Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.121
Amandelen hebben trouwens een hele vertiefte omega 3,6,9 verhouding.. Die kan je beter uit je dieet houden, zat andere noten om ervoor te vervangen! Ik ben trouwens Harm, je kent me misschien nog wel van vroeger op dbb ;)

Thnx pik, ken je nog welbhaha....amandelen gaan er dus uit

hahaha same for me, ik haak vanaf hier wel weer in.

Amandelen hebben trouwens een hele vertiefte omega 3,6,9 verhouding.. Die kan je beter uit je dieet houden, zat andere noten om ervoor te vervangen! Ik ben trouwens Harm, je kent me misschien nog wel van vroeger op dbb ;)

En het wordt alleen maar gezelliger!

Wist ik niet van die amandelen... noten zijn noten zou je denken :D

Is dat boek trouwens gewoon te koop in de boekhandel? Of beter ergens bestellen, klinkt interessant.

• #3.123
En het wordt alleen maar gezelliger!

Wist ik niet van die amandelen... noten zijn noten zou je denken :D

Is dat boek trouwens gewoon te koop in de boekhandel? Of beter ergens bestellen, klinkt interessant.

ik zal je morgen even linkje sturen ;)

HarmH is een trouwe bezoeken van mij log btw ;)

• #3.124
Zo ik kom net bij de dokter vandaan...ik heb dus een instabiel polsgewricht. Vermoedelijk een peesje wat beschadigd of gescheurd is.Ik mag wel weer trainen maar dan wel met een pols brace. Ben echt dolgelukkig dat ik weer mag :hedbang:

Zo ik kom net bij de dokter vandaan...ik heb dus een instabiel polsgewricht. Vermoedelijk een peesje wat beschadigd of gescheurd is.Ik mag wel weer trainen maar dan wel met een pols brace. Ben echt dolgelukkig dat ik weer mag :hedbang:

:cheer:Whooeeiii!!!:cheer:

laat die PR's maar weer komen ;)

Heb je het ook over het fietsen gehad? Mag je daarmee doorgaan op de mtb?
Vervelend al die blessures en dat tijdens een cut. Rustig aan verder dan.

• #3.129
Heb je het ook over het fietsen gehad? Mag je daarmee doorgaan op de mtb?
Vervelend al die blessures en dat tijdens een cut. Rustig aan verder dan.

ja ik mag gewoon weer gaat fietsen en KT..die brace houdt mn gewricht netjes in bedwang.Moest alleen niet extreem zwaar.

---------- Toegevoegd om 11:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zit goed ingepakt :)

ja, das zeker beter, niets zo vervelend als (bijna) stilstand of een traag vooruitzicht, hoezeer je ook op je eten let...

Dus... wanneer ga je weer?

• #3.131
ja, das zeker beter, niets zo vervelend als (bijna) stilstand of een traag vooruitzicht, hoezeer je ook op je eten let...

Dus... wanneer ga je weer?

vanavond half uurtje/¾ fietsen :) en morgen weer KT.
Nu eerst lekker koken voor morgen :P

ff rustig aan doen een tijdje, en zo snel mogelijk die brace weer af doen.
Veel onderarm oefeningen pakken om die pols sterker te maken.
Succes beest.

Hé das goed nieuws ;) beter hoor :) En nu mag je weer lekker knallen ;)

• #3.134
ff rustig aan doen een tijdje, en zo snel mogelijk die brace weer af doen.
Veel onderarm oefeningen pakken om die pols sterker te maken.
Succes beest.

was van plan om wat met grippers te spelen :) maarja nu met mn cut en totaal 5 van de laatste 6 weken niets gedaan te hebben is mn kracht al zover gezakt dat ik mn gewrichten niet echt kan belasten denk ik :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 16:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:35 ----------

Hé das goed nieuws ;) beter hoor :) En nu mag je weer lekker knallen ;)

thnx snezzzz:kiss:

thnx snezzzz:kiss:[/QUOTE]

WOEI! :o:cheer::p

zou zoals loo al aangeeft in het begin niet te zwaar gaan(denk niet dat je dat van plan was maar goed) gewoon goed dat gewricht langzaam maar zeker weer sterker maken met specifieke oefeningen en je bent binnen no time weer de oude!

• #3.137
doe ik beesten !

Vandaag verslapen dus geen cardio....dus mn eetschema schuift ook iets op.

Net 3 stronkjes brocolli , 150gr gestoomde zalmfilet en 2 boterhammen

Verslapen? Ben je vrij dan?

oftewel je maakt er maar een vrije dag van?

Terug
Naar boven