewoon schijven op je schoot en gaan.

Terug
Naar boven