Fitness Seller

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
thnx bro

Lekkere Curls vandaag!

lijkt meer op stif legged...Kom uit sliedrecht en zat er over te denken om samen met maatje op zondag bij DJ;s te gaan trainen maar dat is nog niet zeker.
De max zit nu wel ff op 150 dus gaan nu voor meer reps en dieper op hoger gewicht. 130 gaat wel diep maar ik raak nooit de grond , hou liever de spanning erop.

nette pr op cable fly's!

sterke bb curls ook bro. ;)

Zo vanochtend mn gym ff opgebeld om 5 voor 11 en ze waren open tot 1..dus ik als een gek naar de gym gescheurd.Had er echt super veel zin in maar het duurde lang voordat het echt lekker ging voelen.

hahaha dat ken ik.
Soms kom ik als een dolle stier de gym in lopen, klaar voor nieuwe PR's, en dan heb ik gewoon een *** training.
En andere keren kom ik met m'n slaaphoofd de gym in lopen en knal ik er een brute training uit.

biceps gaan lekker ouwe!

biceps zijn nu echt pijnlijk :P denk van die hold op mn BB curl.

Zondag is Dj's open tot 13:00... moet je ff kijken of je los een dagje kunt trainen. Moet wel zeggen dat ze er top spul hebben staan om zwaar te trainen met lossen gewichten. Neem aan dat je er al eens bent geweest.

Greetz Mark

Nee ben er nog nooit geweest....ga tot nog toe elke zondag naar Factory Sports in sgravendeel, hele mooie tent met veel freeweight en db tot 60.

Heb vrijdag een of andere vrouwen buikspieren ding gedaan waardoor het nu in mn lies trekt...en vandaag tijdens winkelen mn kuit bezeerd ??? Dus morgen even uit voorzorg geen Leg press en Calve raise(heb al een voro geschiedenis met kuiten).Triceps maar wat harder beulen en eventueel wat onderarmen.

Yo gast, hij gaat lekker : Ik zich bdw bij ons in de gym ineens wat shiny big ass dumbbells liggen, nu bleek dat ze de collectie dumbbells hebben uitgebreid, eerst was 36 kg max, nu gaat het geloof ik tot 10 kg zwaarder :)

netjes !!!Ik zit te twijfelen maar ik blijf denk ik doordeweeks bij mn hometown gym...daar zitten ook mn matties en ben daar nog neit klaar qua gewicht. Maar als ze ook overgaan naar andere gym ga ik ook :D

page3_1.jpg

Ter hoogte van het bovenste bijschrift heb een pijnlijke spot...en wilde nog wel max(120) kuiten doen.:cool:

Zo net terug :D Het ging wederom wel aardig en zie ook wel in dat je niet elke week en elke training een stortvloed aan PR's kan zetten. Had me voorgenomen om te gaan cardioen na 10 minuten vond ik het genoeg maar toen toch maar tot 15 gegaan daarna mn doel naar 20 om uiteindelijk op 25 uit te komen. Flink tempo gefietst, mn kuit voelde neit goed anders had ik gelopen of gecrosst.

Dan nu mn training :

Lying ham curl :
1x8x40
1x8x50
1x8x60
1x3x65 PR!!

Squat :
1x8x60
1x8x90
1x8x110
1x2x130 PR!!

Leg extensions :
1x8x35
2x8x40
1x15x45

Skull crusher :
1x8x20
1x8x25
1x6x35 ..had het plan om 40 te pakken:rolleyes: fail :D
1x8x30

Dips :
1x4xbw
1x3xbw
1x4xbw Ik wilde nog een 4de set zetten maar kreeg mezelf neit meer omhoog.Triceps ook echt kneiterhard lekker:D

Db triceps extensions :

1x8x10
3x7x10

25 cardio.

Zeer netjes van die cardio, ik heb waardering voor doorzetters. Die squats ook weer lekker... :0 wat betreft die skullcrushers, 40 kg is vrij ziek, logisch dat je daar op failt... Ik geloof dat ik zelfs de 35 kg nog nooit heb aangeraakt, dus respect!

Ik verbaasde mezelf vorige week :D want mn PR(32.5) stond op cable. Ook lekker de armpjes smal ipv de meeste r**ards die deze oefening zo breed pakken als een bench.

Tja cardio had mn mp3 speler maar weer is opgezocht + verstand op 0. Probeer mezelf te pushen om gewoon steeds harder te gaan ben dan wel geen bb'er maar ik doe mn uiterste best.

Nette fail :D

Lekkere training beest!

bruute squat!

Zeer netjes van die cardio, ik heb waardering voor doorzetters. Die squats ook weer lekker... :0 wat betreft die skullcrushers, 40 kg is vrij ziek, logisch dat je daar op failt... Ik geloof dat ik zelfs de 35 kg nog nooit heb aangeraakt, dus respect!

Thnx gasten :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo net terug :D Het ging wederom wel aardig en zie ook wel in dat je niet elke week en elke training een stortvloed aan PR's kan zetten. Had me voorgenomen om te gaan cardioen na 10 minuten vond ik het genoeg maar toen toch maar tot 15 gegaan daarna mn doel naar 20 om uiteindelijk op 25 uit te komen. Flink tempo gefietst, mn kuit voelde neit goed anders had ik gelopen of gecrosst.

Dan nu mn training :

Lying ham curl :
1x8x40
1x8x50
1x8x60
1x3x65 PR!!

Squat :
1x8x60
1x8x90
1x8x110
1x2x130 PR!!

Leg extensions :
1x8x35
2x8x40
1x15x45

Skull crusher :
1x8x20
1x8x25
1x6x35 ..had het plan om 40 te pakken:rolleyes: fail :D
1x8x30

Dips :
1x4xbw
1x3xbw
1x4xbw Ik wilde nog een 4de set zetten maar kreeg mezelf neit meer omhoog.Triceps ook echt kneiterhard lekker:D

Db triceps extensions :

1x8x10
3x7x10

25 cardio.

knap dat je nog 25 min gaat cardio'n - ik vind dat steeds lastiger worden als je hard getraind heb - sterke skullcrusher , die 40 ga je volgend jaar zeker halen

Terug
Naar boven