Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Bezoekers in dit topic

BP :

warm-up :
8x40
8x40
Werkset
7x65
3x65
2x65 Negatief


incline db press:

warm-up :
7x20
-
fail, steken in mn befaamde linker schouder.

cable cross:

warm-up :

8x20
Werkset
8x25
4x25
2x25 Negatief

incline db curl :

warm-up :

8x10
Werkset
8x12
4x12
3x12 Negatief

bb curl :

warm-up :
-
Werkset
10x30
6x30
3x30 Negatief

Hammer curl :

Werkset :
10x12
6x12
3x12


-dood. Mega ****ing hardcore boem lauwe pomp :D En vibo armen :eyebrow::eyebrow:
 
ik schakel voeding ook nog een tandje bij want het is zonde om dit te laten liggen :D ik pak ff wgainer :P

Dikke trapz jwtz


een ander leuk groei resultaat....striea in mn lies :eek: en bovenop mn bovenbenen.
 
En ook hier een tevreden schouderpatiënt.
Hahaha jezus dit is al het zoveelste log waarin ik blessures tegen kom.
Beterschap.
Goed bezig ook met die negatives!
 
vibo armen?? wtf is dat??
 
dan is een Yin Yang/greetje term :roflol:
 
Armen waarmee Rooke de vrouwtjes kan bevredigen. :lol:
 
Jaaaa hahaha kwam YY mee, geniaal! :D
Zo naar als je niet eens fatsoenlijk je shake kan opdrinken als je armen zo trillen ghehehe.

Oef ja en die groeistrepen zijn k*t man.. huid goed soepel houden met een creme of olie dan kan je ze een klein beetje voorkomen. Met de tijd zullen ze minder zichtbaar worden gelukkig ;)

Wel top dat je ondanks je schouder zo'n nette training hebt gehad :hedbang:
Doe mij zo'n bench :sad:
 
Jaaaa hahaha kwam YY mee, geniaal! :D
Zo naar als je niet eens fatsoenlijk je shake kan opdrinken als je armen zo trillen ghehehe.

Oef ja en die groeistrepen zijn k*t man.. huid goed soepel houden met een creme of olie dan kan je ze een klein beetje voorkomen. Met de tijd zullen ze minder zichtbaar worden gelukkig ;)

Wel top dat je ondanks je schouder zo'n nette training hebt gehad :hedbang:
Doe mij zo'n bench :sad:

laatste keer dat ik checkte was jij een vrouw he ;) mijn bench is belachelijk qua gewicht..tja als er eenmaal striea is maakt het toch niet meer uit om te smeren....
Nu echt een ziekelijke spierpijn mn borst en biceps:P

Wat betreft die shake :D dan moet je gewoon harden knijpen ;) gelijk aan je grip werkeh hhaa
 
laatste keer dat ik checkte was jij een vrouw he ;) mijn bench is belachelijk qua gewicht..tja als er eenmaal striea is maakt het toch niet meer uit om te smeren....
Nu echt een ziekelijke spierpijn mn borst en biceps:P

Wat betreft die shake :D dan moet je gewoon harden knijpen ;) gelijk aan je grip werkeh hhaa
Qua huid heb ik waarschijnlijk super genen want geen enkele striea op mijn lichaam te vinden... lucky me. :D

Niet te hard knijpen, voor je het weet heb je glas in je klauwen hangen.
 
laatste keer dat ik checkte was jij een vrouw he ;) mijn bench is belachelijk qua gewicht..tja als er eenmaal striea is maakt het toch niet meer uit om te smeren....
Nu echt een ziekelijke spierpijn mn borst en biceps:P

Wat betreft die shake :D dan moet je gewoon harden knijpen ;) gelijk aan je grip werkeh hhaa

OOh? hahaha
Je hebt ook gelijk, ben uber vrouw;) maar soms net one of the guys ghehehe komt vast door het wereldje waar ik in zit (werk) :D

Sjah en die shake......
Ik hoop dat je vreselijke spierpijn hebt :devil: :D
 
de laatste keer dat ik checkte was mn shakebeker nog van plastic ;) maar thnx... haha

heerlijk de hele tijd mn borst spannen :D:D
 
Hahaha ja tuurlijk plastic, die zit ;):D:D
 
Ik heb gelukkig ook geen last van stretch marks, maar ik weet wel dat als je het hebt je er niet meer van af geraakt. Kijk maar naar vrouwen die zwanger geweest zijn. Mijn ex-vrouw had heel veel stretch marks op haar buik en behoudens plastische chirurgie, wat ze er niet voor over had, was er niets aan te doen kwestie van het volledig weg te krijgen.
 
kvind het wel hardcore :o ...striea is echt het laaste waar ik me druk om maak.
 
kvind het wel hardcore :o ...striea is echt het laaste waar ik me druk om maak.

Dat is ook een teken dat je er niet echt last van hebt :p
Nu ja, battle scars zeg maar
 
duw je niet teveel met je schouder i.p.v je borst rooke t.a.v je blessure
 
duw je niet teveel met je schouder i.p.v je borst rooke t.a.v je blessure

ik probeer heel strict borst naar voren en schouders naar achter. Mn schouders komen niet in beweging...het is imo ook geen gewrichtspijn maar spiersteken/aanhechting.
 
Back
Naar boven