AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.101
Waarom zoveel vet? Procentje of 20 niet voldoende?

...en dat van dat schieten knoop ik nu goed in m'n oren! :D

Hardlopen (puur omdat het kan) niet wat voor je op dit moment?

dan moet ik helemaal voor naar de gym...maar ik krijg daar sowieso last van mn kuiten en scheenbeen na 15-20 minuten dus niet echt een optie.

En aan dat vet moet ik nog beetje sleutelen..

dan moet ik helemaal voor naar de gym...maar ik krijg daar sowieso last van mn kuiten en scheenbeen na 15-20 minuten dus niet echt een optie.

En aan dat vet moet ik nog beetje sleutelen..
Nooit gehoord van hardlopen op straat?
En als je last van (mn) scheenbenen krijgt dan ga je te hard van stapel...
Rustig aan beginnen en opbouwen - desnoods met die belgische *** van 'Start to Run' - zorgt wel binnen aanzienlijke tijd voor hardloopconditie!

Laat je voedingsschema eens zien - puzzelen we even mee ;)

• #3.103
Nooit gehoord van hardlopen op straat?
En als je last van (mn) scheenbenen krijgt dan ga je te hard van stapel...
Rustig aan beginnen en opbouwen - desnoods met die belgische *** van 'Start to Run' - zorgt wel binnen aanzienlijke tijd voor hardloopconditie!

Laat je voedingsschema eens zien - puzzelen we even mee ;)

ok :)

schema heet wel cleanbulk, wat te lui om naam aan te passen

Bijlagen

Ik kan duidelijk zien dat jij het boek bffm nog niet hebt gelezen. Waarom doe je dat niet? Je bent met een cut bezig, laat je dan goed informeren.

maaltijd om 14.00u is wel heel erg groot vergeleken met de rest... en ook nog eens bestaat de helft van je maaltijd uit vet (goede vetten, maar toch: niet echt gebalanceerd)...

Pindakaas en laatste amandelen eruit en de verhoudingen in het totaal zijn al wat netter - per maaltijd kan het nog steeds wel beter...

• #3.106
Ik kan duidelijk zien dat jij het boek bffm nog niet hebt gelezen. Waarom doe je dat niet? Je bent met een cut bezig, laat je dan goed informeren.

hoezo omdat het niet de heilige graal zig zaggen is? Dat ga ik toch sowieso niet volhouden. Ik weet dat ik nog aan mn verhoudingen moet klussen maar ik ben ervan overtuigd dat 3200 prima is met een 40/40/20 verhouding.
Aangezien ik op trainingsdagen alleen al ongeveer 1400kcal gebruik aan cardio en KT(700 +700).

hoezo omdat het niet de heilige graal zig zaggen is? Dat ga ik toch sowieso niet volhouden. Ik weet dat ik nog aan mn verhoudingen moet klussen maar ik ben ervan overtuigd dat 3200 prima is met een 40/40/20 verhouding.
Aangezien ik op trainingsdagen alleen al ongeveer 1400kcal gebruik aan cardio en KT(700 +700).
BFFM is niet alleen over zig-zaggen...
Ik denk dat je je gaat vergissen in het boek ;)

• #3.108
tot nu toe gewoon geen zin gehad om te lezen..zal wel een blik werpen.
Ben alleen nogal sceptisch over dat hele boek, zeker als iedereen het zo klakkeloos overneemt.
Aanrader om te lezen: het gaat niet om 1 methode - het gaat erom dat je doet wat bij jou past, en je aan je methode houdt.
Tom Venote vertelt het tegenovergesteld van Sonja Bakker, dat is juist het sterke van het boek.

Ben alleen nogal sceptisch over dat hele boek, zeker als iedereen het zo klakkeloos overneemt.
Daar gaat het allemaal niet om, gaat om de bereidheid dat je kennis wilt opdoen om verder te komen. Als je het niet hebt gelezen kun je er ook niet over oordelen. Heeft nu voor mij geen zin om in te gaan op je voeding omdat je zoals je zelf zegt sceptisch bent. Ga daar geen energie meer in steken, die steek ik liever in mezelf dan.

Maar als dit voor je werkt dan heb jij dat boek natuurlijk niet nodig. ;)

WOW, Ik dacht even bij Rooke kijken, maar 156 blz log krijgen ik niet zo snel bijgelezen! Maar ergens invallen en volgen kan ik wel :p

• #3.112
WOW, Ik dacht even bij Rooke kijken, maar 156 blz log krijgen ik niet zo snel bijgelezen! Maar ergens invallen en volgen kan ik wel :p

welkom ;) ja af en toe een gezellig boel hier:)

ben momenteel toch kennis tot me aan het nemen...toch nog iets met KT :D

• #3.114
hahaha same for me, ik haak vanaf hier wel weer in.

jouw log anders ook Loo ;) hoewel ik me sterk afvraag of het jouw log nog wel is :D

Koppig als ik ben , ben ik toch begonnen in 'Burn the fat and feed the muscle' ...kom al heel wat logische en herkenbare aspecten tegen.

De kip staat weer in de marinade en de brocolli is voor morgen weer gereed.

Dit ;)

Amandelen hebben trouwens een hele vertiefte omega 3,6,9 verhouding.. Die kan je beter uit je dieet houden, zat andere noten om ervoor te vervangen! Ik ben trouwens Harm, je kent me misschien nog wel van vroeger op dbb ;)

Terug
Naar boven