Fitness Seller

Rooke's trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Volgens mij heb je stiekum een vriendinnetje :D je bent nog nooit zo lang offline geweest ;)
 
:o:o

heb zwaar liggen tukken vanaf 8 tot een kwatier geleden :o want de beentje killen me vandaag echt :eek:
 
:roflol:


....ben jaloers ;)

was een presentatie aan het kijken en kwam op het heldere idee om een boek te gaan lezen op bed, naja 2 pagina's verder lag rooke te houtzagen. Ideaal want nu kan ik aan de shake.
 
was een presentatie aan het kijken en kwam op het heldere idee om een boek te gaan lezen op bed, naja 2 pagina's verder lag rooke te houtzagen. Ideaal want nu kan ik aan de shake.

Lekker, ik heb net mijn cacaowheypasta op en morgen, yesssssss :) :) :)
1 dagje flink carbs stouwen want mijn gewicht stagneert :rolleyes: :(
 
Brinta, brood, rijst. Check :D EN ELKE DAG he jerns ;) succes!
 
squat als laatste oef - blijft natuurlijk zwaar maar heeft het nog nut
Hoezo zou het dan ineens geen nut meer hebben. ???
Op aanraden van je maat heb ik het ook een paar keer als laatste gedaan en het bevalt me zeer goed. En het is een goed excuus om niet zwaar te squatten.
:thumbs:
de waarde van de squat is zo groot dat ik hem eigenlijk altijd als eerste oef zal doen - ze zullen er wel een reden voor hebben:)
De waarde van de squat is bij ons niet minder. Enige reden waarom je deze als eerste wilt doen is om veel kilo's te kunnen tillen. Maar we zijn hier niet met powerlifting bezig maar met bodybuilding. Kilo's zeggen niets, maar wat je ermee doet. Gaat uiteindelijk om hypertrophy. Juist de squat als laatste oefening zal de been spieren enorm belasten.
:o:o

heb zwaar liggen tukken vanaf 8 tot een kwatier geleden :o want de beentje killen me vandaag echt :eek:
Hoewel ik de training niet af kon maken voel ik het vandaag ook goed zeg, au au au. :o
 
De waarde van de squat is bij ons niet minder. Enige reden waarom je deze als eerste wilt doen is om veel kilo's te kunnen tillen. Maar we zijn hier niet met powerlifting bezig maar met bodybuilding. Kilo's zeggen niets, maar wat je ermee doet. Gaat uiteindelijk om hypertrophy. Juist de squat als laatste oefening zal de been spieren enorm belasten

ik squat nu ook relatief licht met veel herh , maar ik pak hem wel als eerste oef , ik kan me voorstellen dat je de legextenions als voorverwarmen gebruikt en daarna te gaan squatten , maar goed het is een keuze van jullie
 
Ik zit nu erover na te denken om de volgende keer toch met de leg press te beginnen. Dan heb je meteen een oefening gedaan die je hele benen pakt en daardoor goed warm zijn. Nu moeten we steeds 2 setjes opwarmen bij de extension, curl en calf raise.
 
Ja, maar als kilo's niets willen zeggen dan moet men toch maar eens goed kijken naar dat filmpje van Tom Platz he, deze man tilde reusachtige gewichten met de squat en deze oefening was een prioriteit voor hem, en kijk eens naar zijn benen!
Ik blijf er bij, heavy weights build big muscles.
 
Squat blijft nog steeds de hoogte prioriteit. Dat is ook de reden om deze als laatste te doen. Gewoon genadeloos wanneer je staat te trillen op je benen nog een paar brute squats eruit persen, daar gaan je benen echt wel van groeien. Gewichten waarmee je faalt is voldoende imo. Gaat in dit schema om spiergroei en geen ego. ;)
 
Vanavond weer vibo armen jongheeee! :roflol::grinny:
 
als werkset
6
4
4

:) half 8?
 
Kun je vandaag eerder?

Vriendin is werken dus eet ik erna.
Hoe laat eet jij?

Dit bericht was voor je pm bedoeld maar je moet wat berichten wissen HOND!
 
Kun je vandaag eerder?

Vriendin is werken dus eet ik erna.
Hoe laat eet jij?

Dit bericht was voor je pm bedoeld maar je moet wat berichten wissen HOND!
Hij is lui he!!
 
Hij is te moe van de vernietigende trainingen die mc oplegt!
 
Back
Naar boven