Fitness Seller

Rooke's trainingslog

Ik heb een vraagje over de oefening in je filmpje, de deadlift.

Moet je niet het gewicht goed uitstoten, dus je rug goed strekken in de top en borst vooruit, schouders naar achteren. Ik zie dat jij dat niet doet in de oefening. En moet je ook niet meer bukken totdat het gewicht bijna de grond raakt, je bovenlichaam bijna parallel aan de grond.

Ik weet het niet zeker, ik doe de deadlift ook pas sinds een paar weken. Vroeg het me af.

• Topic Starter Topic Starter
had idd iets dieper gemogen
..maar mn schouders trek ik naar achter en dus automatisch mn borst naar voren. Span mn abs en houd mn rug recht. Dat t-shirt vertekend te boel in vergelijk ing met hemd van vorige keer.

DIe pull ups zijn toch wel zwak ouwe, max 3xBW zonder hulp ;) Maar voor de rest ga je teringhard, heb ubuntu ipv windows dus kan die filmpjes niet checken, maar zal het binnenkort eens doen op een andere pc! Rock on dude

Kan je nu zeggen dat ie wat dieper had gemoeten maar ben er toch tevreden over :D... Ja ik moet echt aan pulls werken...echt te bizar. Ik krijg wel een latpul van 102.5 maar neit mn eigen gewicht...naja

Die Latpull is via katrol, vermindert het directe gewicht. Ik pak de chins met gemak setjes van 10xBW, alleen bijvoorbeeld met een schijf van 15 kg aan een riem haal ik de 2 niet, terwijl ik 110 kg via katrol trek

ja ik weet het...ben deze week pas begonnen met pulls. Het is gewoon een kwestie van Routine.

Mooie trainingen Rooke, en vette filmpjes!
Altijd leuk om filmpjes te zien :thumbs:
Blijven posten die shit!

Leuk filmpje, goede RDL

(kerel op de achtegrond -> epic half rep benchen :p)

ja echt he....staat niet op film maar later deed ie dat wel met 140KG.
Echt een koning van de halve reps.

Was best kaput na mn training , hoop dat mn spierpijn morgen wel kickt want een training zonder PR is tegenwoordig wel een uitzondering :D
Enig excuus wat ik wil voeren dat ik beetje vermoeid was en geen tonijn op had vandaag :D

DB flat bench :
1x8x20
1x8x26
1x6x30
1x6x32 met hulp.

Incline db fly :
1x8x12
2x8x14
1x8x16

Cable fly :
1x8x15
1x8x16
1x6x17 PR
1x6x18 PR

Decline bb bench :
1x8x50
1x8x60
1x6x70 fail...bb op mn borst :D

Hammer curl ,staand :
1x8x12
1x8x14
1x8x16
1x5x18

BB curl :
1x8x30
1x7x35
1x4x25

db curl, zittend zonder leuning :
1x8x12
1x6x14
1x5x16

Zat nog heel ff te denken om een energizer te nemen:rolleyes: maar ik heb mezelf voorgehouden om gewoon te pushen en pas ergens in januari weer een energizer te nemen:D

Placebo effect van geen tonijn eten, het moet niet gekker worden ;) Brute hammer curls ouwe, doe ik je niet na. Ga zo door man

Waarom doe jij flyes voor je bb press?

omdat dat vet is jeweetoch...nee geintje. Ik had 3 borst oefeningen gehad maar ik wilde er nog 1 doen. Zijn 3 vaste die ik altijd wil doen en de 4de is random.

JWT gek :D

Zo van de week bij gebrek aan tonijn eitjes gegeten...dat bevalt me best goed :D Twee dagen in de week 4 eitjes weg buffelen dus :D

Eitje inclusief dooier is 7 gram eiwit, exclusief is 4 gram eiwit... Betekend dus voor 1 blik tonijn 7 eiwitten zonder dooier, of 4 eieren met dooier..... :)

4 eitjes(28), 50 gr rookvlees(11) en melk(9)...ook goed :D ohja en wat brood.

mn borst kickt :D

Terug
Naar boven