Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt in dordt... ben je er wel eens geweest? Kom je uit de buurt dan?romanian....Kzie dat jij bij DJ's traint>? in dordt toevallig?
Zo vanochtend mn gym ff opgebeld om 5 voor 11 en ze waren open tot 1..dus ik als een gek naar de gym gescheurd.Had er echt super veel zin in maar het duurde lang voordat het echt lekker ging voelen.
Dus morgen even uit voorzorg geen Leg press en Calve raise(heb al een voro geschiedenis met kuiten).Triceps maar wat harder beulen en eventueel wat onderarmen.
Het ging wederom wel aardig en zie ook wel in dat je niet elke week en elke training een stortvloed aan PR's kan zetten. Had me voorgenomen om te gaan cardioen na 10 minuten vond ik het genoeg maar toen toch maar tot 15 gegaan daarna mn doel naar 20 om uiteindelijk op 25 uit te komen. Flink tempo gefietst, mn kuit voelde neit goed anders had ik gelopen of gecrosst.
fail 

want mn PR(32.5) stond op cable. Ook lekker de armpjes smal ipv de meeste r**ards die deze oefening zo breed pakken als een bench.Zeer netjes van die cardio, ik heb waardering voor doorzetters. Die squats ook weer lekker... :0 wat betreft die skullcrushers, 40 kg is vrij ziek, logisch dat je daar op failt... Ik geloof dat ik zelfs de 35 kg nog nooit heb aangeraakt, dus respect!

Zo net terugHet ging wederom wel aardig en zie ook wel in dat je niet elke week en elke training een stortvloed aan PR's kan zetten. Had me voorgenomen om te gaan cardioen na 10 minuten vond ik het genoeg maar toen toch maar tot 15 gegaan daarna mn doel naar 20 om uiteindelijk op 25 uit te komen. Flink tempo gefietst, mn kuit voelde neit goed anders had ik gelopen of gecrosst.
Dan nu mn training :
Lying ham curl :
1x8x40
1x8x50
1x8x60
1x3x65 PR!!
Squat :
1x8x60
1x8x90
1x8x110
1x2x130 PR!!
Leg extensions :
1x8x35
2x8x40
1x15x45
Skull crusher :
1x8x20
1x8x25
1x6x35 ..had het plan om 40 te pakkenfail
1x8x30
Dips :
1x4xbw
1x3xbw
1x4xbw Ik wilde nog een 4de set zetten maar kreeg mezelf neit meer omhoog.Triceps ook echt kneiterhard lekker
Db triceps extensions :
1x8x10
3x7x10
25 cardio.