Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Misschien is dit wat voor je? 20gr Creatine per dag beperkt verlies van spiermassa dus ja...
Dan kan je toch al enkele weken overbruggen zonder teveel te moeten inleveren.

4tstjr.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.662
Eerst zien, dan geloven! :eyebrow:

Doe je al mooie BB-pose op de crosstrainer?

er is dus wel zo;n r*tard die dat doet bij mij in de gym :roflol:

@robke

ik weeg nu nog maar 84-83 dus er is sowieso al 15kg massa af...die 3/4 kilo die ik mogelijk nog verlies maken voor mij dan ook niet meer uit :) maar thnx.

Rob daar had je wel iets eerder mee aan mogen komen. :D

• #3.669

Jij weet wel wie ik bedoel als ik zeg...YEAH BUDDY!!!! Die r*tard dus

als ik kans zie zal ik wel filmpje maken hahahaha... Denk niet dat ik vanaaf niet ga want fysiek is het niet beter geworden

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

Oh nee.....toch niet jij hè!

Dat kan toch nie jerns ,mc doet geen cardio:D

Uitrusten en morgen gaan...
Hoestie verder trouwens met je?

Jij weet wel wie ik bedoel als ik zeg...YEAH BUDDY!!!! Die r*tard dus

als ik kans zie zal ik wel filmpje maken hahahaha... Denk niet dat ik vanaaf niet ga want fysiek is het niet beter geworden
Dus je gaat toch? Zie ik je vanavond.

Rooke wanneer ga je eens cutten,die 50% is niet normaal meer man :D

• #3.678
Rooke wanneer ga je eens cutten,die 50% is niet normaal meer man :D

net gelijk wat aan gedaan :P

Cardio 45min
587 kcal 40 %fat
145 avg
185 max ( 5 minuten hardlopen op 14km/h)

zweette me kapot :P Had trouwens een shirt aan waar ik vroeger strakke mouwen in had en nu er 2x in kon :roflol:

een niet nader genoemd dbb lid : "heb je dat shirt op de groei gekocht?" , thnx!

net gelijk wat aan gedaan :P

Cardio 45min
587 kcal 40 %fat
145 avg
185 max ( 5 minuten hardlopen op 14km/h)

zweette me kapot :P
Klasse gast! Flinke sessie weer, misschien wel een voordeel dat je nu de tijd hebt om zo hard te cardioen, heb je straks een mooie droge basis om op te bouwen; imo veel beter dan op hoog vetpercentage, bodybuilders hebben geen bf% van rond de 20

• #3.680
Klasse gast! Flinke sessie weer, misschien wel een voordeel dat je nu de tijd hebt om zo hard te cardioen, heb je straks een mooie droge basis om op te bouwen; imo veel beter dan op hoog vetpercentage, bodybuilders hebben geen bf% van rond de 20

En wat dacht je van die monsterconditie :) vroeger hield ik dat niet vol om 5 min 175+ te rennen. Merkte wel dat ik niet helemaal in orde was maar toch...als ik weer kan trainen mss nog even 2-3 weken goed cutten en daarna een mooie basis.

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

er is dus wel zo;n r*tard die dat doet bij mij in de gym :roflol:

QUOTE]

Kan je dat niet ff stiekum filmen en posten om ons blij te maken :D

helaas was die r*tard er niet :roflol:

Terug
Naar boven