- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is volgens mij geen blessure maar idd een houdingsprobleem. Bij de schouder trainingen heeft hij nergens last van.
De ene borst set heeft hij last van zijn schouder en wanneer ik zeg dat hij zijn borst goed hoog moet houden is het minder of weg.
WTF, dat had je wel eens eerder mogen vertellen. Zit ik hier al mijn tijd aan je te verdoen.en daarvoor heb ik ook zo een maand of 6 niet gebenched met een barbelleen rookie dus

WTF, dat had je wel eens eerder mogen vertellen. Zit ik hier al mijn tijd aan je te verdoen.![]()
K*t he jongen.

Ok maar vanwege overtraining? Zelf krijg ik daar problemen mee wanneer ik veel te ver ben gegaan.
En waarom is dit dan niet het geval bij een schoudertraining? Is het dan toch niet een pees van de borst die zich natuurlijk bij de schouder bevindt.
Ohh ja daar moet ik ook nog bij vertellen dat Rooke sinds een paar maanden anders is gaan benchen. Voorheen nooit tot op de borst en nu dus wel. Het diepste stuk van de rep, tot de borst, is dus dat deel wat Rooke nooit getraind heeft. Dit laatste deel zet de grootste spanning op de spieren en pezen. Misschien dat zijn pezen hier nog aan moeten wennen.

het is toch de aanhechting lijkt het...
...Deze training was lekker ondanks de paar falen...Mn fysiek begint nu echt vorm te krijgen!