Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
165 eurie, valt te overzien

Hmm die xtend scivation is in amerika zwaar populair, dus dacht probeer hem es. Purple wraath is 250% duurder....das best wel een lijst...Die extend zit weinig in, ik heb zelf purple wraath als amino productdat is spul is echt niet op te krijgen
begin juli mee begonnen en nu nog steeds niet halverwege haha
was idd ook mijn eerste ingeving

Hmm die xtend scivation is in amerika zwaar populair, dus dacht probeer hem es. Purple wraath is 250% duurder....

Dat geeft me ruim voldoende tijd om keihard te beasten. Trainen met dat in je achterhoofd kom je er wel 
Kan nu al zeggen dat ik er qua stats en fysiek beter bij staanders ik wel, anders ik wel. Hoop op wat minder spierpijn (ik train nu doordeweeks 5x KT, zaterdag tennis, zondag voetbal). Vooral aan voetbal houd ik flinke spierpijn over, dus hoop op wat sneller herstel iig, en een extra boost in de vetverbranding. Verder wat extra motivatie en mentale focu om te gaan trainen, moet het pakketje wel kunnen opbrengen denk ik zo.
Alleen beetje jammer dat ik door de studie wat korter heb geslapen...zeg niet dat de resultaten daar aan liggen maar wilde het toch even gezegd hebben 
, zelfde als vorige week iig)
)dit is gewoon een onvervalste PR

Goede voornemens jongeman. En sterke training! Alleen die dips moeten toch echt op een diprek, en niet tussen 2 bankjes![]()