XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

Ah, schijven op je schoot, heb je dr niet bij vermeld. Als je nl zonder schijven doet, kan je zo 200x ofzo dippen, voel je niets van.... :)

Je hebt nl telkens 6/8/9 x BW staan, dus niet me schijven....

• Topic Starter Topic Starter
klopt ook zonder schijven....:D 200x grapjas

Maar als ik ga verzwaren dan met schijven, dat bedoelde ik ook. Mijn tricpes kan klaarblijkelijk nog niet zoveel aan...

kun je vast wel joh, leg eens een schijf van 20 of een olympische barbell op je schoot, eens je ermee weg bent is het echt een vette oefening (aangezien ik alleen train, doe ik wel alleen mn handen op een bankje)

Ik moet hem eigenlijk ook maar weer eens doen :D

Hoe wou je het anders doen...ik doe ook mn handen op een bankje omdat ik ook alleen train :D.
Ik ga volgende keer die schijven pushen..4-6 reps is toch massa en dat mis ik juist op mn triceps

Lying leg curl :
1x12x25 warmup
1x8x30
1x8x35
1x8x40 PR
1x8x48 PR

Squat :
1x8x60
1x8x70
1x8x80
1x4x90
1x4x100 Weer bijna op mn oude niveau

Leg press (free weight) :
1x8x100
1x8x150
1x6x180 (kramp)
1x8x150

Calve raises :
1x8x55
1x8x65
1x8x75
1x8x80 PR
1x6x90 PR

DB shoulder press:
1x8x16
1x8x16
1x6x18
1x8x18 rep PR

Upright row :
1x8x40
1x8x40
1x8x42.5
1x6x45

Cable cross:

1x8x10
1x8x20
1x6x20
1x6x25 PR

Latheral raises:
2x6x30 PR
1x4x35 PR

Heerlijke training!! nu moet ik naar een kankerverjaardag gvd.. Bij sommige oefeningen zat nog wel meer in maar was nog beetje vorozichtig met mn rug vandaar.

Lekkere beentraining :D Veel Pr's weer, m-stack doet het goed begrijp ik?

Heerlijke training en lekker volume.
Wat was je oude niveau als ik vragen mag?

Over dat dippen:
Dips en benchdips zijn gewoon niet met elkaar te vergelijken.

Bij de normale dips gebruik je ook een hoop borst (goede oefening voor de borst trouwens), daar staat tegenover dat je meer gewicht gebruikt.

Bij benchdips wijzen je ellebogen meer naar achter waardoor er minder synergie van de borst is.

Belangrijk is dat je naar achteren leunt met benchdips, schouders samentrekt en zo alle kracht uit je armen laat komen. Zo voel je veel beter de triceps.

Ik zou dus niet of-of doen maar voor en-en kiezen.
goeie tip

Lekkere beentraining :D Veel Pr's weer, m-stack doet het goed begrijp ik?

jep gaat als een malle...en nu komt week 2 pas :roflol:

Kom net terug van die !@%$!@# verjaardag....gvd heel mn voeding naar de donder..nu maar ff snel een shake naar binnen stouwen

goede training voor de zondag! nice squats

ziet er goed uit kerel ... zeker voor op een zondag ;)

thnx gasten...ik offer er veel voor op :D dus er mag best wat resultaat van komen....btw was beetje poses aan het doen jeweetzelluf :rolleyes: blijkt dat ik helemaal niet zo onderontwikkelde voorkant schouder heb... is veel groter dan achter....

jwt :D ik ook net vanmiddag, en kon concluderen dat mijn borst best goed er voor stond, superdudes united :D

dr moet echt meer vleugel bij...en gruwelijke dikte tussen mn schouders..En eigenlijk moet ik ook weer buik gaan trainen want dan lijkt je ook gelijk al weer awt meer buff. We hebben nog 6 weken om er aan te werken :roflol: dan gaan er pics gepost worden harm

kga denk ik voor vleugel iets van 4-6 herhalingen doen om echt wat massa te pakken.
Is pull up ook massa oefening?

Ohja ben nu trouwens sochtends en savonds minimaal 90kg.

denk het wel ja, maar ik raad de T-bar row aan voor de vleugels!

Chins (pull up) helpen toch wat meer voor bovenkant rug dan voor vleugels geloof ik... Maar je kan zelf ook een barbell nemen, met aan een kant niks, en aan de kant waar je staat dan gewichten hangen, en die omhoog trekken, is zelfde effect als t-bar row. Leg de barbell kant zonder gewichten in een hoek, zodat hij vast blijft liggen, en je hebt een heerlijke oefening

zat ik ook aan te denken...wat pull jij daar? Btw die Megagrow/cellmass is ook gruwelijk...helemaal tintelingen over heel mn lichaam uurtje nadat ik die zooi had ingenomgen vanochtend. In januari moet je zeker Mstak gaan gebruiken echt een gruwelijk product.

Terug
Naar boven