MuscleMeat

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
in het verleden tijden lang last van gehad dus zit er niet echt op te wachten...maarja ik moet ook wat aan die grip doen dus het is mss wel een handige.

Echt een k*t training....t ging niet lekker. Kwas te snel vermoeid.
Ik weet niet of het opgaat maar ik was op mn werk helemaal uit mn stekker gegaan en uren lang met een briezende kop gezeten ??? heeft mss veel energie gekost. Anyway hier mn training :

One arm db row :
1x8x18
1x8x22
1x8x26
1x7x28 PR!!
1x8x30 PR!!

"t-bar"
1x8x35
1x8x40
1x8x50
1x8x60

Lat pulldown machine

1x8x62.5
1x8x77.5
1x8x90
1x8x102.5

DL
1x6x60
1x8x80
Verloor mn grip...kon barbell niet vasthouden op 100k.En wanneer moet je nou zo'n belt dragen. Had laatst gelezen dat je dat vanaf 100kg moet doen.???

Upperback row

1x8x35
1x8x45
1x8x50
1x6x55 PR!!

Hammer curl
1x8x12
1x8x14
1x8x16 PR!!

Scott curl
1x8x24
1x8x26
1x12x22

Daarna nog even BP gedaan
1x8x65
1x8x75

Komende dagen gewoon rustig aan doen en hoofd leeg maken enhouden

Die PR's gaan lekker!:thumbs:

ja dat wel... maar tis wel echt k*t hoe het vandaag ging. Kzal hier uiteraard op gainen maar t moet wel goed voelen :D

Idd vast houden zo!! zieke latpulldown

En wanneer moet je nou zo'n belt dragen. Had laatst gelezen dat je dat vanaf 100kg moet doen.???

Bullshit imo, moet je zelf een beetje aanvoelen vind ik. Bij mij verschilt het van dag tot dag, soms doe ik 'em helemaal niet aan, maar als mn onderrug vrij gaar is en wat en nog wat stijfjes gaat ie toch al vrij snel om

Mentaal durt het me ook al wel eens optepeppen :D

Die riemen geven vaak meer zelfvertrouwen terwijl ze geen extra steun bieden, waardoor nogal eens blessures ontstaan las ik laatst. Ik doe gewoon mijn setjes op 120 kg zonder riem, dus bij 80 a 100 kg hoef je je niet druk te maken over zo n ding imo

Mooie beentraining Rooke, je bent inderdaad sterk in je poten.

Ik snap niet hoe je rugtraining k*t kan zijn, aangezien je bij 3 oefeningen PR's zet...

mn rug was opzich wel aardig maar mn biceps gingen niet...hoewel ik er nu wel spierpijn in heb. Denk dat het gewoon kwam door dat gezeik....want inderdaad een training met 3 pr;s is niet k*t :D

had geen zin om naar boven te gaan waar de goede barbell ligt :D...normaal houd ik wel grip tot 120 kg zonder straps

netjes die one arm rows en hammercurls :thumbs:

wilde even kijken wat ik nog kan drukken :D Ik doe ook wel eens 1x row na een borstdag. Had namelijk al weken/maanden niet meer gebenched.

nou ik voel nu al dat ik morgen niet kan/ga trainen....koppijn en keelpijn voor het leven. Hoop dat ik het er morgen uitlslaap en drink zodat ik zaterdag weer kan knallen.

ondanks de "beroerde" biceps training heb ik nu mega spierpijn in mn guns

ik gloei helemaal...koppijn komt nog door 3 paracetamols heen. Morgen lekker slapen hoop ik...

veel beterschap man! :)

mezelf heleemaal gedoped gister en nu gaat het wel weer....beetje keel nog geen hoofdpijn. Vandaag beetje rustig aan doen met eten en morgen en zondag dan maar trainen,. maar thnx kerel

Je gaat echt lekker rooke, klote dat je je nu wat minder voelt.. Maargoed, zo snel mogelijk weer de gym in, veel vitamine C eten ;)

Terug
Naar boven