AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
ik moet wederom teleur stellen...borst biceps geaat m vandaag niet worden. Mn rechter pols wil maar neit herstellen, ondanks mn hogere KCAL/KH inname.

Hoe zit het met je cardio? Zit je nog steeds op de fiets?

Cardio in de vorm van lopen kan natuurlijk wel.

• #3.087
thnx topper.

...ben ik er een paar dagen niet: zit je meteen te miepen over blessures!

Sterkte joh!

• #3.091
Goed...

Enkele weken geleden heb ik dit log als podium gebruik om aan te kondigen dat ik ging cutten. Dat verliep 1,5 week best aardig(120km op de mountainbike etc) en zag al goed resultaat. De reacties van familie leden en collega's waren ook alles behalve ontmoedigend. Ik was af en toe wel flink cranky door de lagere carbs en de rem die op de kcals stond, maarja gotta have dicipline :rolleyes:.....
....ik was aan het trainen met chick en toen sloeg het noodlot toe : de polsblessure. Vermoedelijk opgelopen tijdens een bb curl maar dat terzijde. Dit was vorige week maandag en had gehoopt hier nu wel mee klaar te zijn, maar niets is minder waar. Rooke loopt nog steeds met een pols die echt jack shit waard is...daardoor kan ik ook gewoon niet trainen want een barbell vasthouden tijdens de squat is al pijnlijk. Dus de afgelopen week heb ik al doorgebracht in absolute rust, dus geen KT en geen MTB. Aanstaande donderdag had de dokter al tijd(gezondheidszorg in dit k*t land moet echt branden maar dat ook weer terzijde) dus tot die tijd sowieso geen KT.
Geen KT maar wel MTB? Ja ik ga morgen gewoon proberen om een rondje te rijden van een half uurtje. Kijken hoe dat me af gaat en zal waar het kan mn pols ontzien.

Nu mijn situatie beschreven te hebben ga ik over tot het stellen van doelen.Ik ben nog steeds voornemens om mn cut door te zetten. Hier ga ik ongeveer 2,5 maand(startend op het moment dat ik weer KT heb gedaan en mn BF is gemeten) voor uit trekken.

Mijn doel voor de cut is te cutten tot een procent of 10 bij vermoedelijk 88 kilo om vervolgens in juli 2010 de 98@12% aan te kunnen tikken.
Mijn huidige stats zijn :

1.87
96kg(paar weken terug nog 99)
17-18% body fat vemoed ik.

inname(E/K/V) : 3200kcal
286 265 111
36% 33% 31%

Schiet me maar af als ik er vanaf wijk :D

Woensdag dus geen training. Denk dat je er wijs aandoet om die mtb te laten staan tot je pols probleem voorbij is. Mtb's zijn een ramp voor je pols omdat je flink wat druk op je pols krijgt, stuur staat heel laag van die fietsen. Zou eens kijken naar die steunen zodat je hoger kunt gaan zitten en de druk van je polsen kunt halen.

Zou gaan roeien of lopen tot het probleem voorbij is.

• #3.093
ja roeien :rolleyes: want daar krijg je geen strees op je pols :P

Ik ga morgen gewoon kijken wat het doet...als ik gelijk last krijg maak ik gelijk een omkerende beweging en ga ik weer terug.
Anyway...net zalm gebakken en brocolli gestoomt :)

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------

ik word echt gek van het helemaal niets doen...

Trek belasting op je pols is geen probleem, zijn de druk belastingen die een probleem zijn. Daar gaat je pols ook door kantellen. Maar ja... zal er geen verstand van hebben. :p

• #3.097
Ik zie het morgen ochtend wel...mss blijf ik wel in mn nest rotten en ga koken ofzo. Maar het is toch te pauper voor woorden dat je 3 dagen moet wachten voor een dokter. Echt dat ze allemaal mogen branden in de hell stel honden dat het zijn.

Men je trainingsblog ziet er iig nice uit ;) Hopen dat je blessure gauw over is en dat je weer normaal kan gaan trainen ;)

inname(E/K/V) : 3200kcal
286 265 111
36% 33% 31%

Schiet me maar af als ik er vanaf wijk :D

Waarom zoveel vet? Procentje of 20 niet voldoende?

...en dat van dat schieten knoop ik nu goed in m'n oren! :D

Hardlopen (puur omdat het kan) niet wat voor je op dit moment?

Terug
Naar boven