MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.801
Ik ben zelf nooit zo'n fan om carbloos te sporten. Je stofwisseling ligt helemaal stil dus het motortje gaat dan moeilijk branden. Je lichaam zal volgens mij in die fase (catabool) juist het vet vasthouden. Staar je dus niet teveel op de kilo's maar op de spiegel. Ik zou je dus voor die ochtend cardio van een uur een beetje carbs adviseren (banaan bijvoorbeeld).

Hoop dat het snel zal gaan, want het is zoals je het zelf zegt. Het is eerder een motivatie probleem waar je doorheen moet komen.

Suc6 met je examen... ff ownen die shit maat. :D

Niet mee eens - EAS haalt je uit katabole fase, waardoor je juist wel je vet verbrandt en niet aan je spieren gaat beginnen...

Succes met je examen (heb je er weer een?)

:popcorn:

• #2.803
ook al is rene een member hier op dbb , het blijft een verkoper he ;)
Ik zeg niet dat het niet klopt maar wil het op zn minst in twijfel trekken...ik ga het wel proberen dat wel

Goed bezig nu weer aan de popcorn... nee jij zult je buikje houden. :p

Hahaha, dat dacht ik al.
Een eiwit is idd een anabool, staat los van dit product. Maar met uitsluitend wat eiwitten kom je nog niet zo eenvoudig uit je katabole fase, of je moet er wel heel veel tot je nemen. Het gaat er uiteindelijk om dat je voldoende kcal tot je neemt waarvan een deel eiwitten.

@ Rooke, volgens mij heb je toch al amino tabs?

Als je al amino's hebt dan is het idd niet nodig om ook EAS te gebruiken (of je moet het lekker vinden om te drinken tijdens je cardio)...

Ik ga weer verder genieten van een ***-humeur en een cappuccinoshake.

• #2.806
Goed bezig nu weer aan de popcorn... nee jij zult je buikje houden. :p

Hahaha, dat dacht ik al.
Een eiwit is idd een anabool, staat los van dit product. Maar met uitsluitend wat eiwitten kom je nog niet zo eenvoudig uit je katabole fase, of je moet er wel heel veel tot je nemen. Het gaat er uiteindelijk om dat je voldoende kcal tot je neemt waarvan een deel eiwitten.

@ Rooke, volgens mij heb je toch al amino tabs?

bcaa caps, cafeïne caps zijn reeds aanwezig.

• #2.811
En anders geef ik je komende woensdag wel een enorme bitchslap met dat motivatie gezeik.

:jk:

ik eet nog gewoon carbs hoor :D vanaf vrijdag begint het pas echt. Donderdag boodschappen doen , aka zalm filet :) ik eet alleen maar voedsel wat ik lekker vind..dus geen freakin tonijn e.d.

Ik fiets gewoon hard weg op mn mountainbike :D

ik eet nog gewoon carbs hoor :D vanaf vrijdag begint het pas echt. Donderdag boodschappen doen , aka zalm filet :) ik eet alleen maar voedsel wat ik lekker vind..dus geen freakin tonijn e.d.

Ik doe geen b*ch-slaps, gebruik alleen m'n vuisten ;)
Anders kom ik je wel leren tonijn te eten... érg lekker spul hoor!

WTF zit je dus nu al een paar weken wat aan te k*tten? Schiet eens op dan, dat je maar snel weer 90kg mag wegen. (:wave: harnas pull :treuren:) :D

Ik doe geen b*ch-slaps, gebruik alleen m'n vuisten ;)Anders kom ik je wel leren tonijn te eten... érg lekker spul hoor!
Kijk zo hoor ik het graag, pak hem maar aan.

Rooke: waar ben je morgen? :eyebrow:

• #2.815
examen, werk, datacenter dus laat thuis...hoezo ;)

• #2.817
Zo....examen gehaald :D let the hardcoreness return :D:D :hedbang:

Gefeliciteerd!
:thumb:

• #2.820
zometeen zalm filetjes kopen en shit :P en mn VS afmaken :P

Vandaag is nog beetje rare dag omdat ik vannacht moet werken in een datacenter dus ja

Terug
Naar boven