XXL Nutrition

Rooke's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Heb m voor januari 2009 staan :D En dr moet nog een pot brute massa op die triceps..

je bent goed bezig , dus dat komt vanzelf

Nee ben er nog nooit geweest....ga tot nog toe elke zondag naar Factory Sports in sgravendeel, hele mooie tent met veel freeweight en db tot 60.
Dat is een stukje reizen zeg. Dan ligt DJ's een stuk dichterbij voor jou, ligt in stadspolders. Is een halte met de trein. Verder is DJ's geen mooie of nieuwe tent. Boeit mij ook niet, als ze maar goeie freeweights hebben.
Hebben ook dumbbells tot 60kg
http://forum.dutchbodybuilding.com/...rtscholen-topic-70094/index6.html#post3383840

Waar train je door de weeks dan? In Sliedrecht?

Die squat gaat zeker lekker! :thumbup:

Goed zakken of p*ssy squats?

ik wist niet dat je wellis in sgravendeel trainde, dat is in de buurt van mij, waar kom je dan vandaan eigenlijk ??? want voor mensen buiten hoekse waard en omgeving dordrecht is het redelijk eindje rijden :eek:

ook lekkere pr op je squat :), ga zo door :)

Die squat gaat zeker lekker! :thumbup:

Goed zakken of p*ssy squats?

tot paralel...en die 8 reps gaan tot iets beneden paralel.
Maar om de boel te prikkelen ga ik hoger in reps zitten op de squat dus voorlopig geen pr's daar meer.
Maar euh loo ik train tenminste :rolleyes:

@ chick
door de weeks train ik in sliedrecht , correct.

@remco
Heb auto (en dus benzine) van de zaak en dat stukje knorren maakt me dan neit zoveel uit.

nee dan kan ik het begrijpen :), als het je toch niks kost waarom ook niet he :)

tot paralel...en die 8 reps gaan tot iets beneden paralel.
Maar om de boel te prikkelen ga ik hoger in reps zitten op de squat dus voorlopig geen pr's daar meer.
Maar euh loo ik train tenminste :rolleyes:

netjes man.

Ik moet zwaar gaan werken aan squat de komende tijd, 130kg kan ik nou ff vergeten :o

ja kerel...toeweiding is het woord :D Met je nieuwe chick heb je rust en moet je gewoon weer keihard gaan knallen in de gym en gewoon weer dat puike fysiek te establishen!!(foto zwerft hier ergens op dbb).

Over toeweiding gesproken :rolleyes: alles wat ik doe betrek ik mn training in....als ik ergens naartoe moet kies ik mn eetmomenten, maak ik afspraak met meisje kijk ik of ik daarvoor of erna niet kan trainen,alcohol en andere middelen zijn natuurlijk uit den boze (NOX uitgezonderd :D). Met toeweiding en voedsel zit het wel snor , nu nog massa groeien.

had ik maar dezelfde dicipline van mn training in mn studie :rolleyes: zit nu al weer kwatier te k*tten.

zo net gezondigd...dubbele kipburgen en broodje kroket :D ach ja het kan nog ff. Vanaf komend weekend gaat de zweep er weer over qua voeding. Komend weekend familiare zaken,uitgaan, afspraakje met chicki.

zo net gezondigd...dubbele kipburgen en broodje kroket :D ach ja het kan nog ff. Vanaf komend weekend gaat de zweep er weer over qua voeding. Komend weekend familiare zaken,uitgaan, afspraakje met chicki.

Lekker hoor, moet toch kunnen.:burger::burger::burger::burger::burger::burger:
Eerste date? Of alweer vervolg date?

Ik heet geen Loo :D ken dr al een tijdje zeg maar poging 2 date 1 :D

Meer reps? Meer reps !!
Was weer zo'n dag dat ik heel de dag toeleef naar mn training...ben ik daar valt het weer tegen , wilde eigenlijk naar huis gaan maar besloot toch te blijven. Beter een mindere training dan geen training zeg maar. Had me voorgenomen om dus meer reps te pakken en niet perse te PR'en. Dat is gelukt want heb geen enkele PR , laat staan max :roflol:

Lat machine :
1x12x60 --> makkie lekker langzame reps.
1x12x80 --> tot schreeuwenstoe maar ik haalde het!
1x8x90 --> kreeg er niet meer uit, biceps begon al vervelend te pompen.
1x8x80 --> Pomp zat in de weg in mn mega bicpes :roflol:

Hier dacht ik dus al ...ik ga naar huis dit is k*t.

RDL :
1x8x60
1x8x80
1x8x90
1x8x100 Voelde lekker maar als ik niet max dan heb ik geen voldoening hoewel ik wel 12 reps meer had dan vorige week :rolleyes:

Vorige week pakte ik de BBOR gelijk met 60, probeerde het nu weer maar failde.
BBOR :
2x8x40
1x8x45
1x8x50
2x8x55 Ik moest en zal vleugels krijgen :rolleyes: Zag er wel goed uit , af en toe naar mezelf gekeken tijdens de oefening en mn armen gingen lekker en voelde m lekekr op mn midden rug.

Upright row :
1x8x22.5
2x12x27.5 damn wat een pomp weer zat weer ongelofelijk in de weg...Had deze gecombineerd met onderstaand.

Overhead bb press :
1x12x20
1x12x25
1x9x30
1x10x30 Op het laatst waren de schouderkoppen echt kneiter en kneiter hard :D

Latheral raise :
3x8x6
1x6x8 altijd al met weinig gewicht gepakt maar voelde goed branden dus ach..

Barbell smith shrugs :
1x8x70
1x6x90
1x4x90 Geen grip en power meer.

Afmakertjes ---------

Pull up :
1x3xbw
1x2xbw hierna nog een attempt gedaan maar het ging gewoon niet meer.

Lat pulley :
1x12x40
1x9x40...op.

Trainingstijd was 2 uur inclusief 30min cardio....

Laatst bewerkt:
Zo.... lange training man. Vanavond lekker aan de champagne!! Fijne jaarwisseling!

geen alcohol ;) ben de bob :D en moet morgen studieverslag afmaken dus het kan niet :D

Zo niet om het een of het ander maar ik begin me echt kapot te ergeren aan het vet op mn heupen...Ik moet echt gaan cardio'en.

Gelukkig nieuwjaar en trainze!

thnx kerel....typte vanochtend iets over cardio maar daar denk ik nu weer heel anders over :roflol:0

nu wil ik weer....januari snoeihard trainen op hoger reps en feb MSTAK en andere shizzle pakken :rolleyes: Of ik moe word van mezelf ? :eeks:

Terug
Naar boven