jerney
Huge Freak
- Waardering
- 727
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 56kg
- Vetpercentage
- 27%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou dat ligt eraan.ben momenteel nog aan het herstellen van het joggen hahahamaar ik sta er morgen
ik denk dat de benen morgen harder worden gepakt dan rug![]()
Nou dat ligt eraan.
Sarko heeft 2 harnassen en maar een slee/plaat (hand over hand). Dat laatste wil ik ook op trainen, dus zal die oefening zwaarder worden omdat je deze alleen moet trekken.

om af te zetten niet denk ik. dus dat is mooi.Heb je je kuiten erg nodig om je af te zetten bij het truck pullen![]()
Succes Rooky!

klote dat ik mn verkeerde schoenen bij me had maarja.

Waren echt lekker...helemaal fail op benen! Prachtig
Moeilijk te zeggen K..want ik pakte wel de gewichten die ik "normaal" ook pak...Net zoals bij chick verloor ik het bij de shrugs met grip.Merk je ook duidelijk dat je minder gewicht kan tillen binnen na die truckpulls buiten of maakt het weinig verschil?
dan beleefde ik die 15 wel heel intens30sec rust? Na 15 sec ging het wekkertje en dan binnen 5 sec weer pullen.

je pakt met truckpull heel heel veel benen en weinig rug omdat het geen hand-over-hand is. Het was wel ff nodig die warming up, ook om weer ff de oefening goed te krijgen.jullie zijn aardig bezig geweest , maar ben je niet na een uur vrachtwagens tillen warm rooke . zodat je je warming-up sets over kunt slaan , je pakt toch aardig wat spieren zou je denken
J15 sec. noem ik geen rust behoorlijk zwaar allemaal heren!
thnx