MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.441
vervanger voor de rug training :)

Doe je goed met je chick ;)

Zonde van de fails op je doelen.. Hoeveel kg ben je op alles vooruitgegaan? Misschien heb je iets te onrealistische doelen gesteld voor dit tijdsbestek?

Wil Chick z'n anabolen-voorraad niet met je delen?:roflol:

Ben wel benieuwd wat je verder allemaal vooruit bent gegaan:)

Loca? :sad::nope::sad:

Zonde van de fails op je doelen.. Hoeveel kg ben je op alles vooruitgegaan? Misschien heb je iets te onrealistische doelen gesteld voor dit tijdsbestek?

Wil Chick z'n anabolen-voorraad niet met je delen?:roflol:

Ben wel benieuwd wat je verder allemaal vooruit bent gegaan:)
Niks, alles is voor bassie! :D

We hadden nog 1,5 week moeten doen om de gestelde doelen te kunnen halen, maar het was wijs eerder aan de deload te beginnen.

Qua kracht is Rooke toch flink vooruit gegaan, die bench is pshygisch.

ik onderschat een friese vrouw nooit , en vooral niet met de naam linke greetje;)

• #2.452
Ghehehe geef nie hoor!... Hoe ist rooke? ;)

ja gaat prima :) eerste werkweek weer achter de rug. Werk bevalt prima! Alleen heb ik dit weekend standby dienst..dus dat is euh..anders..

Goed....ik was dus gaan trainen in mn eigen sportschool( heb nog contract voor 2 maanden) omdat chick er toch niet was :) Was wel weer ff lachen om te zien maar wat een pauper bende allemaal. Geen fatsoenlijke bankjes, geen racks etc. etc. Ben blij dat ik bij chick train.

Incline bench :

2x10x40

bench press :
2x10x40

Legpress :
3x10x110

Bor :

3x10x40

dit allen in deload uiteraard. Zat overigens wel weer lekkere pomp in :D

Benen weer aan het klaarmaken voor woensdag? :)
Hoe zwaar is zoiets eigenlijk, zou voor de grap best wel eens willen proberen ;) haha

• #2.454
Benen weer aan het klaarmaken voor woensdag? :)
Hoe zwaar is zoiets eigenlijk, zou voor de grap best wel eens willen proberen ;) haha

gewoon proberen! ;)

Gewoon alles beetje aanpakken met de training lekkere pomp :D Ik kan echt niet meer wachten tot woensdag :P Die deload is echt zo killing voor een jonge hond als ik ben :D

waarom doe je dat dan , ik vind het soms een beetje overtrokken , wel een mooi woord deload , ik zit in mijn deload-fase , hoe gaat met je deload , heb jij de laatste deload al

goed deload rooke , en dat zonder mc

• #2.456
kom laat ik is gaan joggen :rolleyes:

21 minuten
bpm avg 150
bpm max 177
342kcal.

Heb niet de hele 21 minuten gejogd maar een minuut of 10 denk ik. Dat valt echt vies vies vies tegen.

Zo...en nu aan de hartbewaking.

21 minuten
bpm avg 150
bpm max 177
342kcal.

Heb niet de hele 21 minuten gejogd maar een minuut of 10 denk ik. Dat valt echt vies vies vies tegen.

Was je eerste keer he? Valt idd vies tegen dat joggen:o

• #2.458
ik moest wat doen ja :D

21 minuten
bpm avg 150
bpm max 177
342kcal.

:thumbs:

Alle begin is moeilijk, gewoon lekker doorgaan!
In jouw geval is het toch niet de bedoeling om lange afstanden te lopen, toch?
Al die zuurverdiende spieren moeten er wel op blijven zitten! :D

• #2.460
tis gewoon beweging en vetverlies inderdaad :) Had al een schema gevonden op myasics.com. Gewoon 3x in de week wat lopen.

Terug
Naar boven