AndroidHealthClinic

Rooke's trainingslog

Goed streven. Blijf jij de zondagen in 's gravendeel trainen, of ga ik je bij DJ's zien?

• Topic Starter Topic Starter
Dat weet ik dus nog niet :D....kan ik een zondag gewoon is komen kijken?

Hahaha, dat hoef je niet aan mij te vragen. Kijken mag altijd. Volgens mij mag je ook de eerste keer gratis trainen om te kijken of het wat is.

Bdw, vanaf 12 juli tot nu 10 kilo gepakt, lekker :D das meer dan 1,5 kilo per maand ouwe, respect

nu vind ik mezelf al weer klein...:sad:

Dat heet het calimero (schrijf ik het zo goed?) syndroom: iedereen is groter dan ik en dat vind ik niet eerlijk :(:(:(

:D:D:D

euh Motivatie :rolleyes: nu heb ik het idee dat ik neits ben dus ga ik weer biesten voor het leven.

euh Motivatie :rolleyes: nu heb ik het idee dat ik neits ben dus ga ik weer biesten voor het leven.
Haha lullo, vorige maand was je gemotiveerd als geen ander, zat je mij nog op te fokken om de competitie aan te gaan, en nu ga je alweer biesten voor het leven, je lijkt echt op loo jij ;)

nee kerel :D....ik stelde me altijd tot doel 95kg te halen...nu heb ik dat :P ben nog steeds super gemotiveerd alleen moet mn doelen bijstellen.

Achso :) Ik heb een idee: wat dacht je van: 100 kg :D

100...dus nog 6 kilo(marge) gainen en op max15%. Ben overigens gestopt met Megagrow....nu januari clean en in februari weer wat spul opentrekken.

Gaat goed vooruit qua gewicht, 100 moet zeker in bereik liggen.

nog 4 maanden :P Ik ga me iig niet focussen op kracht maar op massa gainen.

100 kilo klinkt best veel :D

klinkt....beestachtig :D

Voel me vandaag nog echt zwaar ruk...vanaaf beetje vroeg pitten en morgen kijken of ik kan trainen.

Ik zit aan de diarree, goddamn... Maargoed verder voel ik me super, januari pr maand :D

ik zit nu boven stomer....snuit me kapot. Vrees dat het geen trainen wordt morgen.

Terug
Naar boven