Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een stukje reizen zeg. Dan ligt DJ's een stuk dichterbij voor jou, ligt in stadspolders. Is een halte met de trein. Verder is DJ's geen mooie of nieuwe tent. Boeit mij ook niet, als ze maar goeie freeweights hebben.Nee ben er nog nooit geweest....ga tot nog toe elke zondag naar Factory Sports in sgravendeel, hele mooie tent met veel freeweight en db tot 60.
Die squat gaat zeker lekker!
Goed zakken of p*ssy squats?
tot paralel...en die 8 reps gaan tot iets beneden paralel.
Maar om de boel te prikkelen ga ik hoger in reps zitten op de squat dus voorlopig geen pr's daar meer.
Maar euh loo ik train tenminste![]()

Met je nieuwe chick heb je rust en moet je gewoon weer keihard gaan knallen in de gym en gewoon weer dat puike fysiek te establishen!!(foto zwerft hier ergens op dbb).
alles wat ik doe betrek ik mn training in....als ik ergens naartoe moet kies ik mn eetmomenten, maak ik afspraak met meisje kijk ik of ik daarvoor of erna niet kan trainen,alcohol en andere middelen zijn natuurlijk uit den boze (NOX uitgezonderd
). Met toeweiding en voedsel zit het wel snor , nu nog massa groeien.
zit nu al weer kwatier te k*tten.zo net gezondigd...dubbele kipburgen en broodje kroketach ja het kan nog ff. Vanaf komend weekend gaat de zweep er weer over qua voeding. Komend weekend familiare zaken,uitgaan, afspraakje met chicki.

Zag er wel goed uit , af en toe naar mezelf gekeken tijdens de oefening en mn armen gingen lekker en voelde m lekekr op mn midden rug.